1. leht 2-st

E39 525TDS automaat - jõud kadunud

Postitatud: 13.10.2005 13:14 55
Postitas vilunuddoktor
Tegemist küll korduva teemaga, kuid siiski ehk oskab keegi midagi lisada..

Probleemikus kiirendus kehv ja küttekulu suur
Õhu-, kütusefilter vahetatud...kõrgsurvepump ja etteandepump samuti..(uued)

Kõige paremini ésineb see viga koha pealt minnes ja gaasi põhja vajutades, kus auto absoluutselt ei liigu (üksi sõites ja mäest alla on kiirendus tunduvalt parem)
Kui aga õrnalt gaasi vajutada, siis minek enam vähem OK, seega kohati on norm kiirendus, kohati mitte
0-100 on kellaga mõõdetud ~16-17 sekundit ja kusjuures 5 sekundit sellest veereb kohalt minema nagu tigu..
Kütusekulu on kompuutri järgi 12,5....kilometraaži arvestades tuleb keskmine 10-12 liitrit

Turbo on korras ja jahutusvedeliku samuti kuhugi ei kao (plokk sirge)..

Siit ka küsimused:
Kas nn. "õhulugejat" saab ka ise kontrollida/puhastada?
Kuidas kontrollida katalüsaatorit? äkki on umbes, musta suitsu tagant praktiliselt ei tulegi
Pihustid? kas nendest sõltuvalt võib võimsus kaduda..
Mida veel kontrollida?

Igasugused E-testid on tehtud ja näitavad, et kõik on OK

Ära väsitab see aeglase autoga sõit...

Ette tänades,

Postitatud: 13.10.2005 21:41 14
Postitas alts20
tegelt siin on veel pisivigu mis sellist anomaaliat põhjustavad aga täpsemalt küsi kasutaja Raits käest

Postitatud: 14.10.2005 08:38 42
Postitas patrik
kus on testid tehtud? boschi stendid panevad segast

Postitatud: 14.10.2005 11:56 59
Postitas vilunuddoktor
Viimati Boschis jah (Balmoralis) + kunagi UM-is
Kas oskad aidata/soovitada?

Postitatud: 14.10.2005 14:10 59
Postitas Ain
vilunuddoktor kirjutas:Viimati Boschis jah (Balmoralis) + kunagi UM-is
Kas oskad aidata/soovitada?
Helista Patrikule, tal sama aparatuur olemas mis UM'is. Tema käest saad kindlasti abi!
PATRIK-BMW DIAGNOSTIKA 1988-2002a elektritööd, lukksepatööd. alarmid, immod, muusika. metallitööd, laser ja vesilõikus, treitööd,keevitus. ka muud spetstööd.
tel 5028520

Postitatud: 14.10.2005 17:01 23
Postitas Mario153
Eks räägi meile ka siis.......kui abi said ja vea leidsid....

Postitatud: 17.10.2005 10:14 47
Postitas fox.
Enda E39 oli ka kiirendus kuni 2000RPM väga vilets, nüüd vahetasin õhukulu mõõtja välja ja hoopis teine asi sõita. Ühenda õhukulu mõõtja juhe lahti ja vaata kas läheb kiirendus paremaks. Pihustid ei tohiks kiirendusele mõjuda küll aga kütusekulule.

Postitatud: 23.10.2005 14:50 05
Postitas Mario153
Mis siis sellest asjast saanud on :?:

Postitatud: 23.10.2005 20:04 23
Postitas patrik
veel ei tea, kui see sama auto oli mis nädala lõpus käis

Postitatud: 26.10.2005 14:33 34
Postitas vilunuddoktor
Diagnostika näitab, et auto on vigadest puhas..

Variandid:
1) Õhulugeja (praegu on õhulugeja lahti ühendatud ja oh ime kiirendus ning paigaltminek tunduvalt parem; kütusekulu veel ei tea)
2) katalüsaator umbes
3) mootor kohvi
4) turbo nõrgaks jäänud

Vimaseid kaks on kõige väiksema tõenäosusega...

Siit küsimus õhulugeja kohta: kas ainuke variant on UM-is maksta ~6700 krooni või saab seda parandada/asendada?
Kuidas on võimalik, et lahti ühendatuna on kiirendus/pöördesse minek parem?
õhutemperatuuri ja koguse kohta? Sel juhul peaks maanteel kütuseMis infot aju saab? (keskmiseid andmeid kulu tunduvalt kõrgem olema)
Kas järgmiseks peksan kati välja ning järjekorselt saan parema kiirenduse/ väiksema kütusekulu?

Postitatud: 26.10.2005 14:36 12
Postitas vilunuddoktor
Diagnostika näitab, et auto on vigadest puhas..

Variandid:
1) Õhulugeja (praegu on õhulugeja lahti ühendatud ja oh ime kiirendus ning paigaltminek tunduvalt parem; kütusekulu veel ei tea)
2) katalüsaator umbes
3) mootor kohvi
4) turbo nõrgaks jäänud

Vimaseid kaks on kõige väiksema tõenäosusega...

Siit küsimus õhulugeja kohta: kas ainuke variant on UM-is maksta ~6700 krooni või saab seda parandada/asendada?
Kuidas on võimalik, et lahti ühendatuna on kiirendus/pöördesse minek parem?
kas ta arvutab keskmiseid andmeid õhutemperatuuri ja koguse kohta? Sel juhul peaks maanteel kütuse kulu tunduvalt kõrgem olema

Kas järgmiseks peksan kati välja ning järjekorselt saan parema kiirenduse/ väiksema kütusekulu?

Postitatud: 26.10.2005 14:51 37
Postitas Mario153
Õhulugejat saab ka minuteada B-varuosana ja hind peaks poole väiksem olema.....miskit olen nagu kuulnud......Kat-i tambin endal ka välja sest see on sama vana kui auto......vaevalt ta täiesti korras on....

Kas turbo rõhku on sul kontrollitud? Mul oli üks pisike voolik õli täis kogunenud mis turbole rõhu kohta infot jagas.....lasin õlist tühjaks ja rõhk kohe norm....Siis oli ka üks turbo lõdvik lõhki.....kadus rõhk ja kadus õli :cool:

Postitatud: 27.10.2005 16:28 56
Postitas fox.
vilunuddoktor kirjutas:Diagnostika näitab, et auto on vigadest puhas..


Siit küsimus õhulugeja kohta: kas ainuke variant on UM-is maksta ~6700 krooni või saab seda parandada/asendada?
Mina tellisin Land Roveri oma millel olid isegi BMW orig. numbrid ja kirjad peal ainult karp Roveri oma ja maksis vist 3100.- kui õieti mäletan

Postitatud: 27.10.2005 22:38 49
Postitas vilunuddoktor
Nüüd on summutist ka kat välja loobitud ning suunurgad muutuvad aina lähemale kõrvadele. Kohati on minek isegi väga hea...

oleks vaid uut õhulugejat vaja...
Kas keegi on B-osana leidnud...ehk on isegi jaapani variant olemas, mida usaldaks rohkemgi kui originaali
kus seda land roveri oma saab? kui UMis, siis miks ta peaks 2 korda odavam olema...

Postitatud: 27.10.2005 22:52 07
Postitas Mario153
No siis saab ka minu KAT õige pea haamri maitset tunda......ega hääles muutust ei tulnud :?:

Postitatud: 27.10.2005 23:05 42
Postitas truumu
Ei maksa kiirustada kati väljalöömisega.
Bemmil on väljalaske kollektoris korgid, mis mõeldud algselt gaasianalüüsi jaoks enne katti.
kui sealt puhub ikka tuntavalt suure rõhuga(üle 0,5bar), siis katt umbes.
Kui mitte, viga mujal.
Katt tegelikult päris inim-(loe kopsu)sõbralik asi, pole mõtet niisama teda nurka visata...

Postitatud: 27.10.2005 23:08 02
Postitas vilunuddoktor
Hääl sama,
Kat oli hägune ning 1/10 aukudest olid täielikult tahmunud
Vot kas lisa kiirendus nüüd sellest tuli, ei oska kindlalt öelda, kuna õhukulumõõtja otsik praegu lahti, kuid selge on see, et vabamalt ta hingata nüüd saab

muideks kiirendamisel ei tule ikka musta suitsu :s......see vast imelik

Postitatud: 28.10.2005 09:07 14
Postitas MantaOwner
Nüüd on summutist ka kat välja loobitud
Kus sa seda teha lasid, mis asemele läks ja palju kogu see lugu maksis?
Truumule ka küsimus - kas sinu juures saab kati seisukorda täpselt kontrollida?

Tõnu

Postitatud: 28.10.2005 15:51 29
Postitas Mario153
KATi tambid lihtsalt tühjaks ja paned alla tagasi.....Oleneb KATist....mõnda on vaja pealt lahti keevitada, et saaks välja peksta mõnda saab sumpa toru kauda välja meelitada.....

Postitatud: 28.10.2005 16:22 20
Postitas vilunuddoktor
mul keevitati pealt lahti (u 15 *10 cm ava), peksti KAT osadeks ja nokiti sealt välja. keevitati ava kinni ja asemele ei läinud midagi..
Tööd vast umbes tunni jagu

Sumpa toru kaudu välja meelitamine sellel auto ei ole võimalik..

Postitatud: 02.11.2005 12:31 31
Postitas Mario153
Niih...sai ka siis omal Kat välja pekstud. Peale pikka kõhklemist sai siis relakas kätte võetud ja lasime Kat-ile augu sisse....Peale natukest peksmist oligi juba silmaga näha, et ega miskit head alles sellest katist ei ole. Sai siis kinni tagasi keevitada ja testima minna. Tunne oli kohe hoopis teine....mootor kohis ikka ennast palju tublimini tühjaks ja käike vahetas kohe kuidagi kiiremini ja jõulisemalt.....Ja ka kütusekulu näidik mis ennem täiega segast peksis hakkas praegu väga ilusti näitama :shock: Hääled minuarust ei muutunud välja arvatud, et nüüd on ka kosta meeldivat turbo vuhinat ;) Nüüd siis veel loodan, et ka see suur kütusekulu muutub tagasi normaalseks....kui sellega mingi seaos üldse on :cool:

Postitatud: 02.11.2005 22:39 06
Postitas KristjanT
Kui kütusekulu kohta inf olemas siis andke siia ka teada.

Panen juba relaka ning keevituse valmis.

K.

Postitatud: 24.11.2005 18:35 19
Postitas vallu1
Mul on probleemid. Vahel tömbab hinge täitsa kinni ja sytib söiduajal korraks eelsyytekyynla tuli. Kui kustub siis täitsa korras. Kas mul ka vöib see kat umbes olla.

Postitatud: 11.02.2006 21:24 39
Postitas eiko7
miks keegi ei kirjuta mis mootoriga tegemist , see et E39 , ei anna veel ju mootori kohta infi

Postitatud: 11.02.2006 22:15 22
Postitas hanno
eiko7 kirjutas:miks keegi ei kirjuta mis mootoriga tegemist , see et E39 , ei anna veel ju mootori kohta infi
Loe nüüd uuesti teema pealkirja...

Postitatud: 16.02.2006 15:00 32
Postitas janek525tds
Hei

Tekkinud kasutuse käigus sarnane probleem: paigaltminekul masin (E34 525tds 95a) parasjagu uimane (kui mitte öelda et masendavalt jõuetu ja väikesel kiirusel kasvõi teise käiguga sõitmine muutub mootorile üle jõu käivaks) - pean tunnistama et pole ühegi teise 525tds-iga sõitnud küll aga väitis tuttav kellel oli sama masin ja proovis sõita minu omaga et korralikul kiirendusel jäävad pigem istmed maha aga sellist jõuetust küll ei esine. Filtrid on kõikvõimalikud ära vahetatud. Lugesin eelnevast jutust et tuleb õhulugeja voolik lahti ühendada ja proovida - kas e34l on seesama voolik kuskil olemas ning kus see asub ja mida see lahtiühendamine tähendab: et kas jätan vooliku lihtsalt lahtise otsaga vedelema või peab sinna miskit ette panema vms?

Janek

Postitatud: 16.02.2006 21:46 27
Postitas kristjan128
ja samas võiks keegi ka öelda kus e39 2,0i õhulugeja asub.

Postitatud: 16.02.2006 21:53 26
Postitas Mario153
janek525tds kirjutas:Hei

Tekkinud kasutuse käigus sarnane probleem: paigaltminekul masin (E34 525tds 95a) parasjagu uimane (kui mitte öelda et masendavalt jõuetu ja väikesel kiirusel kasvõi teise käiguga sõitmine muutub mootorile üle jõu käivaks) - pean tunnistama et pole ühegi teise 525tds-iga sõitnud küll aga väitis tuttav kellel oli sama masin ja proovis sõita minu omaga et korralikul kiirendusel jäävad pigem istmed maha aga sellist jõuetust küll ei esine. Filtrid on kõikvõimalikud ära vahetatud. Lugesin eelnevast jutust et tuleb õhulugeja voolik lahti ühendada ja proovida - kas e34l on seesama voolik kuskil olemas ning kus see asub ja mida see lahtiühendamine tähendab: et kas jätan vooliku lihtsalt lahtise otsaga vedelema või peab sinna miskit ette panema vms?

Janek

E34 kerega 525TDS-idele ei pandud õhulugejaid :!:

Postitatud: 16.02.2006 22:58 39
Postitas erikred
hmm, a oskab keegi kommenteerida kuidas siis e34 peal olev 525 tds oskab õige koguse kytust pritsida kui tal õhu kogusest aimugi pole, lambda järgi jälgib kyttesegu??

Postitatud: 16.02.2006 23:37 04
Postitas kurvii
Sama teema kohta veel et,endal oli sama jama et jõudu polnud ja kütusekulu suur siin paar nädalat tagasi.Helistasin juba sumpsi parandused läbi et uus katt osta,aga ennem käisin igaks juhuks teh ülevaatusest läbi et lamdat kontrollida ja mis selgus:ühendus oli mootori küljest LAHTI peale lahti ühendamist ja aku klemmide maha võtmist oli kõik OK.Ja seda et bmw ei pidand katid päris nii kergelt p*****e minema.Um soovitati soojalt et kui kat tundub umbes siis 98 sisse ja ok,et need pidid olema ise puhastuvad. Ei tea kui õige see on aga....


endal siis 525 93 autom