1. leht 1-st
e34 525i WEBASTO EI TÖÖTA!
Postitatud: 15.01.2012 19:41 07
Postitas MarekLember
Tervist, lugu siis järgmine...
Mul on BMW 525iA 94' ja Webastoga on lood sellised et ennem töötas, enam ei tööta, lugu sis selline et sätin aja paikka ja läheb käima ja 5 minutit undab ja lykkab tagant ära, siinjuures peaks mainima et EIN punane tuluke ei p6le, vaid vilgub...ootan huviga nõuandeid
Marek
Re: e34 525i WEBASTO EI TÖÖTA!
Postitatud: 15.01.2012 20:09 52
Postitas PeeterA
Eeldan, et tegemist on tehases paigaldatud BBW 46 isendiga.
Kui endal tahtmist asjaga jännata, siis sellest dokumentatsioonist peaks veaotsingul/remondil abi olema:
http://www.telusplanet.net/public/gary2 ... /bbw46.pdf
Varuosi saab siit osta:
http://autostuudio.ee/tooted/browse/205 ... tml?sef=hc
Vastasel juhul vii masin mõnda töökotta, kus Webasto'sid diagnoositakse/remonditakse.
Re: e34 525i WEBASTO EI TÖÖTA!
Postitatud: 15.01.2012 20:17 03
Postitas MarekLember
Aga ma ei tee nende veakoodide ja dokumentatsiooniga midagi ilma diagnostita?
Re: e34 525i WEBASTO EI TÖÖTA!
Postitatud: 15.01.2012 20:30 26
Postitas MarekLember
Kas madal jahutusvedelikutase ei v6i probleemi tekitada, kuna ta ju ikkagi käivitub?
Re: e34 525i WEBASTO EI TÖÖTA!
Postitatud: 15.01.2012 20:51 48
Postitas PeeterA
Kui sellesse dokumentatsiooni korralikult süveneda, siis on seal veaotsingu info ilusti olema. Peatükid 5 ja 6. Selle vana Webasto komponente saab edukalt ka ilma diag. seadme olemasoluta kontrollida, tavalisest multimeetrist piisab.
Käivitub ta praegu lihtsalt seadme jahutusreziimis ja on nö. "lukus"(error lockout).Kütma ta ei hakka ennem kui pole "lukust" lahti tehtud ning viga likvideeritud. Ka see protseduur on ilusti dokkides olemas.
Ühesõnaga tuleb oma pead kasutada või siis paluda seda teha kellelgi teisel(töökoda)

Re: e34 525i WEBASTO EI TÖÖTA!
Postitatud: 15.01.2012 20:57 01
Postitas MarekLember
I am gonna work on it, proovin ise viga leida.

tänud

Re: e34 525i WEBASTO EI TÖÖTA!
Postitatud: 09.02.2012 14:06 08
Postitas MarekLember
Lugu siis järgmine, viga leitud ja see oli ylimalt lihtne tegelikult. Aku sai kontorllitud, kyttepump samuti, k6ik klemmid ja yhendused said puhastatud.
Pagassis aku all oli selline huvitav pistik nelja kaitsmega ja seal oli kogu kammaijjaaa päris mögane, kaitsmed olid kinni seal, sai siis puhastatud ja sätitud paar korda. Esimesel korral ei toimund midagi, ei läinud isegi jahutusreziimis tööle, siis sai veel puhastatud ja klemme väänatud ja näe imet, tuba läks soojaks
Tänud !;)