tere, tea kas nüüd see pealkiri õige tuli a oleks siis küsimus järgmine, et kas amordi ülemise padjal see plekist seib või kuidas seda nimetakse käib koonus alla poole või üles???
link: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1315713" onclick="window.open(this.href);return false;
number tähistatud pildil siis 10-e, ning kui valepidi on siis mis see mõjutab jne?
ette tänades, ning loodan et jutt oli arusaadav!
Teema võib sulgeda!
e39 sedaan- vedrustuse ja amordi install. Lukku!
e39 sedaan- vedrustuse ja amordi install. Lukku!
Viimati muutis serki, 13.06.2012 17:44 14, muudetud 1 kord kokku.
Re: e39 sedaan- vedrustuse ja amordi install.
Pealkirjal pole väga viga, aga teema läks natuke valesse kohta, tõstsin teema 5 seeria masinate alamfoorumi, kus tema õige koht.
Sinu poolt viidatud teemas ei ole varuosade pildid üldse E39 omad.
E39 sedaani tagumiste amortide kohta käib järgnev joonis:
Pildike ise pärineb siit.
Sinu poolt viidatud teemas ei ole varuosade pildid üldse E39 omad.
E39 sedaani tagumiste amortide kohta käib järgnev joonis:
Pildike ise pärineb siit.
Re: e39 sedaan- vedrustuse ja amordi install.
tänud vastamast, kuna oli vaja vahetada ringi amordid ja vedrud ja muid vidinaid siis unustasin meelde jätta kuidas see seib seal üleval asetses. nagu pildil näha siis koonus jääb allapoole a mis kasu sel muidu tal seal on üldse, sest muidu ta ju toetub ainult padja peale?
vanade vedrudega oli tehtud niiöelda lollust, keegi oli vedrudel keerdu maha lõiganud ja ots oli terav mis lõhkus ära alumise kummipadja, pluss amordi küljes olev kauss mis oli alumiiniumist hakkas kohe kohe puruks minema ja nii saigi vahetatud kogu kompott uue vastu välja. niiet tehke ise järeldus mis oleks võinud peale kõike seda veel juhtuda kui oleks nii läinud...
vanade vedrudega oli tehtud niiöelda lollust, keegi oli vedrudel keerdu maha lõiganud ja ots oli terav mis lõhkus ära alumise kummipadja, pluss amordi küljes olev kauss mis oli alumiiniumist hakkas kohe kohe puruks minema ja nii saigi vahetatud kogu kompott uue vastu välja. niiet tehke ise järeldus mis oleks võinud peale kõike seda veel juhtuda kui oleks nii läinud...
Re: e39 sedaan- vedrustuse ja amordi install.
Mina pakun, et tavaolukorras ehk midagi ei juhtu. Samas jõud, mid allapoole mõjuvad on nüüd suurem mõju selle seibi peal. St keskkoht on natukene õhus ja aja jooksul võib sinna tekkida ehk mingi lõtk, mis omakorda amortisaatori osa tööd nullib.
... -> BMW E34 '92 -> BMW E39 '97 -> Audi A8 '98 4.2 Quattro -> E39 523 '00 -> E60 523 '05 -> F10 523 '11 (http://margus.roo.ee)