530d 1999a veakoodid
530d 1999a veakoodid
kes ütleks mida tähendavad need veakoodid varjatud menüüst c78100 f68400 f78400 f48400 ce8100
Re: 530d 1999a veakoodid
1: Fuel tank sensor 1 (fuel pump side)
2: CAN Identification missing (DME)
3: CAN Identification missing (DME)
4: CAN Identification missing
5: Outside temperature sensor
Lähtusin googlist ,ei tea kas sai 100% õigesti.
2: CAN Identification missing (DME)
3: CAN Identification missing (DME)
4: CAN Identification missing
5: Outside temperature sensor
Lähtusin googlist ,ei tea kas sai 100% õigesti.
Re: 530d 1999a veakoodid
c7 = 199 - ei leidnudalliano kirjutas:kes ütleks mida tähendavad need veakoodid varjatud menüüst c78100 f68400 f78400 f48400 ce8100
81 = 129 - ei leidnud
f6 =246 - bank 2 ehk lamda läbi või pole ühendust korraliku. vaata juhtmed üle, eriti mootori ja tuletõkke vahelt
84 = 132 - CAN data bus, instrumentation - defective
f7 - 247 - air solenoid
f4 = 244 - Engine speed (RPM) sensorlcrankshaft
position (CKP) sensor - circuit malfunction
ce = 206 - ei leidnud
00 tähendab et viga pole , kaks korda 84 tähendab et viga on kordunud. Varjatud menüüs ei saa väga kindel olla. parem kui diagnosti teha.
e39 523i , BMW - Big Money Waste.
Re: 530d 1999a veakoodid
käisin mingi soome teeninduses just ja seal ei näidanud midagi.leidsin siis selle varjatu menüü ja seat näitab.vb umbes diagnost.aga suured tänudAlen kirjutas:c7 = 199 - ei leidnudalliano kirjutas:kes ütleks mida tähendavad need veakoodid varjatud menüüst c78100 f68400 f78400 f48400 ce8100
81 = 129 - ei leidnud
f6 =246 - bank 2 ehk lamda läbi või pole ühendust korraliku. vaata juhtmed üle, eriti mootori ja tuletõkke vahelt
84 = 132 - CAN data bus, instrumentation - defective
f7 - 247 - air solenoid
f4 = 244 - Engine speed (RPM) sensorlcrankshaft
position (CKP) sensor - circuit malfunction
ce = 206 - ei leidnud
00 tähendab et viga pole , kaks korda 84 tähendab et viga on kordunud. Varjatud menüüs ei saa väga kindel olla. parem kui diagnosti teha.
Re: 530d 1999a veakoodid
selge.aitähAular kirjutas:1: Fuel tank sensor 1 (fuel pump side)
2: CAN Identification missing (DME)
3: CAN Identification missing (DME)
4: CAN Identification missing
5: Outside temperature sensor
Lähtusin googlist ,ei tea kas sai 100% õigesti.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: 530d 1999a veakoodid
Alenile: näidikuplokk varjatud menüüst mootori veakoode kahjuks küll ei väljasta.
tel. 51 949 859
Re: 530d 1999a veakoodid
Tänud, vot seda ma ei teadnudki
pole kunagi seda varjatud menüüd uskunud. Äkki täpsustad millega seal tegemist jne
.


e39 523i , BMW - Big Money Waste.
Re: 530d 1999a veakoodid
Spidoplokis kajastuvad ainult spidoploki veakoodid.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: 530d 1999a veakoodid
st et mul pole neid vigu?ooDDoo kirjutas:Spidoplokis kajastuvad ainult spidoploki veakoodid.
Re: 530d 1999a veakoodid
Ma ei taha uskuda , et need päris iseensest tekivad sinna .alliano kirjutas:st et mul pole neid vigu?ooDDoo kirjutas:Spidoplokis kajastuvad ainult spidoploki veakoodid.
Sul välitemperatuuri näitab ?
Re: 530d 1999a veakoodid
Näitab.aga mul vahepeal udutuli jamab ja kui pistiku liigutan siis lööb ka temp paigast mõneks ajaks maha.Aular kirjutas:Ma ei taha uskuda , et need päris iseensest tekivad sinna .alliano kirjutas:st et mul pole neid vigu?ooDDoo kirjutas:Spidoplokis kajastuvad ainult spidoploki veakoodid.
Sul välitemperatuuri näitab ?
a mul üldse kõik kahtlane


Re: 530d 1999a veakoodid
Ma ei tea kas need veakoodid sealt ise ära kustuvad üldse kunagi , mul ka 5 tükki neid seal , aga mul enamus mingi tuledega seotud jama vms .
Ei oska nagu soovitada , peale karterituulutuse ja lambda anduri , kui tagant musta loobib.
Kui töötava mootoriga õlikorgi maha keerad siis hakkab mootor lonkama ka ?
(tegelikult ma ei tea kas see diislitega toimib nii, bensukaga aga küll, et kui lonkama hakkab siis tuulutus tavaliselt umbes , või vähemalt mina olen asjast nii aru saanud)
Ei oska nagu soovitada , peale karterituulutuse ja lambda anduri , kui tagant musta loobib.
Kui töötava mootoriga õlikorgi maha keerad siis hakkab mootor lonkama ka ?
(tegelikult ma ei tea kas see diislitega toimib nii, bensukaga aga küll, et kui lonkama hakkab siis tuulutus tavaliselt umbes , või vähemalt mina olen asjast nii aru saanud)
Re: 530d 1999a veakoodid
homme proovin seda korgi lahti võtmist.aga lambda kohtka ka endal kahtlus..ükskord P oli peal ja pöörded tõusid peaaegu 1000 ja vähe sõitmisega jäin seisma ning lükkasin P peeale ja oli korras.ise soomes ja ei taha eriti minna kuhugile kontrollima.ükskord oli remont ja eestis tegin sama töö uuestiAular kirjutas:Ma ei tea kas need veakoodid sealt ise ära kustuvad üldse kunagi , mul ka 5 tükki neid seal , aga mul enamus mingi tuledega seotud jama vms .
Ei oska nagu soovitada , peale karterituulutuse ja lambda anduri , kui tagant musta loobib.
Kui töötava mootoriga õlikorgi maha keerad siis hakkab mootor lonkama ka ?
(tegelikult ma ei tea kas see diislitega toimib nii, bensukaga aga küll, et kui lonkama hakkab siis tuulutus tavaliselt umbes , või vähemalt mina olen asjast nii aru saanud)

Re: 530d 1999a veakoodid
Ma ise olen ka soomes ja siin on ikka oluliselt kallim autot remontida.
Osad esindused küsivad isegi konsultatsiooni eest raha, ala lähed küsid "mis mu autol viga võib olla? " tuleb vaatab kuulab paneb põlve maha korra ja juba 20e läheb.
Osad esindused küsivad isegi konsultatsiooni eest raha, ala lähed küsid "mis mu autol viga võib olla? " tuleb vaatab kuulab paneb põlve maha korra ja juba 20e läheb.
Re: 530d 1999a veakoodid
alliano kirjutas: homme proovin seda korgi lahti võtmist.aga lambda kohtka ka endal kahtlus..ükskord P oli peal ja pöörded tõusid peaaegu 1000 ja vähe sõitmisega jäin seisma ning lükkasin P peeale ja oli korras.ise soomes ja ei taha eriti minna kuhugile kontrollima.ükskord oli remont ja eestis tegin sama töö uuesti
eeldades et sul on 530 diisel, siis sellel ei ole lambda andurit.
Re: 530d 1999a veakoodid
ei ole spets ja ei hakka vaidlema kaa.TimoA kirjutas:alliano kirjutas: homme proovin seda korgi lahti võtmist.aga lambda kohtka ka endal kahtlus..ükskord P oli peal ja pöörded tõusid peaaegu 1000 ja vähe sõitmisega jäin seisma ning lükkasin P peeale ja oli korras.ise soomes ja ei taha eriti minna kuhugile kontrollima.ükskord oli remont ja eestis tegin sama töö uuesti
eeldades et sul on 530 diisel, siis sellel ei ole lambda andurit.
Re: 530d 1999a veakoodid
nii ta on.aga ma ei tea kuidas teistel 3 l diislitel aga manteel mul võtab 8 l 100 le.mul tndub et see pole normaalne.igatahes jätkan vea otsimistAular kirjutas:Ma ise olen ka soomes ja siin on ikka oluliselt kallim autot remontida.
Osad esindused küsivad isegi konsultatsiooni eest raha, ala lähed küsid "mis mu autol viga võib olla? " tuleb vaatab kuulab paneb põlve maha korra ja juba 20e läheb.
- siim789
- Huviline
- Postitusi: 80
- Liitunud: 21.11.2009 21:08 26
- Peamine sõiduk: BMW 530dA touring 142kw
- Asukoht: Rapla
Re: 530d 1999a veakoodid
Olen värske 530d omanik. Masin 142 kw 2000a. Sai siis sõbra diagnostika seadmega huvipärast veakoode loetud aga ei suuda google avarustest täpsemat selgitust neile leida. Ehk keegi targem oskab aidata.
Mootori veakoode lugedes tuli miskine "glow plug" Täpselt ei jäänud meelde, aga olen ma õigel teel, et tegemist eelsüüteküünaldega?
Automaatkasti veakoode lugedes, tulid ekraanile järgmised read:
50 control unit, internal fault 1 (EPROM)
81 CAN timeout DME/DDE
Mootori veakoode lugedes tuli miskine "glow plug" Täpselt ei jäänud meelde, aga olen ma õigel teel, et tegemist eelsüüteküünaldega?
Automaatkasti veakoode lugedes, tulid ekraanile järgmised read:
50 control unit, internal fault 1 (EPROM)
81 CAN timeout DME/DDE
Re: 530d 1999a veakoodid
Glow plug on eelsüüsteküünlad jah. Vead võivad olla iidsed, kui kunagi ammu küünlad tuksis olid. Käigukasti vead tunduvad olema igatahes mingid vanad ja kui nende kordumisi ei ole (ala kümneid kordi juhtunud) siis vaevalt mingi reaalne rika mis häirib. Kustuta ära ja nädala pärast uuesti vaadata, mis tagasi tuli.
Eelsüüteküünalde puhul võib relee ka olla rikkeks.
Eelsüüteküünalde puhul võib relee ka olla rikkeks.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- siim789
- Huviline
- Postitusi: 80
- Liitunud: 21.11.2009 21:08 26
- Peamine sõiduk: BMW 530dA touring 142kw
- Asukoht: Rapla
Re: 530d 1999a veakoodid
Tänud info eest. Ei tea tõesti, mis ajast need vead seal on, kuna autot omanud alles 2 päeva. Eelsüüteküünlad olevat mingi aeg vahetatud küll. Sai need vead ära kustutatud ja eks paari nädala pärast lähen proovin uuesti. Muidu midagi häirivat ei ole auto käitumises tunda, käivitub ja sõidab ilusti, kast toimetab sujuvalt.
Re: 530d 1999a veakoodid
Kui kast töötab hästi, siis on väga hea mõte vahetada õli (uuri, kas vana omanik pole seda teinud viimased 200 000 km). Kui mitte praegu, siis suvel, tee ise või lase teha. Vaheta pannitihend, õli ja õlifilter kasti sees, ära seda odavat "poolikut õlivahetust" teosta. Ära osta valet õli. Pikendab kasti elu ja protsent kütust jääb ka paaki.
Kui sul pole plaani autot endale jätta, siis vast pole mõtet, kuid kui auto meeldib, siis vältimaks kallimaid protseduure, on õlivahetus geniaalne lahendus.
Kui sul pole plaani autot endale jätta, siis vast pole mõtet, kuid kui auto meeldib, siis vältimaks kallimaid protseduure, on õlivahetus geniaalne lahendus.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- siim789
- Huviline
- Postitusi: 80
- Liitunud: 21.11.2009 21:08 26
- Peamine sõiduk: BMW 530dA touring 142kw
- Asukoht: Rapla
Re: 530d 1999a veakoodid
Kast tundub töötavat jah hästi. Plaan on lasta õlivahetus teha kevadel. Eelmine omanik ei ole seda teinud ja läbisõit on 300tuhande alguses (seda kontrollis eelmine omanik 4a tagasi UM-s, kui masin Eestisse tuli). Samuti on ilmselt vaja igaks juhuks tegeleda sisselaske pöördklappidega. Auto sai soetatud ikka pikemaks ajaks.