E39 530d 2000a touring tagaluugi probleem taas
Postitatud: 24.02.2012 20:34 55
Tere,
Tean et seda teemat on lahatud tuhandeid kordi, kuid selgitan lahti:
Mõned kuud tagasi ilmnes sõidukil probleem: tagaluuk ei sulgunud lõpuni kinni ( mootor ei tõmmanud luuki vastu keret ), tagumine kojamees ei töötanud, tagaluugi valgusti ei töötanud. Kõik muu tundus vinks vonks olevat. Viisin sõiduki Carmasters diagnostiku juurde, kes tuvastas kiirelt vead. Auto arvas et tagaluuk on pidevalt kinni ( imelik et alumine mootor kogu aeg ülemises asendis oli ) ning vahetamist vajas tagaluugi juhtmestik. See sai ka tehtud. Lisaks vahetati igaks juhuk ka tagaluugi akna juhtmestik, kuigi see töötas hästi. Kõik töötas taas nagu valatult.
Täna, vabariigi aastapäeva puhul otsustas viga osaliselt tagasi tulla. Juhtmestik on kuiv, kontaktid tundusid korras olevat. Elektrimootor ei tõmba taas tagaluuki lõpuni kinni, ning töötamast lakkas tagumine kojamees. Kui vett lasta, teeb pump veidrat heli, nagu segaks seda miski. Kõik muud funktsioonid on alles jäänud. Kas on võimalik, et tagumise kojamehe mootor on läbi, ning selle tõttu ei jõua vajalik signaal luugi sulgumise kohta ajuni ( kõlab minu jaoks ebaloogiliselt, kuid mine tea neid sakslasi )
Kuna juhtmestik on alles vahetatud, ei tahaks uskuda et viga jälle juhtmestikus on. Oskab keegi midagi soovitada? Ebameeldiv on sõita selle kolinaga, pooleldi kinnise tagaluugiga.
Kas on äkki üldse võimalus saada see all kere küljes asuv mootor, mis tõmbab tagaluuki tihedamalt kinni kuidagi alumisse asendisse jäädavalt saada ( edaspidi kasutab tagaluuki harvemini, lihtsalt sulgemisel tuleb natuke rohkem jõudu kasutada ), sest see tüüpviga tagaluugiga on suhteliselt üle visanud.
Tänan igasuguse võimaliku info eest!
Antzpoiss
Tean et seda teemat on lahatud tuhandeid kordi, kuid selgitan lahti:
Mõned kuud tagasi ilmnes sõidukil probleem: tagaluuk ei sulgunud lõpuni kinni ( mootor ei tõmmanud luuki vastu keret ), tagumine kojamees ei töötanud, tagaluugi valgusti ei töötanud. Kõik muu tundus vinks vonks olevat. Viisin sõiduki Carmasters diagnostiku juurde, kes tuvastas kiirelt vead. Auto arvas et tagaluuk on pidevalt kinni ( imelik et alumine mootor kogu aeg ülemises asendis oli ) ning vahetamist vajas tagaluugi juhtmestik. See sai ka tehtud. Lisaks vahetati igaks juhuk ka tagaluugi akna juhtmestik, kuigi see töötas hästi. Kõik töötas taas nagu valatult.
Täna, vabariigi aastapäeva puhul otsustas viga osaliselt tagasi tulla. Juhtmestik on kuiv, kontaktid tundusid korras olevat. Elektrimootor ei tõmba taas tagaluuki lõpuni kinni, ning töötamast lakkas tagumine kojamees. Kui vett lasta, teeb pump veidrat heli, nagu segaks seda miski. Kõik muud funktsioonid on alles jäänud. Kas on võimalik, et tagumise kojamehe mootor on läbi, ning selle tõttu ei jõua vajalik signaal luugi sulgumise kohta ajuni ( kõlab minu jaoks ebaloogiliselt, kuid mine tea neid sakslasi )
Kuna juhtmestik on alles vahetatud, ei tahaks uskuda et viga jälle juhtmestikus on. Oskab keegi midagi soovitada? Ebameeldiv on sõita selle kolinaga, pooleldi kinnise tagaluugiga.
Kas on äkki üldse võimalus saada see all kere küljes asuv mootor, mis tõmbab tagaluuki tihedamalt kinni kuidagi alumisse asendisse jäädavalt saada ( edaspidi kasutab tagaluuki harvemini, lihtsalt sulgemisel tuleb natuke rohkem jõudu kasutada ), sest see tüüpviga tagaluugiga on suhteliselt üle visanud.
Tänan igasuguse võimaliku info eest!
Antzpoiss