M30 ja turbo?
M30 ja turbo?
küsimus siis,et kui reaalne ja kui kallis on panna m30 mootorile turbo.palju ta juurde annaks sellisel juhul.745(3,2 turbo) ju täitsa olemas.
mis variant lihtsam oleks,745 doonoriks,või ise aretama hakata?
oskab keegi tark kosta selle asja peale midagi asjalikku?'
odavam vist 540/m5 osta.
mis variant lihtsam oleks,745 doonoriks,või ise aretama hakata?
oskab keegi tark kosta selle asja peale midagi asjalikku?'
odavam vist 540/m5 osta.
Impreza STi ja mikromootoriga bemm :)
no odavam peaks küll tulema M5 osta aga siis pole seda "ise tegemis,ise p*rse keeramise" rõõmu
arvan et muretum oleks ikka ju doonor võtta kuna kui hetkelisele igapäevasele sõiduvahendile seda peale aretama hakata siis ega see ka muretult möödu ning pärast jama kui palju...
muidugi täpsemaks infoks pöördu sinna

arvan et muretum oleks ikka ju doonor võtta kuna kui hetkelisele igapäevasele sõiduvahendile seda peale aretama hakata siis ega see ka muretult möödu ning pärast jama kui palju...
muidugi täpsemaks infoks pöördu sinna

Re: M30 ja turbo?
Sõltub sellest palju sa ise teha oskad ja palju juppe otsida viitsid.aivo28 kirjutas:küsimus siis,et kui reaalne ja kui kallis on panna m30 mootorile turbo.palju ta juurde annaks sellisel juhul.745(3,2 turbo) ju täitsa olemas.
mis variant lihtsam oleks,745 doonoriks,või ise aretama hakata?
oskab keegi tark kosta selle asja peale midagi asjalikku?'
odavam vist 540/m5 osta.
3,2 turbo ei kõlba karu p****egi. 3.4 turbo on juba asjalikum. 745i on nimet toodetud kahe erineva mootoriga.
M30B34 öeldakse ülelaadimisel kestvat stock osadega sh plokikaanetihend kuskil 1-1,2 bar, mis vastab kuskil 450 hobujõule. Kolvid on piisavalt paksud, et surveastme alandamine treides dish'id sisse on täiesti võimalik. Ja plokile o-ringid sisse. Või osad Alpina B10 Biturbo tihendi.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
mõtlen ja mõtlen.... vahest läheb öösel ka uni ära
ja siis ilmus se aparaat müüki:

pidi olema küll üle per*se tehtud ja käima kehvemini,kui originaal,aga andis mulle veel hoogu juurde.
kas keegi oskab üelda,mis marki turbot oleks õige kasutada(saaksin hinna järgi uurida),ja mis se muu nodi(blow ja cooler ja torud) umbkaudu maksta võiks?
originaalkolvid siis head küll,ja neid vaja surve alandamiseks treida ainult?
+muidugi plokikaanetihend.väljalaskekollektori torud turboni peavad kõik ühepikkused olema?
aju jääb samaks?
hulk lolle küsimusi,aga ei anna rahu se mõte

ja siis ilmus se aparaat müüki:

pidi olema küll üle per*se tehtud ja käima kehvemini,kui originaal,aga andis mulle veel hoogu juurde.
kas keegi oskab üelda,mis marki turbot oleks õige kasutada(saaksin hinna järgi uurida),ja mis se muu nodi(blow ja cooler ja torud) umbkaudu maksta võiks?
originaalkolvid siis head küll,ja neid vaja surve alandamiseks treida ainult?
+muidugi plokikaanetihend.väljalaskekollektori torud turboni peavad kõik ühepikkused olema?
aju jääb samaks?
hulk lolle küsimusi,aga ei anna rahu se mõte

Impreza STi ja mikromootoriga bemm :)
Minuarust sobiks see auto elavaks näiteks Belli raamatusse, kuidas teha ei tohi.
Niiapalju, kui ma muudest allikatest kuulnud olen.
Ja seeriapritsega kangutades ei hakkagi see auto kunagi normaalselt tööle, kas madal pöördel on segu paigas ja kõrgel lahja või kõrgel paigas ja madalal ülirikas.
Ennegi üritatud asi mujal.
Turbo ise on seal üks väiksemaid kulutusi. Näiteks asja töölepanemiseks vajalik ECU+muu pudipadiga läheb ca 30 000 ainuüksi.
Niiapalju, kui ma muudest allikatest kuulnud olen.
Ja seeriapritsega kangutades ei hakkagi see auto kunagi normaalselt tööle, kas madal pöördel on segu paigas ja kõrgel lahja või kõrgel paigas ja madalal ülirikas.
Ennegi üritatud asi mujal.
Turbo ise on seal üks väiksemaid kulutusi. Näiteks asja töölepanemiseks vajalik ECU+muu pudipadiga läheb ca 30 000 ainuüksi.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Sul Aare oli siin ka mingi 335t projektiplaan vahepeal-eks sa tead vast kõige paremini sellest tõesti...Ja seeriapritsega kangutades ei hakkagi see auto kunagi normaalselt tööle, kas madal pöördel on segu paigas ja kõrgel lahja või kõrgel paigas ja madalal ülirikas.
Ennegi üritatud asi mujal.
palju ise eelarveks arvestasid?
sellisel juhul pole tõesti mõtet jännata vist.325T meil siin juba olnud-läbikäidud tee.mul ilmselt jalgratta leiutamine.eks ma siis loobun sellest füünivaimustusest.
Impreza STi ja mikromootoriga bemm :)
Soovitaksin kõigepealt endale turbotamise põhitõed selgeks teha!
Odavalt on võimalik teha aga sõita sellise asjaga asja läbilõhki mitte tundev inimene ei saa.
Lihtsalt liiga tülikas.
Turbo on tõesti üks väiksemaid väljaminekuid asja juures, kui ostad kasutatud turbo.
Kallimad asjad on progetav aju, cooler, pihustid, kütusepump, jne.
Kui nüüd asjad umbkaudselt üles lugeda, nii et kestma ka jääks asi, siis originaal sisu kasutades:
Turbo 3,5 mootorile 5-10k (suuri turbosid Eestis eriti ei paista leiduvat)
Cooler ~5k
Sisselasketorustik ~3k
Väljalaskekollektor ~6-10k
Aju 5-30k
Pihustid uued kisuvad isegi sinna 10k piirile, kasutatud ~2k
Kütusepump 3-5k
Väljalase 2-10k
Lisaks veel sellised kulutused mille peale ei oska kohe tullaga ~10k
Kui kolbe kepse tahad ka vahetada siis arvesta lisaks ~30k
Ja peamine see, et mootor oleks kõigepealt väga heas korras, enne kui üldse mõtlemagi asjale hakata.
Osad jupid on uued, kuna ei ole mõtet lihtsalt vanade tükkidega jamada,
asi läheb hiljem kallimaks.
Kui endal kogemused olemas, siis saab muidugi kõvasti odavamalt aga paljudest kulutustest siiski ei pääse.
Siiani ma pole vele ühtegi enamvähem korralikult toimivat 325T isegi näinud.
Laki oma on neist kõige täiuslikum, ülejäänud rohkem poolikprojektid.
Odavalt on võimalik teha aga sõita sellise asjaga asja läbilõhki mitte tundev inimene ei saa.
Lihtsalt liiga tülikas.
Turbo on tõesti üks väiksemaid väljaminekuid asja juures, kui ostad kasutatud turbo.
Kallimad asjad on progetav aju, cooler, pihustid, kütusepump, jne.
Kui nüüd asjad umbkaudselt üles lugeda, nii et kestma ka jääks asi, siis originaal sisu kasutades:
Turbo 3,5 mootorile 5-10k (suuri turbosid Eestis eriti ei paista leiduvat)
Cooler ~5k
Sisselasketorustik ~3k
Väljalaskekollektor ~6-10k
Aju 5-30k
Pihustid uued kisuvad isegi sinna 10k piirile, kasutatud ~2k
Kütusepump 3-5k
Väljalase 2-10k
Lisaks veel sellised kulutused mille peale ei oska kohe tullaga ~10k
Kui kolbe kepse tahad ka vahetada siis arvesta lisaks ~30k
Ja peamine see, et mootor oleks kõigepealt väga heas korras, enne kui üldse mõtlemagi asjale hakata.
Osad jupid on uued, kuna ei ole mõtet lihtsalt vanade tükkidega jamada,
asi läheb hiljem kallimaks.
Kui endal kogemused olemas, siis saab muidugi kõvasti odavamalt aga paljudest kulutustest siiski ei pääse.
Siiani ma pole vele ühtegi enamvähem korralikult toimivat 325T isegi näinud.
Laki oma on neist kõige täiuslikum, ülejäänud rohkem poolikprojektid.
ilmselt kõikse odavamaid ajusid ei ole ka mõtet vaadata (need mis käivad ainult väntvõlli asendi ja gaasiklapi järgi.
mida rohkem andureid, seda kallim
ega tänavaautol ilmaasjata üle 10 anduri külges pole.
olen päris mitme mehega rääkinud, ütlevad et seeriapritse ja mingi kruvitava surveregulaatoriga pole midagi teha, need lisapihusti ja piggypacki asjad on ka nagu poolkõva tegemine, kui töötabki, siis igapäevasõidus joob sind vaeseks
ja ega mootori sisu ei lõhu turbo vaid detonatsioon
ja ise põlve otsas sa seda ei kontrolli
selline aju nagu Patrik müüb on sulle vaja
mina arvestasin (no see on nagu metsas jooksva karu naha jagamine
) ca 30 raha kui kolbe ei vaheta
seejuures kollektorid ja paljud kallid asjad teen ise, aga ega seegi niisama pole - must toru ja mustad põlved ise on juba 1K.
mida rohkem andureid, seda kallim
ega tänavaautol ilmaasjata üle 10 anduri külges pole.
olen päris mitme mehega rääkinud, ütlevad et seeriapritse ja mingi kruvitava surveregulaatoriga pole midagi teha, need lisapihusti ja piggypacki asjad on ka nagu poolkõva tegemine, kui töötabki, siis igapäevasõidus joob sind vaeseks
ja ega mootori sisu ei lõhu turbo vaid detonatsioon
ja ise põlve otsas sa seda ei kontrolli
selline aju nagu Patrik müüb on sulle vaja
mina arvestasin (no see on nagu metsas jooksva karu naha jagamine

seejuures kollektorid ja paljud kallid asjad teen ise, aga ega seegi niisama pole - must toru ja mustad põlved ise on juba 1K.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990