e34 95kw asemele 141kw
- Matii
- Huviline
- Postitusi: 112
- Liitunud: 22.01.2012 13:14 15
- Peamine sõiduk: Bmw E34/E91
- Asukoht: Põlva/Tartu
e34 95kw asemele 141kw
Soov siis vahetada enda m20b20 mootor m50b25 mootori vastu et mis erinevusi võin oodata?
kõigeenam sooviks teada:
1. Aku asub mul kapotiall, kas see mahub m50b25-ega sinna?
2. Kas kardaaniga võib tulla mingi erinevus? pikkus jms.
kõigeenam sooviks teada:
1. Aku asub mul kapotiall, kas see mahub m50b25-ega sinna?
2. Kas kardaaniga võib tulla mingi erinevus? pikkus jms.
Re: e34 95kw asemele 141kw
1. Aku mahub
2. Kardaan teise pikkusega -M50B25 oli vist 1624mm + teine differ.
Mina muretseks oopis muude asjade pärast nagu kerepoolne juhtmestik jne.
2. Kardaan teise pikkusega -M50B25 oli vist 1624mm + teine differ.
Mina muretseks oopis muude asjade pärast nagu kerepoolne juhtmestik jne.
- Matii
- Huviline
- Postitusi: 112
- Liitunud: 22.01.2012 13:14 15
- Peamine sõiduk: Bmw E34/E91
- Asukoht: Põlva/Tartu
Re: e34 95kw asemele 141kw
Mootori otsa läheb muidu 2.5 diisli manuaal kast, aga kas nt kardaani esimese osa vahetusest ei piisaks?
Mis selles kerepoolses juhtmestikus hullu?
Mis selles kerepoolses juhtmestikus hullu?
Re: e34 95kw asemele 141kw
No näiteks tdsil piisab automaadist manuaaliks tegemisel esimese osa vahetusest. Esineda võib ainult vajadust kardaani tasakaalustada. Eks pead ikka ise reaalselt pikkused üle mõõtma kui kone ja kast paigas.
Kere juhtmestiku pistikud erinevad, sest mootori põlvkonnad juba erinevad. Ehk vaja pinne ümber tõsta või hoopiski uus pistik teha kapoti all ja ka salongis rooli all osakonnas vaja palju juhtmeid ümber tõsta et kõik asjad korrektselt tööle hakkaks. Omast kogemusest ütlen et ilma teadmisteta, el. skeemideta ja ettevalmistamata võib see protsess sul venida mitmenädalaseks ja auto ikka ei käivitu. Samas kui kõik olemas võib selle asja korrektselt tööle saada ka 1 pika päevaga. Jõudu igatahes.
Kere juhtmestiku pistikud erinevad, sest mootori põlvkonnad juba erinevad. Ehk vaja pinne ümber tõsta või hoopiski uus pistik teha kapoti all ja ka salongis rooli all osakonnas vaja palju juhtmeid ümber tõsta et kõik asjad korrektselt tööle hakkaks. Omast kogemusest ütlen et ilma teadmisteta, el. skeemideta ja ettevalmistamata võib see protsess sul venida mitmenädalaseks ja auto ikka ei käivitu. Samas kui kõik olemas võib selle asja korrektselt tööle saada ka 1 pika päevaga. Jõudu igatahes.
- m2x
- Huviline
- Postitusi: 639
- Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
- Peamine sõiduk: E39 530d Touring
- Asukoht: Neli ratast õhus...
Re: e34 95kw asemele 141kw
Keegi lugejate autode teemas tegi seda... ei mäleta, kes igatahes :/
M50 mootorit ostes kindlasti mootorijuhtmestikku niipalju kaasa haarata kui võimalik, endal lihtsam pärast. Minuteada läheb kapoti all enamus juhtmestikku vahetusse, kuna uus aju, juhtmepuu ja andurid ei ole M20 samad. Mis puutub salongipoolsesse juhtmestikku... nomaitea, mis saab seal väga palju muutuda, suurem osa juhtmeid on muu elektroonikaga seotud, ainult spidoplokk tahab tähelepanu saada vb. Ja tehaseimmo vms kui neid on.
Kardaanimölluga- suuri erinevusi ei tohiks olla- lihtsam oleks ilmselt, kui jupid oleks kõik ühelt margilt, saaksid ilma suurema jubimiseta asjad paika. Kaks varianti- kas väga põhjalik ettevalmistus või katse-eksituse meetod.
Jõudu minugipoolt
M50 mootorit ostes kindlasti mootorijuhtmestikku niipalju kaasa haarata kui võimalik, endal lihtsam pärast. Minuteada läheb kapoti all enamus juhtmestikku vahetusse, kuna uus aju, juhtmepuu ja andurid ei ole M20 samad. Mis puutub salongipoolsesse juhtmestikku... nomaitea, mis saab seal väga palju muutuda, suurem osa juhtmeid on muu elektroonikaga seotud, ainult spidoplokk tahab tähelepanu saada vb. Ja tehaseimmo vms kui neid on.
Kardaanimölluga- suuri erinevusi ei tohiks olla- lihtsam oleks ilmselt, kui jupid oleks kõik ühelt margilt, saaksid ilma suurema jubimiseta asjad paika. Kaks varianti- kas väga põhjalik ettevalmistus või katse-eksituse meetod.
Jõudu minugipoolt

Re: e34 95kw asemele 141kw
Kerejuhtmestikus ei tule midagi muuta, ühendad õiged pinnid kokku ja asi toimib. Mootor koos kogu enda juhtmestiku ja ajuga tuleb peale panna.
Kardaan võib istuda isegi sama, kui kasutad m50b25 kasti.
Kardaan võib istuda isegi sama, kui kasutad m50b25 kasti.
56792145
- Matii
- Huviline
- Postitusi: 112
- Liitunud: 22.01.2012 13:14 15
- Peamine sõiduk: Bmw E34/E91
- Asukoht: Põlva/Tartu
Re: e34 95kw asemele 141kw
Niipalju siis et juhtmestikku tuleb kombineerida kuna mootoripistikud erinevad, siis summuti pükstega tuleb suurem muudatus teha ja üritame panna m20 kasti, millel muudame käiguhoovastikku kui väga imelik jääb see vähemalt esialgne plaan kuna uue kastiga tuleks ka kardaani ja vb ka diffri vahetus.
- Matii
- Huviline
- Postitusi: 112
- Liitunud: 22.01.2012 13:14 15
- Peamine sõiduk: Bmw E34/E91
- Asukoht: Põlva/Tartu
Re: e34 95kw asemele 141kw
[quote="suitsev rehv"
Kere juhtmestiku pistikud erinevad, sest mootori põlvkonnad juba erinevad. Ehk vaja pinne ümber tõsta või hoopiski uus pistik teha kapoti all ja ka salongis rooli all osakonnas vaja palju juhtmeid ümber tõsta et kõik asjad korrektselt tööle hakkaks. Omast kogemusest ütlen et ilma teadmisteta, el. skeemideta ja ettevalmistamata võib see protsess sul venida mitmenädalaseks ja auto ikka ei käivitu. Samas kui kõik olemas võib selle asja korrektselt tööle saada ka 1 pika päevaga. Jõudu igatahes.[/quote]
Oskad äkki öelda mis pin-e on vaja ümber tõsta või sobitab lihtsalt samavärvilised juhtmed omavahel kokku?
mootoril pole vanost ja kliimat nii et nendele pole juhtmeid vaja
Kere juhtmestiku pistikud erinevad, sest mootori põlvkonnad juba erinevad. Ehk vaja pinne ümber tõsta või hoopiski uus pistik teha kapoti all ja ka salongis rooli all osakonnas vaja palju juhtmeid ümber tõsta et kõik asjad korrektselt tööle hakkaks. Omast kogemusest ütlen et ilma teadmisteta, el. skeemideta ja ettevalmistamata võib see protsess sul venida mitmenädalaseks ja auto ikka ei käivitu. Samas kui kõik olemas võib selle asja korrektselt tööle saada ka 1 pika päevaga. Jõudu igatahes.[/quote]
Oskad äkki öelda mis pin-e on vaja ümber tõsta või sobitab lihtsalt samavärvilised juhtmed omavahel kokku?
mootoril pole vanost ja kliimat nii et nendele pole juhtmeid vaja
- Matii
- Huviline
- Postitusi: 112
- Liitunud: 22.01.2012 13:14 15
- Peamine sõiduk: Bmw E34/E91
- Asukoht: Põlva/Tartu
Re: e34 95kw asemele 141kw
Oskad äkki öelda mis pin-e on vaja ümber tõsta või sobitab lihtsalt samavärvilised juhtmed omavahel kokku?suitsev rehv kirjutas: Kere juhtmestiku pistikud erinevad, sest mootori põlvkonnad juba erinevad. Ehk vaja pinne ümber tõsta või hoopiski uus pistik teha kapoti all ja ka salongis rooli all osakonnas vaja palju juhtmeid ümber tõsta et kõik asjad korrektselt tööle hakkaks. Omast kogemusest ütlen et ilma teadmisteta, el. skeemideta ja ettevalmistamata võib see protsess sul venida mitmenädalaseks ja auto ikka ei käivitu. Samas kui kõik olemas võib selle asja korrektselt tööle saada ka 1 pika päevaga. Jõudu igatahes.
mootoril pole vanost ja kliimat nii et nendele pole juhtmeid vaja
Re: e34 95kw asemele 141kw
Juhtmete värvid ei käi seal kõigis pistikutes kokku. Pinne enam peast ei mäleta. Aga kui keegi juhtub teadma seda el. skeemide linki siis oleks tore see siia kirja panna. Kasutaja Iaanek teab ka sellest elektri poolest päris palju, võid ka temalt uurida.
Re: e34 95kw asemele 141kw
Käivitamiseks on vaja sealt ühendada 3 juhet, starter (must/kollase triibuga), süüde (jäme roheline) ja beniisnipump(roheline/ lilla triibuga). Lisaks juurde generaatori ergutus (sinine) ja ülejäänusid väga peast ei mäletagi, must juhe oli tahhomeeter vist 

56792145
- Matii
- Huviline
- Postitusi: 112
- Liitunud: 22.01.2012 13:14 15
- Peamine sõiduk: Bmw E34/E91
- Asukoht: Põlva/Tartu
Re: e34 95kw asemele 141kw
proovisime võtmega ei toiminud midagi igatahes, kui need ära ühendatud saidredline kirjutas:Käivitamiseks on vaja sealt ühendada 3 juhet, starter (must/kollase triibuga), süüde (jäme roheline) ja beniisnipump(roheline/ lilla triibuga). Lisaks juurde generaatori ergutus (sinine) ja ülejäänusid väga peast ei mäletagi, must juhe oli tahhomeeter vist
et ootaks veel igast asju kuidas toimima saada.
-
- Huviline
- Postitusi: 517
- Liitunud: 14.03.2011 00:42 27
- Peamine sõiduk: BMW E34 520i
- Asukoht: Tallinn / Kärdla
Re: e34 95kw asemele 141kw
kui kohe midagi ei toimind siis vaata kõigepealt kas süüdet andes läheb vool starterile üldse.
mootor käima ei lähe, genekas ei lae(ergutusvool puudub), tahhokas ei näita midagi - fain. aga starter ikka liigub kui teda käiad.
mootor käima ei lähe, genekas ei lae(ergutusvool puudub), tahhokas ei näita midagi - fain. aga starter ikka liigub kui teda käiad.
- Matii
- Huviline
- Postitusi: 112
- Liitunud: 22.01.2012 13:14 15
- Peamine sõiduk: Bmw E34/E91
- Asukoht: Põlva/Tartu
Re: e34 95kw asemele 141kw
Mitte midagi ei juhtunud ühtegi tuld ega midagi. Äkki tahab mingit lisatoidet kuskilt?
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: e34 95kw asemele 141kw
http://www.wedophones.com/BMWManualsLead.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
siit saab skeemid
siit saab skeemid
- Matii
- Huviline
- Postitusi: 112
- Liitunud: 22.01.2012 13:14 15
- Peamine sõiduk: Bmw E34/E91
- Asukoht: Põlva/Tartu
Re: e34 95kw asemele 141kw
saaks äkki keegi kuskilt välja sebida mootorijuhtmestiku pistiku (see mis ühendub kere omaga) skeemid m20 oma ja m50 oma sellest oleks palju abi
Re: e34 95kw asemele 141kw
Kui sul vajalikud pluss ja miinus juhtmed ka ühendatud, siis peab vähemalt starter ringi vedama, midagi on kuskilt kindlasti puudu sul. Pistikus ülejäänute asjade ühendamine ei muuda sul praegust olukorda, starter vedama ja süüde sellest sisse ei lähe 

56792145
- Matii
- Huviline
- Postitusi: 112
- Liitunud: 22.01.2012 13:14 15
- Peamine sõiduk: Bmw E34/E91
- Asukoht: Põlva/Tartu
Re: e34 95kw asemele 141kw
oot kui need eelmainitud juhtmed ära ühendan siis aku peale ja pean võtit keerama? siis peaks starter vedama hakkama? aga mitte üksgi tuli põlema ei lähe ?redline kirjutas:Kui sul vajalikud pluss ja miinus juhtmed ka ühendatud, siis peab vähemalt starter ringi vedama, midagi on kuskilt kindlasti puudu sul. Pistikus ülejäänute asjade ühendamine ei muuda sul praegust olukorda, starter vedama ja süüde sellest sisse ei lähe
Makile ei tule ka voolu peale nt
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: e34 95kw asemele 141kw
minu lisatud skeemidest ju kõik ilusti välja loetav.seal kõik ju lihtsamaist lihtsam.bensupump,süüde,starter jne ilusti leitavad ja omavahel ühendatavad.
ega keegi ei tule siia kirjutama,et võta see juhe ja ühenda sellega.pead ikka ise natuke uurima.
ega keegi ei tule siia kirjutama,et võta see juhe ja ühenda sellega.pead ikka ise natuke uurima.
Re: e34 95kw asemele 141kw
Ütlesin küll ära mis juhtmed käivitamiseks peab ühendama, aga sinu toodud lingil jah kõik vajalik ilmselt olemas ka teistele bmwdelejargo kirjutas:minu lisatud skeemidest ju kõik ilusti välja loetav.seal kõik ju lihtsamaist lihtsam.bensupump,süüde,starter jne ilusti leitavad ja omavahel ühendatavad.
ega keegi ei tule siia kirjutama,et võta see juhe ja ühenda sellega.pead ikka ise natuke uurima.

Armatuuris peab süttima vähemalt geneka tuli kui sinise juhtme ära ühendasid, lisaks õlivälbad ja läbisõit jne.
Arvestades pakutud viga et midagi ei toimu, siis ilmselt on ühendamata "+" mis läheb kaitsmekarpi, ajule jms

Kutsu keegi, kes vähegi jagab elektrit, paneb selle 5minutiga käima, läbi interneti tegemata töid ennustada suht keeruline.
56792145
Re: e34 95kw asemele 141kw
mina tegin selle mootorivahetuse siis. Aga elektroonika läks teisele vennale tegemiseks.
Niisis m20 on plussklemm, mis läheb genekasse ja starterile.... lisaks sealt ka väiksem juhe, mis läheb mingisse releesse aju kaane all....
Saan aru ka sellest, et kui võtta need süüde, starter jne... lisaks veel otse ühendada pump, peaks hääled sisse saama(ei jõudnud proovida, kui auto minu juures oli). Küsimus tekib aga, kuidas ja kustkohast saab kapotialuse akuga e34 kerepoolse (+)?? Ei ole ju ometi nii, et kõik läbi selle sama 20 pinnise pistiku?!?
Ei leidnud sellist kohta, mis kere poolele läheks.
NB kui ühe korra ühendasin otse aku pealt KEREPOOLSESSE süüte pinni(roheline jäme), siis võtit keerates viskas minu arust odomeetri numbrid põlema ja airbagi tule. Samas kui juhtmed olid ühendatud nii, nagu ennem kirjutati, ja pistikud ühendatud ei juhtunud mitte kellagi.... minu talupoja mõistus ütleks, et 20 pinnises pistikus on seega ainult nö signaal, mitte vool....
Niisis m20 on plussklemm, mis läheb genekasse ja starterile.... lisaks sealt ka väiksem juhe, mis läheb mingisse releesse aju kaane all....
Saan aru ka sellest, et kui võtta need süüde, starter jne... lisaks veel otse ühendada pump, peaks hääled sisse saama(ei jõudnud proovida, kui auto minu juures oli). Küsimus tekib aga, kuidas ja kustkohast saab kapotialuse akuga e34 kerepoolse (+)?? Ei ole ju ometi nii, et kõik läbi selle sama 20 pinnise pistiku?!?
Ei leidnud sellist kohta, mis kere poolele läheks.
NB kui ühe korra ühendasin otse aku pealt KEREPOOLSESSE süüte pinni(roheline jäme), siis võtit keerates viskas minu arust odomeetri numbrid põlema ja airbagi tule. Samas kui juhtmed olid ühendatud nii, nagu ennem kirjutati, ja pistikud ühendatud ei juhtunud mitte kellagi.... minu talupoja mõistus ütleks, et 20 pinnises pistikus on seega ainult nö signaal, mitte vool....
Re: e34 95kw asemele 141kw
Mis kohta sa mõtled, kuhu see pluss minema peaks?? Kas aju juurde või kaitsmekarbi all midagi??redline kirjutas:Ütlesin küll ära mis juhtmed käivitamiseks peab ühendama, aga sinu toodud lingil jah kõik vajalik ilmselt olemas ka teistele bmwdelejargo kirjutas:minu lisatud skeemidest ju kõik ilusti välja loetav.seal kõik ju lihtsamaist lihtsam.bensupump,süüde,starter jne ilusti leitavad ja omavahel ühendatavad.
ega keegi ei tule siia kirjutama,et võta see juhe ja ühenda sellega.pead ikka ise natuke uurima.![]()
Armatuuris peab süttima vähemalt geneka tuli kui sinise juhtme ära ühendasid, lisaks õlivälbad ja läbisõit jne.
Arvestades pakutud viga et midagi ei toimu, siis ilmselt on ühendamata "+" mis läheb kaitsmekarpi, ajule jms
Kutsu keegi, kes vähegi jagab elektrit, paneb selle 5minutiga käima, läbi interneti tegemata töid ennustada suht keeruline.
- Matii
- Huviline
- Postitusi: 112
- Liitunud: 22.01.2012 13:14 15
- Peamine sõiduk: Bmw E34/E91
- Asukoht: Põlva/Tartu
Re: e34 95kw asemele 141kw
niipalju siis et kui panna otse juhe aku pluss klemmilt 1 kaitsmepeale siis tuleb läbisõit jne nähtavale aga muud midagi ei toimi ja kui keerata süüde esimesse astmesse saab kasutada ohukaid kojamehi jne. Süüte teise astmesse pannes tuleb akutuli ja õlivälp ette ja nõkks edasi siis hakkab ka starterit vedama.
Küss selles et kas peab kuskile otsevoolu ka peale viima? sest kui selle juhtme kaitsme ja aku vahel ära võtab ei toimu enam midagi, jääb selline tunne nagu vool läheks läbi selle mootori ja kerevahelise pistiku kerre.
Edit: olin iseära peitnud salongipoolse pluss juhtme
Küss selles et kas peab kuskile otsevoolu ka peale viima? sest kui selle juhtme kaitsme ja aku vahel ära võtab ei toimu enam midagi, jääb selline tunne nagu vool läheks läbi selle mootori ja kerevahelise pistiku kerre.
Edit: olin iseära peitnud salongipoolse pluss juhtme
