Tere tere
Mul nimelt mure järgmine et kusagil väljalaske kollektorite ja katalüsaaatorite piirkonnas on mingi auk või pragu või mis iganes ühesõnaga lekib sealt natuke ja ei tee just eriti kena häält.Kuna sinna niisama ei pääse ligi eriti ja ei ole midagi nähe siis tuleb ilmselt maha võtta need ja ehk siis paistab kus ja mis lekib.Ja nüüd küsimus et kas leidub keegi kes on ise neid maha võtnud et kui hull see töö on ja kuidas need sealt välja mahuvad.Mainin selle ka ära et autoks on 98 aasta lõpu 523i universaal ja kahe katalüsaatoriga mis on kollektoritega ühes tükis.
Tänud kõigile kes oskavad midagi tarka rääkida selle koha pealt!
- Foorumi pealeht Tehniline 5. seeria
- Otsi
-
- Tänane kuupäev on 01.05.2025 02:28 15
- Kõik kellaajad on UTC+03:00
Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
K:E39 523i katalüsaatorite vahetus
Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Hüppa
- Üldine
- ↳ Üldine
- ↳ Üritused
- ↳ BMW sõidukid
- ↳ Foorumist
- ↳ In English
- Tehniline
- ↳ Üldine tehniline
- ↳ Multimeedia
- ↳ 1. ja 2. seeria
- ↳ 3. ja 4. seeria
- ↳ 5. seeria
- ↳ 6. seeria
- ↳ 7. seeria
- ↳ 8. seeria
- ↳ X seeria
- ↳ Z seeria
- ↳ M seeria
- ↳ i seeria
- ↳ TSI - Tee See Ise
- Ost/Müük/Vahetus
- ↳ Autod
- ↳ Ostuabi
- ↳ Teenused
- ↳ Multimeedia
- ↳ Varuosad
- ↳ Müük
- ↳ 3. seeria
- ↳ 5. seeria
- ↳ 7. seeria
- ↳ X seeria
- ↳ M seeria
- ↳ Muud seeriad
- ↳ Ost
- ↳ 3. seeria
- ↳ 5. seeria
- ↳ 7. seeria
- ↳ X seeria
- ↳ M seeria
- ↳ Muud seeriad
- ↳ Veljed ja rehvid
- ↳ Müük
- ↳ Ost
- ↳ Kalender 2012 tellimine
- ↳ Kalender 2013 konkurss
- ↳ Kalender 2013 tellimine - MÜÜK LÕPPENUD!
- ↳ MÜÜK - TEST