1. leht 1-st

E39 523 mootori temp varjatud menüüs

Postitatud: 26.11.2012 10:57 36
Postitas performer
peale jahutusradiaatori,veepumba ja termostaadi vahetus varjatudmenüüs mootori temepratuur 88-92 kraadi..enamjaolt istub seal 89-91kraadi..kas on see OK ? :)

ette tänades!

Re: E39 523 mootori temp varjatud menüüs

Postitatud: 26.11.2012 13:57 14
Postitas jõmmu4
See on OK.

Re: E39 523 mootori temp varjatud menüüs

Postitatud: 27.11.2012 12:23 17
Postitas performer
aga peale 30 km maantee sõitu jahutusradikal alumine osa külm ja vasakpoole suureringi toru külm :S kas see ka ok?
tänud ette!

Re: E39 523 mootori temp varjatud menüüs

Postitatud: 28.11.2012 22:54 33
Postitas jõmmu4
See on ka OK.Termostaat pole järelikult avanenud ja vett suurele ringile lasknud,sellepärast ka sealt alt poolt on külm.

Re: E39 523 mootori temp varjatud menüüs

Postitatud: 29.11.2012 10:39 04
Postitas taff911
See on OK temp. mul on ka see umbes 92 kandis enamusajast. Kui pikemalt ummikus istuda siis venitab praeguste ilmadega 94 ära aga üle selle küll mitte kuidagi. Maanteel on normaalne et istub seal 90 kanti, ja nagu eelpool mainitud siis termostaat kinni ja suurele ringile ei lasta jahutusvedelikku (eeldades, et sul on termostaat 92 avanemistemperatuuriga), sellest ka voolik külm.

Kui oled pikemalt ummikus istunud ja temp. peaks jõudma 93 kanti peaks hakkama see voolik soojaks minema. Katseta ära, kui on nii, siis termostaat toimib nagu vaja.

e39 520i

Re: E39 523 mootori temp varjatud menüüs

Postitatud: 30.11.2012 00:33 07
Postitas Janek_K
Tere
Küsin ka siin teemas ära : Kas varjatud menüüst mootori tempi on võimalik salvestada armatuurlauale jäädavalt? Kui siis kuidas seda teha?
Olen otsinud pole leidnud.

Autoks e39 touring 2001a.

Ette tänades
Janek

Re: E39 523 mootori temp varjatud menüüs

Postitatud: 30.11.2012 10:24 24
Postitas taff911
Minuteada ei ole võimalik! Pead iga kord käsitsi selle ette panema. Samas mis sellest ikka koguaeg jälgida :) .

Re: E39 523 mootori temp varjatud menüüs

Postitatud: 30.11.2012 13:13 35
Postitas performer
nii ongi :)

Re: E39 523 mootori temp varjatud menüüs

Postitatud: 30.11.2012 13:20 10
Postitas taff911
Siis kõik tip-top ja ära enam oma pead sellega vaeva :cool:

Re: E39 523 mootori temp varjatud menüüs

Postitatud: 04.12.2012 10:37 19
Postitas performer
siiski mure :(
uue radika põhjale tekib kuskilt kaudud jahutusvedelik...lugu selline et külma mootoriga sõitma minnes laseb kuskilt jah.vedelikku läbi ja sis kui mootor soojaks sõidetud on sis kaob ära...pealt vaadates ei näe midagi aga altpoolt vaadates jahutusvedelikupaagi põhi täiesti märg...oskab keegi nõu anda ? :)
ette tänades!

Re: E39 523 mootori temp varjatud menüüs

Postitatud: 04.12.2012 11:54 34
Postitas tramtram
oskab keegi ehk õelda, millise avanemis temperatuuriga termostaat käib e39 528 M52B28 97'a mootoril?

Re: E39 523 mootori temp varjatud menüüs

Postitatud: 04.12.2012 14:28 22
Postitas taff911
tramtram kirjutas:oskab keegi ehk õelda, millise avanemis temperatuuriga termostaat käib e39 528 M52B28 97'a mootoril?
92

Re: E39 523 mootori temp varjatud menüüs

Postitatud: 04.12.2012 14:30 14
Postitas taff911
performer kirjutas:siiski mure :(
uue radika põhjale tekib kuskilt kaudud jahutusvedelik...lugu selline et külma mootoriga sõitma minnes laseb kuskilt jah.vedelikku läbi ja sis kui mootor soojaks sõidetud on sis kaob ära...pealt vaadates ei näe midagi aga altpoolt vaadates jahutusvedelikupaagi põhi täiesti märg...oskab keegi nõu anda ? :)
ette tänades!
Seal mitmeid variante, ega siin foorumi kaudu seda vast ei lahenda, lase kuskil töökojas vaadata ja asi selge. Variante kust lekkida võib on palju. kahtlustan ise paagi ja radika vahelises plastikus olevat mõra/pragu, kuid sul samas uus radikas. Vb praak? :roll:

Re: E39 523 mootori temp varjatud menüüs

Postitatud: 07.12.2012 09:33 00
Postitas performer
taff911 kirjutas:
performer kirjutas:siiski mure :(
uue radika põhjale tekib kuskilt kaudud jahutusvedelik...lugu selline et külma mootoriga sõitma minnes laseb kuskilt jah.vedelikku läbi ja sis kui mootor soojaks sõidetud on sis kaob ära...pealt vaadates ei näe midagi aga altpoolt vaadates jahutusvedelikupaagi põhi täiesti märg...oskab keegi nõu anda ? :)
ette tänades!
Seal mitmeid variante, ega siin foorumi kaudu seda vast ei lahenda, lase kuskil töökojas vaadata ja asi selge. Variante kust lekkida võib on palju. kahtlustan ise paagi ja radika vahelises plastikus olevat mõra/pragu, kuid sul samas uus radikas. Vb praak? :roll:
radikas oligi praak :) aga selline lugu,et kus võiks 523 98.a mootori temp.andur asuda mis varjatud menüüs kraade näitab? :) imelik on see et mnt.sõidad ja temp ilusti 88-90 ja sis järksu viskab 81-85 kraadi,istub seal natuke ja sis jälle tagasi 88-90... oskab keegi nõu anda?
tänud ette! :)

Re: E39 523 mootori temp varjatud menüüs

Postitatud: 07.12.2012 10:22 47
Postitas jõmmu4
Termostaat teeb oma tööd,sellepärast ka selline väikene temperatuuri kõikumine.Milleks oma pead vaevata selliste pisiasjadega.Soovitan varjatud menüü sulgeda ja nautida auto sõitu :mrgreen:

Re: E39 523 mootori temp varjatud menüüs

Postitatud: 07.12.2012 16:13 29
Postitas taff911
Arvan ka, et pisiasi ja ei maksa pead vaevata kuna katki pole midagi ja kõik töötab. Kui nüüd hakata juuksekarva lõhki ajama, siis selliste temperatuuride juures mida mainisid ei tee termostaat midagi veel, ehk termostaat ise ei põhjusta kõikumist, kuna hakkab rolli mängima alles alates temperatuurist 92. Jällegi see eeldab, et sul on 92 avanemistemperatuuriga termostaat, oskad seda kindlalt väita? Võibolla on hoopis lõunamaades populaarne 72? Siis on kõikumine igati normaalne, kuna vedelik suurel ringil läbi radika ja kui kiirust lisad siis igati normaalne, et jahutab radikas ringlevat jahutusvedelikku rohkem.

Re: E39 523 mootori temp varjatud menüüs

Postitatud: 08.12.2012 11:45 42
Postitas performer
taff911 kirjutas:Arvan ka, et pisiasi ja ei maksa pead vaevata kuna katki pole midagi ja kõik töötab. Kui nüüd hakata juuksekarva lõhki ajama, siis selliste temperatuuride juures mida mainisid ei tee termostaat midagi veel, ehk termostaat ise ei põhjusta kõikumist, kuna hakkab rolli mängima alles alates temperatuurist 92. Jällegi see eeldab, et sul on 92 avanemistemperatuuriga termostaat, oskad seda kindlalt väita? Võibolla on hoopis lõunamaades populaarne 72? Siis on kõikumine igati normaalne, kuna vedelik suurel ringil läbi radika ja kui kiirust lisad siis igati normaalne, et jahutab radikas ringlevat jahutusvedelikku rohkem.

termos on 92 avanemis temperatuuriga ja wahler toode :)