1. leht 1-st

TwinTec-i KLR

Postitatud: 23.10.2005 23:07 46
Postitas H_Margus
Tere!

Kas keegi tark oskab öelda, mis jurakas see mul kapoti all on ?
Tegu M50B25 mootoriga 525iA-ga.

Jämedam voolik selle junni küljest läheb sisselaske kollektori alla ja ripub seal niisama :lol: ehk et ei lähe kuhugi külge.

Peenikesem voolik läheb kuhugi õlifiltri kanti mootori külge, täpsemalt ei oska hetkel kirjeldada :lol:

Asi ise siis selline:

Pilt


Terv.marks ;)

Postitatud: 24.10.2005 07:59 15
Postitas patrik
saksas tehtav heitgaaside reguleerimise porno

Postitatud: 24.10.2005 09:26 05
Postitas H_Margus
patrik kirjutas:saksas tehtav heitgaaside reguleerimise porno
Kas on ka reaalselt mingit kasu sellest ?
Oskad ehk seletada mulle selle vidina tööpõhimõtet.
Kui kasulik, siis kas peaks ka kuidagi hooldama seda ?

Terv.marks ;)

Postitatud: 24.10.2005 10:10 20
Postitas Ingmar
Mul täpselt samasugune asi kapoti all.
Ainult et mul läheb sellesse kaks voolikut.
Ebamugavust valmistab ta ainult nii palju, kui et voolik vahest selle seadme küljest lahti tuleb, ei taha mootor enam käia.
Kas see seade midagi kurja ka teeb, st kas oleks parem ta maha võtta?

Postitatud: 24.10.2005 11:02 25
Postitas priitv8
patrik kirjutas:saksas tehtav heitgaaside reguleerimise porno
Aga kumb, kas värske lisaõhk väljalaskesse või heitgaaside tagasivool sisselaskesse?

Postitatud: 24.10.2005 16:12 24
Postitas patrik
patrik kirjutas:
saksas tehtav heitgaaside reguleerimise porno
Aga kumb, kas värske lisaõhk väljalaskesse või heitgaaside tagasivool sisselaskesse?
_________________
Priit
mul ükskõik. mina kisun alati sellised jälkused kapoti alt välja.vahest ei küsi kliendi käest isegi arvamust. kui tehas pole ette näinud- siis minema

Postitatud: 24.10.2005 16:54 25
Postitas priitv8
Tehas jah pole ette näinud, aga saksas kimbutab neid see automaks, sellepärast püüavadki nad seda emissiooniklassi nac tõsta. Aga niipalju, kui ma aru olen saanud, üle Euro2-e E34 niikuinii ei venita.
Enamasti on saksa foorumites juttu mingist TwinTec-i KLR vidinast.

Postitatud: 24.10.2005 17:10 50
Postitas priitv8
priitv8 kirjutas:Tehas jah pole ette näinud, aga saksas kimbutab neid see automaks, sellepärast püüavadki nad seda emissiooniklassi nac tõsta. Aga niipalju, kui ma aru olen saanud, üle Euro2-e E34 niikuinii ei venita.
Enamasti on saksa foorumites juttu mingist TwinTec-i KLR vidinast.
Kusjuures pildi peal näeb üsna samasugune välja ka!

Postitatud: 24.10.2005 18:04 02
Postitas H_Margus
OK, pilt selge.
Kuniks keegi raudselt ei väida, et see vidinas täiesti on...
jääb ta oma endise kohapeale"pornotama"


saksa keel paraku raskesti seeditav minu jaoks... :oops:
Priitv8 kas võiksid mulle lühidalt tõlkida millest seal juttu.



Terv.marks ;)

Postitatud: 24.10.2005 20:54 52
Postitas priitv8
See on nüüd babelfishi tõlge :oops:
PS KLR=KaltLaufRegler=külmkäivitusregulaator

KLR system

In an operating cycle develop more than 80% the pollutants such as CO and HC in the first 3 minutes after the cold weather starting of the engine. In this phase in neither the engine, Lambdasonde still the catalyst the respective operating temperature reached and engine electronics the air/fuel mixture besides still to "fat adjusts" is the catalyst almost ineffective, D.h. the developed pollutants arrive uncleaned into the atmosphere.

Exactly in the phase after the cold weather starting, the twin Tec KLR system begins. Dependent on the temperature of the cooling water, the load and the number of revolutions of the engine by way of a nozzle a certain quantity of additiver combustion air is supplied to the air intake system. The Abmagerung of the air/fuel mixture leads due to the higher availability of atmospheric oxygen to a substantial reduction of the emergence of the air pollutants HC and CO. It leads these exotherms oxidation procedures further to a faster heating up and thus to a faster taking effect of the catalyst whereby the entire mission of the vehicle in the cold run phase is finally reduced drastically.

After reaching a defined temperature of the engine cooling agent the KLR system switches itself off automatically. At this time both the catalyst and the Lambdasonde almost achieved their respective operatings temperature and to know by it the emission control to continue.

Dependent on the construction of the engine and the emission control system in particular, it is possible for the situation of the catalyst in the exhaust strand with the KLR system the D3 and/or. To keep euro 2-Grenzwerte.

Before the installation of the KLR system by a modified outer procedure examined whether the exhaustrelevant construction units are still fully functional. Possibly defective construction units like for example the existing catalyst would be to be exchanged before the re-equipment then.

# favorable motor vehicle tax by adherence to the D3-/Euro 2-Limits
# no interference in the engine or vehicle electronics
# Simply - interference-proof - inexpensive
# Snaps and simple assembly with workshop-usual devices
# Maintenance-free enterprise
# Further use of the existing, intact catalyst
# Engine and catalyst-carefully
# easy consumption reduction in the short-distance traffic
# no emissions test after system installation
# fast amortization

Postitatud: 24.10.2005 21:45 06
Postitas H_Margus
Tänud.
Saan aru, et pigem kasulik, kui kahjulik :roll:
Vähemalt nüüd tean millega tegu.

Terv.marks ;)

Postitatud: 25.10.2005 16:15 29
Postitas Ingmar
Kasulik vb küll, aga minu meelest on täitsa vastik, kui mootor külmalt käies podiseb ja turtsub tänu sellele jublakale.

Postitatud: 25.10.2005 17:53 58
Postitas H_Margus
inxx kirjutas:Kasulik vb küll, aga minu meelest on täitsa vastik, kui mootor külmalt käies podiseb ja turtsub tänu sellele jublakale.
Kardan, et sul seal miskit muud peetis...
ise ei tähelda küll mingit probleemi, moto töötab ühtlaselt nii külmalt kui soojalt.
See vidinas ei tohiks küll mootori tööd mõjutada.

Terv.marks ;)

Postitatud: 25.10.2005 20:02 04
Postitas Ingmar
Mulle seletati seda asja nii, et see reguleerib külma mootori co-d ja muudab seda madalamaks.