1. leht 1-st
E34 525TDS püsikiiruse hoidja kasutamise how to
Postitatud: 06.08.2005 00:03 48
Postitas KristjanT
Auto on E34 525TDS.
Ette lükkan kogub kiirust, enda poole tõmban langetab kiirust.
1. Mida teeb vajutamine?
2. Kas üles/alla lükkamine on ainult kiirusehoidmisest loobumiseks nagu hetkeliselt piduripedaalile vajutaminegi?
Esimene BMW, kui ei näpi, siis ei õpi.
K.
Postitatud: 06.08.2005 09:48 11
Postitas margo74
1.Fikseerib kiiruse mis antud hetkel on ja hoiab seda.
2.Alla lükkamine sama mis piduripedaalile vajutamine - ei hoia enam kiirust. Üles lükkamine - auto kiirendab sellele kiirusele mis oli viimati püsikiiruse peal ja hoiab seda kiirust (väga hea kui on kiirusepiirang - võtad hoo maha ja piirangu lõppedes taastad kiiruse).
Postitatud: 06.08.2005 13:06 03
Postitas Silver_S
margo74 kirjutas:1.Fikseerib kiiruse mis antud hetkel on ja hoiab seda.
2.Alla lükkamine sama mis piduripedaalile vajutamine - ei hoia enam kiirust. Üles lükkamine - auto kiirendab sellele kiirusele mis oli viimati püsikiiruse peal ja hoiab seda kiirust (väga hea kui on kiirusepiirang - võtad hoo maha ja piirangu lõppedes taastad kiiruse).
Neid on erinevaid
Mul nii:
ette poole: läheb peale ja hoides kiirendab
enda poole : resume
üles/alla : 0 ehk siis läheb maha
Kogu jutt on tegelt ka kangi peal kirjas
Postitatud: 06.08.2005 13:38 23
Postitas M4rt
Täiesti nullist vist ei saa selle nupuga kiirendada?
Postitatud: 06.08.2005 19:25 26
Postitas margo74
M4rt kirjutas:Täiesti nullist vist ei saa selle nupuga kiirendada?
Peaks saama kui süüdet vahepeal välja pole keerand.
Postitatud: 06.08.2005 20:54 15
Postitas Silver_S
M4rt kirjutas:Täiesti nullist vist ei saa selle nupuga kiirendada?
Jah ca 35 km/h hakkab cruise tööle alles
Postitatud: 01.11.2005 21:05 56
Postitas Raun069
Tere
Mul nihuke mure. Nimelt sai installitud 525 tds'ile püsikiiruse hoidja aga kahjuks või õnneks ei haka asi korralikult tööle. Nimelt sõitu alustades toimib seade ( saab kiiruse paika panna saab kiirendada ja saab aeglustada ja see on nagu koik) pärast paari korda piduri vajutust lakab püsikiiruse hoidja töötamast.
Äkki keegi oskab seletada milles probleem võib olla äkki ma lihtsalt ei oska kasutada?
Postitatud: 01.11.2005 22:30 51
Postitas bumerang
Ette - läheb peale. Töötaval, kangi ette lükkates saab kiirust ca. 1-1,5 km/h iga vajutusega suurendada
Taha (enda poole) - kiiruse mahavõtmine ca. 1 - 1,5 km/h vähendada iga vajutusega
ülesse/alla - maha võtta, ehk hakkab mootoriga pidurdama
sisse vajutades võtab mälust viimase seivitud kiiruse ning kiirendab kuni kiiruse kätte saab ( minul iga kord ei õnnestu, võib-olla on veel peenusi sellel protseduuril)
Üldiselt mugav asi - linna sõiduga paned parda kompuutris kiiruse limiti peale, ja siis kui gong käib, paned kiiruse hoidja peale. Aitab pollerite radaritele jälgi jätmata liikuda ;-)
Postitatud: 02.11.2005 08:49 57
Postitas priitv8
1) pidurdamine ja sidurdamine lülitavad pk-hoidja välja
2) hoidja ei tööta kiirustel alla 40km/h
3) sidurilüliti (või traatsilla selle asemele) ikka paigaldasid?
Postitatud: 02.11.2005 09:41 10
Postitas Raun069
Mul on tegemist automaat kasdiga ja ma tean, et üldiselt kipub see asi töötama üle 50 km/h aga eile üritasin nagu lollakas järvevanal kiirust hoidma panna aga ei õnnestu kiirust seal juures 85-90.
Äkki peab mingi programeerimise värgi tegema või muud sorti abi otsima. Jmelik just see et mingi aeg töötab ja siis lõpetab töö. Ja pulk ise ostetud united motorsist ja on tutikas.
Postitatud: 02.11.2005 09:41 25
Postitas Tarmo
priitv8 kirjutas:
3) sidurilüliti (või traatsilla selle asemele) ikka paigaldasid?
Mis sa selle all mõtled.
Mina panin lihtsalt kangi külge ja töötab.
Ainuke asi mida ma pole suutnud selgeks saada on see resume.
Peale ja maha oskan panna.kiirendada suudan ka aga kui on piirang siis sama kiirust enam pärast ei oska saavutad.
Postitatud: 02.11.2005 15:05 16
Postitas priitv8
Tarmo kirjutas:priitv8 kirjutas:
3) sidurilüliti (või traatsilla selle asemele) ikka paigaldasid?
Mis sa selle all mõtled.
Jah, see rohkem bensuka probleem. Manuaalkastiga dislal on see lüliti juba igal juhul olemas.
Postitatud: 02.11.2005 16:10 25
Postitas lauri86
Raun069 kirjutas:Tere
Mul nihuke mure. Nimelt sai installitud 525 tds'ile püsikiiruse hoidja aga kahjuks või õnneks ei haka asi korralikult tööle. Nimelt sõitu alustades toimib seade ( saab kiiruse paika panna saab kiirendada ja saab aeglustada ja see on nagu koik) pärast paari korda piduri vajutust lakab püsikiiruse hoidja töötamast.
Äkki keegi oskab seletada milles probleem võib olla äkki ma lihtsalt ei oska kasutada?
mingi aeg tagasi oli mul sama mure, nimelt oli piduripedaali "konn" kuidagi imelikult, pistik pisut lahti ja mitte päris oma pesas.
Postitatud: 02.11.2005 16:12 47
Postitas Tarmo
nüüd siis sain selle resume ka selgeks.
Kuigi kangi peal on üles ja alla märgitud OFF, siis tegelikult ta ikkagi alla on off ja ülesse resume.
Minul töötab laitmatult.
Postitatud: 02.11.2005 20:08 05
Postitas Tarvo
bumerang kirjutas:sisse vajutades võtab mälust viimase seivitud kiiruse ning kiirendab kuni kiiruse kätte saab ( minul iga kord ei õnnestu, võib-olla on veel peenusi sellel protseduuril)
Kuidas see kang sisse käib? Kas kõikidel versioonidel on see nii?
Mul pole see seni veel õnnestunud

Postitatud: 02.11.2005 22:02 39
Postitas priitv8
Ei ole kõikidel ühtemoodi. Vanem on nii, nagu Tarmo, uuem nii nagu bumerang kirjutab. Seda vähemalt bensukatel, millel eraldi kontrolleriga tempomaat. A üldiselt peaks kõik ju kangi otsa peal ilusti kirjas olema.
Postitatud: 04.11.2005 09:28 00
Postitas Raun069
MIs asi see piduripedaali konn on äkki seletad lähemalt ma vaataks selle üle
Postitatud: 04.11.2005 11:31 01
Postitas vanaisa
Kuna mul omal ka 525tds manuaalkastiga ja ka selline kang ja eks avaldan siiskohal oma tähelepanekudkoos autoga kaasas olnud instruktsiooniga.
1. Kangi ette poole lükates (sõidusuunas) fikserib hetkel oleva auto kiiruse ja jääb seda hoidma. ALUSTAB TÖÖD alates kiirusest 50km/h
Hoides kangi ette surutud asendis suurendab pidevalt kiirust. Üks lülitus ette suunas suurendab kiirust 1km/h
2. Kangi enda poole tõmmates vähendab kiirust 1km/h
3. Üles/alla liigutamine vabastab kiirusehoidja tööst (võrdeline piduri, siduri ja käigu lülitamisega)
4. Kangi sisse poole (roolisamba suunas) liigutades, lülitab sisse viimase püsikiiruse mälus olnud kiiruse.
Mina kiirusepiirangute korral kasutan asja nii: kangiga klikk alla ja kiirus sujuvalt väheneb ja kiirusepiirangu lõppedes klikk sisse poole ja taastub endine maanteekiirus. Jalad võivad lausa istumise all olla

Postitatud: 04.11.2005 13:10 44
Postitas Tarmo
mugav on ta kasutada küll.
Ma samamoodi isegi linnas kasutan.
Mul seda roolisamba poole lükkamist ei ole mul taastab kiiruse kui liigutan kangi ülespoole.
Postitatud: 04.11.2005 14:29 52
Postitas lauri86
Raun069 kirjutas:MIs asi see piduripedaali konn on äkki seletad lähemalt ma vaataks selle üle
Põhimõtteliselt on see piduripedaali juures asuv piduritulede lüliti.
Postitatud: 04.11.2005 21:49 37
Postitas Olts
Huvitav et dislameestel hakkab tööle alates 50, bensakatel on paberite järgi 36 vist, umbes nii ta mul toimib ka.