E39 525TDS pöörded kukuvad piduripedaali puutudes
Postitatud: 05.08.2012 22:39 08
Käivitades on kõik fine. Tühikäigupöörded on tahhoka järgi külmalt ilusti natuke üle 1000. Aga nii kui kasvõi kergelt piduripedaali puudutada, kukuvad kuskile sinna 500 kanti ja tekib ebameeldiv vibra. Kuna lisaks on ka automaatkast, sureb mootor drive'i peale lülitades tihti välja. Kohalt saab minema, kui kohe kiirelt gaasi lisada. Foorile lähenedes tuleb pidurit väga sujuvalt vajutama hakata, kuna järsemalt vajutades sureb välja. Kütusekulu on ka linnas kompu järgi 12-13, samas maanteel 90-100-ga sõites igati ok 5-6 vahel. Tundub, justkui linnas tihedamini pidurit vajutamine rikuks optimaalse töörežiimi. Automaatkast ise tundub normaalselt toimetavat.
Tavaoludes viitaks see justkui pidurivõimu lekkimisele (mootor saab tüüpilisest vaakumvõimust lisaõhku), kuid sellel mootoril peaks vist pidurite jaoks eraldi vaakumpump olema? Mis variandid veel on? Kõrgsurvepumbas pööreteregulaatoriga miskit? Et ei jõua koormuse muutumisele järele? Osadel diislitel oli vist tüüpveaks elektroonilise pumba kaane alla elektromagneti külge kogunev metallipuru?
Tavaoludes viitaks see justkui pidurivõimu lekkimisele (mootor saab tüüpilisest vaakumvõimust lisaõhku), kuid sellel mootoril peaks vist pidurite jaoks eraldi vaakumpump olema? Mis variandid veel on? Kõrgsurvepumbas pööreteregulaatoriga miskit? Et ei jõua koormuse muutumisele järele? Osadel diislitel oli vist tüüpveaks elektroonilise pumba kaane alla elektromagneti külge kogunev metallipuru?