Räägin loo algusest peale. Oman E34 kerega touring BMW-d mis tehasest vuras välja 1.8l M43B18 mootoriga. Mootor läks vahetusse M50B20 vastu koos juhtmestiku, aju, käigukasti, kardaani ja kasti hoovastikuga(differ ootab vahetust). Plaan on nüüd peale panna 2.5l 141kw vanosega mootor. Küsimus tekkis siis sellega kas sellel mootoril on see pistik erinev mis läheb salongi ja kaitsme karpi edasi võrreldes 1.8 ja 2.0 (juhtmeid rohkem, teises järjekorras)? Või pean salongi poole pealt ka midagi rappima hakkama?
Passis auto siis 518i 85kw 94a. touring. Ma ise mõtlen et kuna fl versioon siis peaks nagu klappima, vaja veel vaadata kas suurt OBC-d saab paigaldada või mitte. 1.8l----->2.0l vastu läks lihtsalt et ei pidanud ühtegi juhet ümber tuunima(va starteri +, kuna jätsin aku kapoti alla) aga kas õnnestub ka 2.5l peale panekul?
vb sai natuke segane aga proovige aru saada

Vastuste eest ette tänades Rait