E34 õlitule probleem

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
ErkoS
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 16.08.2012 21:06 40
Peamine sõiduk: BMW 525 tdsA

E34 õlitule probleem

Postitus Postitas ErkoS »

Tervitus,

Sai ära vahetatud õli Castroli 5W30 ja õlifilter, olgu.. sõitsin ca 150km ja õlituli lõi põlema. Sai auto Tallinnasse tiritud ja nüüd on selgunud, et õlirõhku pole, andur sai testitud, filter vahetatud, alt karterist õlivõttur sai kontrollitud - ilus puhas, aga mis selgus.. väntvõlli rihmaratta polt oli teadmata asjaolul lahti, keerasime kinni ja ei midagi, tuli ei kustu ära.

Kõige suurem tõenäosus on õlipump, või selle puks on kuidagi suutnud ära kuluda ja pump ei käi ringi.

Kas on keegi puutunud kokku sellise probleemiga või oskad nõu anda, kelle poole pöörduda?

Autoks siis 1991 aasta E34 tdsA 105 kw

Abi oleks väga teretulnud,

Erko
kontakt 53 011 582
ErkoS
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 16.08.2012 21:06 40
Peamine sõiduk: BMW 525 tdsA

Re: E34 õlitule probleem

Postitus Postitas ErkoS »

On kellelgi head nõu anda, kelle poole pöörduda? Eelistatavalt Tallinnas
Kasutaja avatar
Tarmo_N
Huviline
Postitusi: 1257
Liitunud: 28.05.2006 15:55 53
Telefon: 51975325
Asukoht: heinola-viljandi.

Re: E34 õlitule probleem

Postitus Postitas Tarmo_N »

nuud on sul lihsalt ölipump kuiv.kui paned kuiva pumba ölisse siis jääb pumpa öhumull ja survet ei tulegi kuna öhumullil pole kuhugile minna.nuud keera ölifilter maha ja vala u0,5l öli sinna auku mis tuleb pumba poolt ja keera paar tuuri mootorit tagurpidi et pump endasse öli vötaks.100% tuleb ölisurve kohe kui kokku paned ja muud asjad korras on.
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Re: E34 õlitule probleem

Postitus Postitas erikred »

väntvõllil oleva kiilu võiks ka üle kontrollida. on olnud juhtumeid kus kiilu lööb niimoodi puru et flants ei käi enam kaasa ja keribki poldi lahti.

terv
erich
ErkoS
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 16.08.2012 21:06 40
Peamine sõiduk: BMW 525 tdsA

Re: E34 õlitule probleem

Postitus Postitas ErkoS »

Tarmo_N kirjutas:nuud on sul lihsalt ölipump kuiv.kui paned kuiva pumba ölisse siis jääb pumpa öhumull ja survet ei tulegi kuna öhumullil pole kuhugile minna.nuud keera ölifilter maha ja vala u0,5l öli sinna auku mis tuleb pumba poolt ja keera paar tuuri mootorit tagurpidi et pump endasse öli vötaks.100% tuleb ölisurve kohe kui kokku paned ja muud asjad korras on.
Seda sai ka juba proovitud, õli valgus küll tagasi, kuid õlituli jäi põlema. Seega pumbaga ikkagi mingi teema, siit küsimus, kas pump on võimalik nii kätte saada ja ära vahetada, et plokikaant ära ei pea võtma?

Erko
ErkoS
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 16.08.2012 21:06 40
Peamine sõiduk: BMW 525 tdsA

Re: E34 õlitule probleem

Postitus Postitas ErkoS »

erikred kirjutas:väntvõllil oleva kiilu võiks ka üle kontrollida. on olnud juhtumeid kus kiilu lööb niimoodi puru et flants ei käi enam kaasa ja keribki poldi lahti.

terv
erich
Mulle tundub, et minul seda kiilu üldse ei ole. Siit joonis kaasas

Pilt

Erko
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Re: E34 õlitule probleem

Postitus Postitas erikred »

Pilt
pildil nr 10.

Õlirõhu kontrollimiseks kasuta ikka manomeetrit. Soovitatavalt mehaanilist.
Vajadusel saab õlipumba ka nii vahetatud et plokikaant ei pea maha võtma.

terv
erich
ErkoS
Huviline
Postitusi: 10
Liitunud: 16.08.2012 21:06 40
Peamine sõiduk: BMW 525 tdsA

Re: E34 õlitule probleem

Postitus Postitas ErkoS »

Tervitus,

Nüüdseks olen auto liikuma saanud. Ära sai vahetatud õlipump. Väga halvade juhuste kokku sattumisel läks pumba puks pooleks. Castroli oli aitas õnneks, muidu oleks pidanud oma e34 päris manala teele saatma.

Avaldage arvamust, mida mootori juures peaks nüüd tähele panema, et sellel veel pikk eluiga oleks? :D

Üldiselt tean, et väga pommikindel mootor. :!:

Jõudu!
Erko
Vasta