E60/61 omanikud hinnake selle auto sillaosa
E60/61 omanikud hinnake selle auto sillaosa
Tere kõik E60/61 omanikud palun hinnake selle auto sillaosa aga eriti just esisilda.
Kas teie auto esisild on tõesti ideaalselt vaikne, ei mingit klobinat kolinat? Millised on peamised detailid mida olete vahetanud?
Autoks 2009a E60. läbisõit 140000. Olen sõitnud paljude autodega, mis on kõik vanemad olnud aga sellist jama esisillaga ei ole küll olnud.
Kas teie auto esisild on tõesti ideaalselt vaikne, ei mingit klobinat kolinat? Millised on peamised detailid mida olete vahetanud?
Autoks 2009a E60. läbisõit 140000. Olen sõitnud paljude autodega, mis on kõik vanemad olnud aga sellist jama esisillaga ei ole küll olnud.
Viimati muutis Tmets, 18.02.2013 11:23 00, muudetud 2 korda kokku.
Re: E60/61 omanikud hinnake selle auto sillaosa
Mul on üsna sama lugu. Autot ostes tundsin, et ees vasakul midagi teeb natukene häält aukudes. Käisin ülevaatuspunktis esialgu, öeldi, et ainus, mis võib seda teha, oleks stabikapuksid (kõik sarniirid- muud puksid tihked). Vahetasin ära, ikka kerge klobin aukudes. Läksin siis UMi, seal vaadati üle ja öeldi, et ainus võimalus oleks amort/tugilaager. Ostsin siis uued amordid, vedrud, tugilaagrid, läbilöögipuksid jne. Esialgu tundus, et kolin kadunud, aga nüüd sõites väga jäiselt konarlikul teel, on ikka roolis kohati midagi tunda. Rohkem nagu võimalusi pole, kui et roolilatis siis mingi lõtk vist. Velg originaal ja rehv 16".
Äkki siis sinu puhul UMis mõeldigi, et roolilatti ei saa täielikult vaikseks? Kuskilt nagu kõrvu jäänud, et isegi uuel on kerge loks?
Äkki siis sinu puhul UMis mõeldigi, et roolilatti ei saa täielikult vaikseks? Kuskilt nagu kõrvu jäänud, et isegi uuel on kerge loks?
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Re: E60/61 omanikud hinnake selle auto sillaosa
Kui roolist läbi käib siis tegemist jah ilmselt latiga aga mul öeldi et minu auto latis on väga väike kolks (pidi olema nagu uuel autol...?) ja muud ei ole avastatud aga ikka nagu klobin sees. Mul ei käi läbi rooli see kolks. Eriti annab tunda kui sõidan üle lamava politsei siis kuuled et esiratastega üle sõites käib kolks aga tagumised lähevad vaikselt üle.Fred kirjutas:Mul on üsna sama lugu. Autot ostes tundsin, et ees vasakul midagi teeb natukene häält aukudes. Käisin ülevaatuspunktis esialgu, öeldi, et ainus, mis võib seda teha, oleks stabikapuksid (kõik sarniirid- muud puksid tihked). Vahetasin ära, ikka kerge klobin aukudes. Läksin siis UMi, seal vaadati üle ja öeldi, et ainus võimalus oleks amort/tugilaager. Ostsin siis uued amordid, vedrud, tugilaagrid, läbilöögipuksid jne. Esialgu tundus, et kolin kadunud, aga nüüd sõites väga jäiselt konarlikul teel, on ikka roolis kohati midagi tunda. Rohkem nagu võimalusi pole, kui et roolilatis siis mingi lõtk vist. Velg originaal ja rehv 16".
Äkki siis sinu puhul UMis mõeldigi, et roolilatti ei saa täielikult vaikseks? Kuskilt nagu kõrvu jäänud, et isegi uuel on kerge loks?
Re: E60/61 omanikud hinnake selle auto sillaosa
Kas tõesti on E60/61 omanikke siin nii vähe või on kõigila autod ideaalses korras ja probleeme ei ole... 

Re: E60/61 omanikud hinnake selle auto sillaosa
E60/E61 omanikke siin piisavalt, aga ega ma sulle midagi erilist öelda ei oska. Mul on pea kõigil BMW-del olnud sportvedrustus, mis on päris jäik, kuid see eest väga mugav. Eks väiksematest aukudest läbisõites on kõik OK, aga kui päris suurde kraatrisse kogemata sisse sõidan, siis käib jah suurem kolks. Aga sportvedrustuse puhul on see normaalne ja talutav. Seega üldjoontes jah, auto sillaosa hetkel OK minul.
PS. Muidugi autot ostes sai kohe ära vahetatud stabika kondid ja rooliotsad, sest eelmine omanik neid vahetanud polnud ja ajalugu Hollandi esindusest ka kätte ei saa.
PS. Muidugi autot ostes sai kohe ära vahetatud stabika kondid ja rooliotsad, sest eelmine omanik neid vahetanud polnud ja ajalugu Hollandi esindusest ka kätte ei saa.
-
- Huviline
- Postitusi: 748
- Liitunud: 28.04.2012 20:44 55
- Peamine sõiduk: BMW E60
- Asukoht: Tallinn/Järvamaa
Re: E60/61 omanikud hinnake selle auto sillaosa
Väga ikka ei kipu e60/e61 sillad eestis vastupidama, nõrgaks kohaks neil esisild, roolilatt, roolikardaan jms. Taga sild suht sama nagu e39, ehk siis paljud tagasilla varuosad sobivad 1:1. Kui nt. tagasillas hakkad õõtsasi vahetama, siis tasub hinnapoolest panna e39 õõtsad, kuna odavamad kui e60 õõtsad, aga tegemist sama jupiga.
-
- Huviline
- Postitusi: 748
- Liitunud: 28.04.2012 20:44 55
- Peamine sõiduk: BMW E60
- Asukoht: Tallinn/Järvamaa
Re: E60/61 omanikud hinnake selle auto sillaosa
Ühesõnaga, minu e60 on see talv üsna katastroofiliselt mõjunud.bmw e60 :) kirjutas:Väga ikka ei kipu e60/e61 sillad eestis vastupidama, nõrgaks kohaks neil esisild, roolilatt, roolikardaan jms. Taga sild suht sama nagu e39, ehk siis paljud tagasilla varuosad sobivad 1:1. Kui nt. tagasillas hakkad õõtsasi vahetama, siis tasub hinnapoolest panna e39 õõtsad, kuna odavamad kui e60 õõtsad, aga tegemist sama jupiga.


Tulevad siis uued esimesed amordid Sasch, amordi tugilaagrid OE, tolmukatted/puksid OE.
Vasak esimene laager.
Õõtsa puksid. (olemas tugevdatud)
Esimesed stabika puksid. (lemförder)
Tagumine juhipoolne vedru. (OE)
Tagumised õõtsad. (lemförder)
+ tahaks lisaks ühe jutiga lasta vahetada veel kütuse filtri ja karteri tuulutus klapp/filter kuna minu käed oldud ajal pole ma veel neid vahetanud, ülej22nud kõik õlid/filtrid peaks vahetatud olema.
Bmw ei ole ikka loodud auklikkudele Eesti teedele, nagu meil siin Tallinnas on. Ühesõnaga eks tee omad järeldused.
Re: E60/61 omanikud hinnake selle auto sillaosa
Selle koha pealt võib öelda, et ükski auto pole mõeldud meie linnade auklike teede jaoks. Osta või Hummer, ikka laguneb.
Ja kõige rohkem oleneb autode sillaosa korrasolek ikka juhist.
Ja kõige rohkem oleneb autode sillaosa korrasolek ikka juhist.
-
- Huviline
- Postitusi: 748
- Liitunud: 28.04.2012 20:44 55
- Peamine sõiduk: BMW E60
- Asukoht: Tallinn/Järvamaa
Re: E60/61 omanikud hinnake selle auto sillaosa
Ma olen vägagi korralik liikleja ja ka autot üritan korralikult hoida, aga noh, eks need eesti teed teevad ikkagi oma töö veermikus. Mõnel tänaval Pealinnas ei kannata absull neljarattalisega liikuda, julm lihtsalt.Mürka kirjutas:Selle koha pealt võib öelda, et ükski auto pole mõeldud meie linnade auklike teede jaoks. Osta või Hummer, ikka laguneb.
Ja kõige rohkem oleneb autode sillaosa korrasolek ikka juhist.