E34 525 TD mootori mure
E34 525 TD mootori mure
1994 aasta 2,5 TD 85kw
autol oli plokikaan kõver ja tihend puru-sai tehtud mootoriremont.
lihviti päris palju maha.ja uus tihend.
nukkvõlli otsast olev ketihammasratas sai kinni keeratud 10kg raskusega... panin kõik kokku kõik töötas ideaalselt... kuna on kõrgsurve pumba jama ka tal siis vahel peab soojalt käivitades eetrit panema... niisiis sai pandud ja korraga lõi nagu tagasi ja hakkas kolin käima..tööle ei läinud.ainult aku jõuga käisid klapid vastu kolvi. nukkvõll oli liiga õrnalt kinni vist.
võtsin lahti ja oligi paigast ära mingi 2-3mm nukkvõlli asend. panin uuesti paika ja hakkasin kinni keerama koguaeg keerasin ja üle 10kg raskuse ei läind kinni..lõpuks läks polt pooleks üldse.... ostsin uue poldi ja nüüd keerasin jälle kinni ja paika kõik...
läks tööle auto, aga imelik müra vms on mootoris ja musta viskab ka tagant kui gaasi anda rohkem....
Kas nukkvõlli asend ikka vale? või milles probleem? auto töötab muidu normaalselt.aga pole päris õige tõmme mis varem oli.
Paluks abi!
autol oli plokikaan kõver ja tihend puru-sai tehtud mootoriremont.
lihviti päris palju maha.ja uus tihend.
nukkvõlli otsast olev ketihammasratas sai kinni keeratud 10kg raskusega... panin kõik kokku kõik töötas ideaalselt... kuna on kõrgsurve pumba jama ka tal siis vahel peab soojalt käivitades eetrit panema... niisiis sai pandud ja korraga lõi nagu tagasi ja hakkas kolin käima..tööle ei läinud.ainult aku jõuga käisid klapid vastu kolvi. nukkvõll oli liiga õrnalt kinni vist.
võtsin lahti ja oligi paigast ära mingi 2-3mm nukkvõlli asend. panin uuesti paika ja hakkasin kinni keerama koguaeg keerasin ja üle 10kg raskuse ei läind kinni..lõpuks läks polt pooleks üldse.... ostsin uue poldi ja nüüd keerasin jälle kinni ja paika kõik...
läks tööle auto, aga imelik müra vms on mootoris ja musta viskab ka tagant kui gaasi anda rohkem....
Kas nukkvõlli asend ikka vale? või milles probleem? auto töötab muidu normaalselt.aga pole päris õige tõmme mis varem oli.
Paluks abi!
- azlka
- Huviline
- Postitusi: 201
- Liitunud: 10.02.2009 11:16 46
- Peamine sõiduk: bmw e39 530d AT
- Asukoht: Tartu
Re: E34 525 TD mootori mure
Mille järgi sa märgid paika panid, kus sa selle 10 kg võtsid ? Minu teada 50 Nm keeratakse nukkvõlli ratas kinni, ja eetrit ei tohi palju lasta mootorisse, soovitan sul rooste õli kasutada see ohutum. Kui soojalt pikalt käivitub siis on ajutine lahendus pumpa mootori poole keerata, pritse momenti varasemaks reguleerides.
Probleem võib praegu selles veel olla ,et mõni klapp nüüd kõver ! Tuleks surved ära kontrollida.
Probleem võib praegu selles veel olla ,et mõni klapp nüüd kõver ! Tuleks surved ära kontrollida.
Re: E34 525 TD mootori mure
azlka kirjutas:Mille järgi sa märgid paika panid, kus sa selle 10 kg võtsid ? Minu teada 50 Nm keeratakse nukkvõlli ratas kinni, ja eetrit ei tohi palju lasta mootorisse, soovitan sul rooste õli kasutada see ohutum. Kui soojalt pikalt käivitub siis on ajutine lahendus pumpa mootori poole keerata, pritse momenti varasemaks reguleerides.
Probleem võib praegu selles veel olla ,et mõni klapp nüüd kõver ! Tuleks surved ära kontrollida.
10 kg võtsin vanemast vene nn.njuutonmeetrist vms. seal on arvud 5,10,15,20,25
ja siis 10-ga sai kinni kuna keera palju tahad rohkem tugevamini kinni ei jää...
klapid ei tohiks ju kõverad olla muidu masin ei töötaks ju. millest see must toss tuleb kui gaasi anda? küttesegu vale? aga millest siis?
märgid panin paika nii et alt hoorattast fikseerisin ära ja nukkvõlli,hammasraata ja keti peale lõin sälgud ning pärast panin täpselt nii kokku nagu varem oli.nuka asend sai ka täpi ja nukkide asetuse järgi üle kontrollitud.
Re: E34 525 TD mootori mure
oskab keegi aidata? nagu klõbin vms on sees mootoris, praegu 400km ära sõitnud sellisena ja musta ka ikka viskab kui talda anda....
Re: E34 525 TD mootori mure
njooo kas pole kellelgi mõtteid?
- erikred
- Huviline
- Postitusi: 1636
- Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
- Peamine sõiduk: E38 740D
- Asukoht: põhja läti metsad
Re: E34 525 TD mootori mure
märkidest on sul vähe kasu kui kaant kõvasti maha lihviti.
Nuka kinni keeramiseks kasutatakse normaalset Nm võtit ja kraadivõtit. Nuka asendi fikseerimiseks vastavat rakist.
kui klapid korralikult peas ära käisid siis peabki kolisema ja tahmama. varsti on klapipea silindris ja otsid uut mootorit.
kui kaant väga palju lihvida siis jääb ka väike tiks sisse.
terv
erich
Nuka kinni keeramiseks kasutatakse normaalset Nm võtit ja kraadivõtit. Nuka asendi fikseerimiseks vastavat rakist.
kui klapid korralikult peas ära käisid siis peabki kolisema ja tahmama. varsti on klapipea silindris ja otsid uut mootorit.
kui kaant väga palju lihvida siis jääb ka väike tiks sisse.
terv
erich
'96 E34 525TDSt M5-pack Executive Shadowline aka tume jõud
No smoke = No power
No smoke = No power
Re: E34 525 TD mootori mure
praegu juba 500km ära sõitnud.erikred kirjutas:märkidest on sul vähe kasu kui kaant kõvasti maha lihviti.
Nuka kinni keeramiseks kasutatakse normaalset Nm võtit ja kraadivõtit. Nuka asendi fikseerimiseks vastavat rakist.
kui klapid korralikult peas ära käisid siis peabki kolisema ja tahmama. varsti on klapipea silindris ja otsid uut mootorit.
kui kaant väga palju lihvida siis jääb ka väike tiks sisse.
terv
erich
et mis teha siis praegu? kust tean kas käisid peas ära? uurisin et kui klapid pähe oleks jooksnud siis pm auto ei tohiks käimagi minna enam, kui klapid kõverad...?alguses kui panin nende märkide järgi siis kõik toimis ju...peale seda kui eetrit sai pandud siis lõi nuka asendi paigast ära ja ka tahmamine peale seda ja kolin ka...
Re: E34 525 TD mootori mure
Praegu siis asi selline!!
võtsin pihustid maha kõik ja viisin stendi, öeldi et kõik kusevad ja uusi pihustipäid vaja... ostsin uued 6*13euri ja vahetasin need ise ära. panin peale tagasi aga midagi ei muutunud... käivitub ikka pikalt, kui käib jõnksutab või siis plödiseb(kui pritsekogust regullin saab paika vahepeal pöörded) käivitub külmalt ja ka soojalt pikalt(aga soojalt ei taha pm. üldse tööle minna, ainuke variant tõmbamine-siis läheb suht kohe.
mootoris kõva lagin ka sees!! millest see on siis? Kas süüde paigast või ikka pihustid?
Kas peale uute pihustipeade panekut tähtis nende regullimine ja stendi viimine?? Küsimus et mida seal üldse Regullitakse??
Palun kiirelt abi... mul juba niii siiiber selle auto tegemisest...mitu kuud juba jebind.
võtsin pihustid maha kõik ja viisin stendi, öeldi et kõik kusevad ja uusi pihustipäid vaja... ostsin uued 6*13euri ja vahetasin need ise ära. panin peale tagasi aga midagi ei muutunud... käivitub ikka pikalt, kui käib jõnksutab või siis plödiseb(kui pritsekogust regullin saab paika vahepeal pöörded) käivitub külmalt ja ka soojalt pikalt(aga soojalt ei taha pm. üldse tööle minna, ainuke variant tõmbamine-siis läheb suht kohe.
mootoris kõva lagin ka sees!! millest see on siis? Kas süüde paigast või ikka pihustid?
Kas peale uute pihustipeade panekut tähtis nende regullimine ja stendi viimine?? Küsimus et mida seal üldse Regullitakse??
Palun kiirelt abi... mul juba niii siiiber selle auto tegemisest...mitu kuud juba jebind.
Re: E34 525 TD mootori mure
ma olen pooled interneti diisliteema foorumid läbi lugend juba
:D konkreetset juttu kuskil pole et mis mida täpselt põhjustab.
