1. leht 1-st

BMW 525td vs 524td

Postitatud: 13.09.2005 17:23 24
Postitas Ceed
Kavas siis selline masin osta, kuna bensiin on kalliks läinud ja see 318i mis võtab küll vähe bensiini linnas umbes 8-9L ja maanteel 6-7L ja on mega korralik ja hästi hoitud hakkab siiski rahakotile. Ja kuna diislit on võimalik natuke odavamalt kah saada :) (mitte bensukast) :D
Siis plaan see masin diisli vastu välja vahetada. Tahaks siis teada palju on nende kah eluka kütuse kulu vahe ja palju nad üldse kütust võtavad, ma arvan et mõttekam oleks vist 525td kuna see ikka uuem variant. Palun kirjutaga nende kahe auto erinevused jah. head ja halvad küljed.
Muide 524td on E34 aga mis on 525td ?

Ette tänades.

Re: BMW 525td vs 524td

Postitatud: 13.09.2005 19:45 06
Postitas toivoku
nu 525tds on olemas nii e34 kui e39 :) hmm 524td jääb ainult sellepoolest mu arust 525tdle alla, et 525l on lõppkiirus suurem, vähemalt niipalju kui mina kihutanud nendega võidu olen, aga jah 524td on nii lollikindel ja mõnus mootor aga 525 pidi vist elektroonikat täis olema ja niikaua ei pidanud jukerdama kui kenasti hooldad .

Re: BMW 525td vs 524td

Postitatud: 13.09.2005 20:31 23
Postitas Raino
524 td ja 525 td on ühe palju elektroonikat kui aiunlt see välja arvata et automaat kastiga 525 td on automaat kast kah juba elektronikaga.Nee "ajuvabad" ehk siis 524 td olevad kastid on pisut lihtsamad.

524 td on jah lollikindlam mootor aga sedagi tuleb hooldada ning hoida ilusti.Normaalsed õlid õige aegne vahetus ja norm jahutus vedelik.
524 td mootor on rihmaga aga 525 td on rihmata ehk siis kett ülekandega.Rihma olekut tuleb jälgida aag kett on eluaegne. 525 td mootoril on pöörde moment pisut suurem ning jõudu pisut rohkem.

Ise oman 525 tds i ning olen momendil rahul.Küttega saab ökonoomselt ning edasi astub kah.

524 td on üks selline asi et kui ilm on megalt soe ning õhk kah parasjagu soe siis kaob pisut jõudu ära.Selle pärast hakatigi tegema seda 525 tds ehk siis eeljahutusega mootorit.
Kui 524 td osta siis soovitan automaatkastiga aga eks iga üks teeb ise valiku. Mis meeldib see osta.

Ok edu
Kui on küsimuis siis küsi.

Postitatud: 15.09.2005 09:30 15
Postitas andre731
Millegi pärast pole eelnevad kommenteerijad välja toonud kummagi auto põhilisi miinuseid:

524-l on selleks ülinõrk plokikaas mis natukenegi kuuma saades kõveraks (või veel hullem lausa mõraliseks läheb). Väidetavalt on mõrad tulnud isegi kaande, mis pole omaniku jutu järgi kordagi kuuma saanud. (Auto oli väga pikalt Eestis ühe ja sama omaniku käes)

525-l on selleks kõige nõrgemaks kohaks auto kütusepump (ja/või selle juhtelektroonika). Selle tunnuseks on kõikuv tühikäik ja nii palju kui mina neid Eestis olen näinud on neil kõigil tühikäik suuremal või väiksemal määral kõikunud. (Kaasa arvatud mu enda 525)

Ise oman seega 525-e ja praegu veel väga rahul, mida ei saa aga öelda mitmete tuttavate kohta, kes on kunagi 524-ja omanud.

Postitatud: 15.09.2005 11:00 05
Postitas Raino
andre731 kirjutas:Millegi pärast pole eelnevad kommenteerijad välja toonud kummagi auto põhilisi miinuseid:

524-l on selleks ülinõrk plokikaas mis natukenegi kuuma saades kõveraks (või veel hullem lausa mõraliseks läheb). Väidetavalt on mõrad tulnud isegi kaande, mis pole omaniku jutu järgi kordagi kuuma saanud. (Auto oli väga pikalt Eestis ühe ja sama omaniku käes)

525-l on selleks kõige nõrgemaks kohaks auto kütusepump (ja/või selle juhtelektroonika). Selle tunnuseks on kõikuv tühikäik ja nii palju kui mina neid Eestis olen näinud on neil kõigil tühikäik suuremal või väiksemal määral kõikunud. (Kaasa arvatud mu enda 525)

Ise oman seega 525-e ja praegu veel väga rahul, mida ei saa aga öelda mitmete tuttavate kohta, kes on kunagi 524-ja omanud.

524 plokikaane koha pealt ütlen nii palju et see viga on ja ei ole kah ning iga kord kohe kah kõveraks ei lähe.Kõik oleneb selels tmitme skord keeema läheb.Pole ju alati esimene omanik.

Pumbad on mõlemal nii 524 kui 525 pisut nõrgad ning elektroonika võib jupsida mõlemal.Ka selel kõikumise vastu on rohtu.Kõige tähtsam on ikkagi see et auto külmast peast käivituks talvel külmema ilmaga.
Mul omal kah kõikusid pöörded tühikäigul aga nüüd see probleem eemaltatud.

Ühesõnag kui hunti karta pole mõtet metsas käjja.

Postitatud: 17.09.2005 11:17 53
Postitas veix2
Raino mida sa selleks tegid et pöörded enam ei kõigu?Mul kõiguvad kuskil 650-800 vahel nii et auto väriseb.Kui autol kiirus üle 50 siis nagu ei kõigu aga just kohapeal.

Postitatud: 17.09.2005 22:41 52
Postitas Raino
veix2 kirjutas:Raino mida sa selleks tegid et pöörded enam ei kõigu?Mul kõiguvad kuskil 650-800 vahel nii et auto väriseb.Kui autol kiirus üle 50 siis nagu ei kõigu aga just kohapeal.
Mina tegin mehaaniliselt

Aga mine käi Patricu juures vaata ehk ta aitab sind

Postitatud: 19.09.2005 16:16 38
Postitas vanaisa
Mina lisaks, et 524 ja 525tds vahe on eelkõige kütuse kulu suurematel kiirustel Seal osutub 525tds ökonoomsemaks. Muidugi ei saa märkimata jätta ka võimsuse erinevust mis on 525 kasuks.
Kindlasti on 525 remont oluliselt kallim. Samas mul omal selline masin ja senise 30 000 km. läbimise järel täiega rahul. Pean mainima, et eelkõige on tähtis hooldus ja 525 eeldab seda pisut enam ja täpsemalt.


P.S. Tahaks toonitada, et on vahe kas 525ts või 525 tds. Üks on 85 kw teine 105 kw.
Edu valikul!

Postitatud: 19.09.2005 16:34 36
Postitas Q
tean et on olemas 524td - 85kw ja 525tds - 105kw, aga rääkige nüüd targad inimesed misasi see 525ts 85kw on? on sis tõesti selline variant kah olemas? küsin kuna üritan ise ka selgusele jõuda mida ķleks kõige mõttekam osta.

Postitatud: 20.09.2005 16:01 45
Postitas vanaisa
85 ja 105 kw mootoritel on erinevus õhu vahejahutis e. COOLER-is mis jahutab õhu maha radiaatori ees peale turbokompressorit. Milles iva? See kindlustab silindtite parema täitumise õhuga mis seejärel võimaldab silindrisse pritsida töö taktiks veidi suurema hulga kütust. Kirjanduse andmetel on erinevad ka turbokompressorid kuna vahejahuti on samas ka takistuseks ja seetõttu on õhule vaja anda suurem liikumiskiirus. Loomulikult on erinevus ka kõrgsurve pumba seadistuses.

Postitatud: 20.09.2005 16:12 29
Postitas Olts
525 td siiski mitte 525 ts, väike näpukas oli vist.