E34 temp probleem
- Matii
- Huviline
- Postitusi: 112
- Liitunud: 22.01.2012 13:14 15
- Peamine sõiduk: Bmw E34/E91
- Asukoht: Põlva/Tartu
E34 temp probleem
Probleem siis selline et mingi kuu tagasi ei näidanud enam kellaplokis mootori temperatuuri (seier oli sinisepeal koguaeg) eile ostsin uue anduri panin külge ühendasin ära aga mitte midagi ei teinud, täna võtsin tööjuurest mingi teise 520 mootori oma see vahel töötab vahel mitte. Küss selline et kas on probleem anduris või võib midagi muud olla? spidoblokki olen teist proovinud ka see ka ei muutunud midagi. ja kui panin traadi otse massi hüppas seier põhja. Autoks siis e34 520 95kw
-
- Huviline
- Postitusi: 517
- Liitunud: 14.03.2011 00:42 27
- Peamine sõiduk: BMW E34 520i
- Asukoht: Tallinn / Kärdla
Re: E34 temp probleem
Tere!
Sinu andur on ühe klemmiga ning massi pannes saab ta sellise takistuse, et lähebki põhja, kas aeglselt või koheselt.
Probleem on ilmselt selles, et juhe on vigane ning ei anna hästi ühendust. Proovi nii, et vii juhe temp anduri juurest (temp anduril peaks ainult üks klemm olema ) spidoploki taha ning ühenda seal vajaliku klemmiga (ingl. k 'pin'). Kahjuks ei mäleta pinouti, pead ise uurima. Seda saad teha nii, et mõõdad spidoploki taga olevaid klemme ja vaatad millisel on 0-lähedane takistus anduris oleva pistiku juhtmega.
Kui juhe annab katkendlikult ühendust, nt on korralikult korrodeerunud või mingisuguse painutamise tulemusel peaaegu täielikult murdunud, siis ta töötabki vahel ja vahel mitte. Spidoplokis arvatavasti asi pole. Proovi seda juhtme värki, üsna kerge on testida ja saad kohe teada. Mootor lase natuke soojaks, et oleks pisutki kõrgemal kui ta külma mootoriga on ning ühenda otse ära.
Andurid seal väga läbi ei lähe üldiselt, kui just seda palju näppima ei hakka. Halvimal juhul näitavad halvasti pisut, kuid siis ots lihvpaberiga üle teha ning pole viga miskit
Jõudu ning anna teada kuidas läks
Sinu andur on ühe klemmiga ning massi pannes saab ta sellise takistuse, et lähebki põhja, kas aeglselt või koheselt.
Probleem on ilmselt selles, et juhe on vigane ning ei anna hästi ühendust. Proovi nii, et vii juhe temp anduri juurest (temp anduril peaks ainult üks klemm olema ) spidoploki taha ning ühenda seal vajaliku klemmiga (ingl. k 'pin'). Kahjuks ei mäleta pinouti, pead ise uurima. Seda saad teha nii, et mõõdad spidoploki taga olevaid klemme ja vaatad millisel on 0-lähedane takistus anduris oleva pistiku juhtmega.
Kui juhe annab katkendlikult ühendust, nt on korralikult korrodeerunud või mingisuguse painutamise tulemusel peaaegu täielikult murdunud, siis ta töötabki vahel ja vahel mitte. Spidoplokis arvatavasti asi pole. Proovi seda juhtme värki, üsna kerge on testida ja saad kohe teada. Mootor lase natuke soojaks, et oleks pisutki kõrgemal kui ta külma mootoriga on ning ühenda otse ära.
Andurid seal väga läbi ei lähe üldiselt, kui just seda palju näppima ei hakka. Halvimal juhul näitavad halvasti pisut, kuid siis ots lihvpaberiga üle teha ning pole viga miskit
Jõudu ning anna teada kuidas läks
- Matii
- Huviline
- Postitusi: 112
- Liitunud: 22.01.2012 13:14 15
- Peamine sõiduk: Bmw E34/E91
- Asukoht: Põlva/Tartu
Re: E34 temp probleem
loodan et keegi oska mulle öelda milline juhe õige spidoblokitaga (mis värviga ja mis pistikus):D
Ma neid pin-e ei jaga seal eriti, et mis poolt või kust neid võtma peab minuaurst seal kirjas pole ka midagi
Ma neid pin-e ei jaga seal eriti, et mis poolt või kust neid võtma peab minuaurst seal kirjas pole ka midagi
-
- Huviline
- Postitusi: 517
- Liitunud: 14.03.2011 00:42 27
- Peamine sõiduk: BMW E34 520i
- Asukoht: Tallinn / Kärdla
Re: E34 temp probleem
kui sa endale multimeetri leiad, siis takistusega saad ju vaadata. üks klemm multimeetril paned sinna pistikus oleva klemmi külge ning teisega vanjutad järjest spidoploki taga olevaid ühendusi ning millisega on ühendus nulli oomi lähedane, see ongi ühenduses. milles probleem 
probleem on siis, kui sa ei leia ühtki ühenduses, siis on juhe katki või ei anna ühendust lihtsalt. siis on vaj askeemilt vaadata, milline on õige

probleem on siis, kui sa ei leia ühtki ühenduses, siis on juhe katki või ei anna ühendust lihtsalt. siis on vaj askeemilt vaadata, milline on õige
- Matii
- Huviline
- Postitusi: 112
- Liitunud: 22.01.2012 13:14 15
- Peamine sõiduk: Bmw E34/E91
- Asukoht: Põlva/Tartu
Re: E34 temp probleem
kuna ta seierit ei liiguta vahel harva kui liigutab ainult siis on ilmselt juhe katki aga siis ma ei saa ju testriga ka seda kätte.
mõtlesin ise nii, et andurist tuleva juhtme värv vaadata ja äkki see jookseb ka spidoblokki? aga kumb pistik spidoblokil on andurite töö kas kollane või sinine?
mõtlesin ise nii, et andurist tuleva juhtme värv vaadata ja äkki see jookseb ka spidoblokki? aga kumb pistik spidoblokil on andurite töö kas kollane või sinine?
-
- Huviline
- Postitusi: 517
- Liitunud: 14.03.2011 00:42 27
- Peamine sõiduk: BMW E34 520i
- Asukoht: Tallinn / Kärdla
Re: E34 temp probleem
aga miks mitte värvi järgi vaadata, poleks võtnud kauem, kui selle sama posti kirjutamine 
mul endal liigutas üks suhteliselt harva, siis oli andur ise katki. kui sa mitut andurit proovisid siis arvatavasti asi juhtmes.
spidoploki taga sa näed sama värvi juhet ja siis näed ka, kumb pistik. ise ei mäleta peast ning fail, kus see kirjas oli on nüüdseks koos vana kõvakettaga hävinud, kahjuks

mul endal liigutas üks suhteliselt harva, siis oli andur ise katki. kui sa mitut andurit proovisid siis arvatavasti asi juhtmes.
spidoploki taga sa näed sama värvi juhet ja siis näed ka, kumb pistik. ise ei mäleta peast ning fail, kus see kirjas oli on nüüdseks koos vana kõvakettaga hävinud, kahjuks
- Matii
- Huviline
- Postitusi: 112
- Liitunud: 22.01.2012 13:14 15
- Peamine sõiduk: Bmw E34/E91
- Asukoht: Põlva/Tartu
Re: E34 temp probleem
Siiamaani ei hakka atööle see temp, juhet kontrollinud ja see korras..
kas niimodi ei saa et võtaks mootori omast selle impulsi kellaploki jaoks?
kas niimodi ei saa et võtaks mootori omast selle impulsi kellaploki jaoks?
-
- Huviline
- Postitusi: 517
- Liitunud: 14.03.2011 00:42 27
- Peamine sõiduk: BMW E34 520i
- Asukoht: Tallinn / Kärdla
Re: E34 temp probleem
Kui sa uue anduriga proovinud, mis kindlalt töötab ja sul on ühe klemmiga andur, siis peab ta ka kindlalt töötama
Proovi tekitada otseühendus anduri klemmilt spidoploki taga olevale klemmile. enne lase näiteks mootor soojaks mingi määrani ning siis võta anduri pistik tagant ära. pane üks juhtme ots sinna otse klemmi külge ja teine ots spidoploki taha, sinna kuhu anduri juhe originaalselt läheb. tekita selline ühendus ja kui sel juhul ei tööta siis a) polnud ühendus piisavalt korralik mõlemast punktist b) juhe, millega lisaühenduse tegid on katki c) spidoploki temp anduri see väiksem osa ise ei tööta enam või d) andur on läbi.
võid proovida teist spidoplokki sama seadistusega näiteks. või siis teise spidoploki seset seda väikest temp anduri kellakest, vanematel oli seal taga väike takisti, mis mõnel läbi oli põlenud
ECU andurilt pole mõtet võtta, sest see ei mõõda ainult ühte asja vaid mitut, saaksid teise takistusega signaali ning näitaks kas koguaeg põhjas või koguaeg nullis. Ega siis tehasest niisama kaks andurit pandud

võid proovida teist spidoplokki sama seadistusega näiteks. või siis teise spidoploki seset seda väikest temp anduri kellakest, vanematel oli seal taga väike takisti, mis mõnel läbi oli põlenud
ECU andurilt pole mõtet võtta, sest see ei mõõda ainult ühte asja vaid mitut, saaksid teise takistusega signaali ning näitaks kas koguaeg põhjas või koguaeg nullis. Ega siis tehasest niisama kaks andurit pandud

- Matii
- Huviline
- Postitusi: 112
- Liitunud: 22.01.2012 13:14 15
- Peamine sõiduk: Bmw E34/E91
- Asukoht: Põlva/Tartu
Re: E34 temp probleem
Küsimus selline et panin nüüd 141kw mootori peale, ja kas sellel ka 2 temp andurit ? ühe ma vist leidsin isegi tulid välja pruun ja pruun punase triibuga juhe? see peaksgi siis kellaplokki minema?
ja oskab öelda mis värvi juhtmed lähevad tempil kellaplokki?
ja oskab öelda mis värvi juhtmed lähevad tempil kellaplokki?
-
- Huviline
- Postitusi: 517
- Liitunud: 14.03.2011 00:42 27
- Peamine sõiduk: BMW E34 520i
- Asukoht: Tallinn / Kärdla
Re: E34 temp probleem
pidevalt küsid juhtmete kohta, miks sa ühtegi skeemi ei vaata?
olen lugenud enamusi su küsimusi mootori vahetusega seoses ning pea kõigile saab vastuse skeemi abil, seal on ka juhtmete värvid olemas ning näitab isegi seda, mitu andurit on ning mis juhtmetega ühenduses, kuhu need juhtmed lähevad
üks on salongipoolne ja teine on auto nina poolne. salongipoolsel 2 juhet, millest üks läheb massi (pruun) ja teine kellaplokki. süüte taha paned ja selle teise paned ka massi, siis peaks temp näidik põhja minema, kui ühendus on olemas
olen lugenud enamusi su küsimusi mootori vahetusega seoses ning pea kõigile saab vastuse skeemi abil, seal on ka juhtmete värvid olemas ning näitab isegi seda, mitu andurit on ning mis juhtmetega ühenduses, kuhu need juhtmed lähevad
üks on salongipoolne ja teine on auto nina poolne. salongipoolsel 2 juhet, millest üks läheb massi (pruun) ja teine kellaplokki. süüte taha paned ja selle teise paned ka massi, siis peaks temp näidik põhja minema, kui ühendus on olemas