390mm valuveljed mida teha?
390mm valuveljed mida teha?
Ostes olid all millimeetermõõdus valukad (390mm=15,35"), millega nüüd ple enam miskit teha. kui saaks kusagil vahetada mingi norm mõõdu 15" või 16" vastu - andke nõu - müüa vist pole mõtet - kumme sinna peale nagunii ei liigu.
E-34 524 TDA 1988
Kes sul seda rääkis, et nendega tühjalt sõita saab???janz kirjutas:Mul on ainult üks sõna EMEX.
Endal olid 365 mm e30 veljed ja Igor ütles kohe et vii EMEX -sse. Ma ei uskunud alguses aga siis kui üks "paljukiidetud" tühjalt sõitmist võimaldav rehv katki läks ja tegelikult selgus et ei saa sittagi tühjalt sõita siis viisin joonelt EMEX -sse. Raha sain vist 200 EEK
A muidu need TRXid on päris head vihmaga drftimiseks, korra sai lumega ka nendega sõidetud, aga peale 10min ja 200meetrit liikumist otsutasin koju tagasi pöörduda

Näiteks rehvitootja Michelin:
http://www.longstonetires.com/trx.php
Michelin also designed the TDX rim which again can only be fitted with a purpose built TDX tire. The TDX rim has two grooves running circumferentially around the bead seats and the tires have specially extended bead toes which are held in place by the grooves. The purpose of this is to prevent the tire leaving the rim thus giving the tire a limited run-on capability allowing control of the car to be maintained in the event of a deflation, and a safe place to be reached for it to be changed.
Üks põhjus miks ta minul sedasi nagu disainitud ei töötanud võis olla selles, et kummid olid lihtsalt vanad ja väsinud ja see külgsein mis oleks pidanud võtma kogu auto koormuse enda kanda õhu väljudes ei pidanud vastu.
Selles on muidugi Tom -l õigus et driftimiseks jms jaoks need rehvid head kuna peaks taluma väga suurt jõudu külg suunas.
http://www.longstonetires.com/trx.php
Michelin also designed the TDX rim which again can only be fitted with a purpose built TDX tire. The TDX rim has two grooves running circumferentially around the bead seats and the tires have specially extended bead toes which are held in place by the grooves. The purpose of this is to prevent the tire leaving the rim thus giving the tire a limited run-on capability allowing control of the car to be maintained in the event of a deflation, and a safe place to be reached for it to be changed.
Üks põhjus miks ta minul sedasi nagu disainitud ei töötanud võis olla selles, et kummid olid lihtsalt vanad ja väsinud ja see külgsein mis oleks pidanud võtma kogu auto koormuse enda kanda õhu väljudes ei pidanud vastu.
Selles on muidugi Tom -l õigus et driftimiseks jms jaoks need rehvid head kuna peaks taluma väga suurt jõudu külg suunas.
Põhjus, miks nad sinul ei töötanud oli see, et sinul olid TRX-d aga lõik, mille sa oma viidatud lingilt siia kopisid käib TDX-i kohta. Sinu velgi-rehve puudutas esimene lõik ja seal ei räägitud midagi runflat rehvidest.janz kirjutas:Näiteks rehvitootja Michelin:
http://www.longstonetires.com/trx.php
Michelin also designed the TDX rim which ...
Üks põhjus miks ta minul sedasi nagu disainitud ei töötanud võis olla selles, et kummid olid lihtsalt vanad ja väsinud ja see külgsein mis oleks pidanud võtma kogu auto koormuse enda kanda õhu väljudes ei pidanud vastu.
e10 & e21 & e24 & e30 & R
Ilmselt oli tõesti asi selles et mul olid TRX -d.
Seda minu viidatud veebilehte uurides tundub et neid TDX -e üldse tänapäeval vähe müükase. Sellest nimekirjast ainult 1 selline.
Aga tundub et see on laialt levinud eksiarusaam sest seda infot et mm velgedega käib automaatselt kaasa ka tühjalt sõitmise võimalus jagavad paljud, kaasaarvatud kasutatud kummide müüjad (samas neil võib selleks olla ka lihtsam omakasupüüdlik põhjus
.
Seda minu viidatud veebilehte uurides tundub et neid TDX -e üldse tänapäeval vähe müükase. Sellest nimekirjast ainult 1 selline.
Aga tundub et see on laialt levinud eksiarusaam sest seda infot et mm velgedega käib automaatselt kaasa ka tühjalt sõitmise võimalus jagavad paljud, kaasaarvatud kasutatud kummide müüjad (samas neil võib selleks olla ka lihtsam omakasupüüdlik põhjus

janz kirjutas:Aga tundub et see on laialt levinud eksiarusaam sest seda infot et mm velgedega käib automaatselt kaasa ka tühjalt sõitmise võimalus jagavad paljud

aga teema algatajale - emex või siis riiulile tolmu korjama, et siis kui auto müügiks läheb need uuesti alla kruvida.
e10 & e21 & e24 & e30 & R
Paar aastat tagasi kui TRX-e sai otsitud kuulsin samuti seda "runflat" juttu ühe Balco müügimehe käest, ju tema siis see "kurja juur" ongiRuut kirjutas:janz kirjutas:Aga tundub et see on laialt levinud eksiarusaam sest seda infot et mm velgedega käib automaatselt kaasa ka tühjalt sõitmise võimalus jagavad paljudmina loen/kuulen küll seda sinu käest esimest korda.

TD-rehvid olid just esimesed runflat-id.
Kirjas on see juba E34 kasutajajuhendis:
http://www.ramadama.com/pics/ba_e34/pages/113.html
Ja Dunlop SP Sport2000 on tänaseni 390TD versioonis saadaval.
Kirjas on see juba E34 kasutajajuhendis:
http://www.ramadama.com/pics/ba_e34/pages/113.html
Ja Dunlop SP Sport2000 on tänaseni 390TD versioonis saadaval.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!