Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Mure selline, et sai paisupaagi allumisel voolikul pisike jupp maha võetud ja jahutusvedelik väljalastud aga kui sai uue jahutusvedeliku peale valada siis mahtus sinna ainult 1,5l aga välja tuli vähemalt 3 kuni 4l. Jahutus vedelik on normini aga mootor kuumeneb üle Kas võib nii olla, et jahutusvedelik ei vaju paisupaagist radikasse ja kuidas selle asja võiks korda saada? Auto aasta 1997, automaat ja paisupaak on radika küljes.
Ehk oskab keegi mingit nõu annda.
Kuidas õhutama? Olen lahtise korgiga käima pannud ja lasnud ka jahutusvedelikul üle korgi suu joosta, mudinud lõdvikuid aga kasu pole midagi. Peale selle ei puhu salongi enam ka sooja õhku. Kas mingit lihtsamat moodust on, et õhk välja saada või pean nii jätkama nagu kirjeldasin?
BMW mootor õhutatakse seisva mootoriga. Lühidalt: külma ja seisva mootoriga, süüde sisse, salongi ventilaator keskmise kiiruse peale (II aste), temperatuur maksimumi peale, õhutusnippel (niplid) lahti keerata, valada paisupaaki nii palju kui mahub (ääreni täis, kannatust, peale valada jne, kuni õhutuskorgist enam mulle ei tule ja rohkem peale valada ei saa, veel kord kannatust, õhu väljumine võtab aega), õhutuskorgid kinni, paisupaagi kork jääb maha, mootor käima ja kiirelt mõned korrad teravalt pöördeid 4500 p/min kanti. Mootor seisma. Vajadusel korrigeerida vedeliku taset. Kork peale ja töö tehtud.
Allikas BMW TIS