1. leht 1-st

E39 525tds Pumba häälestus

Postitatud: 17.11.2005 18:11 23
Postitas Mario153
Sai mingi aeg tagasi lasta pumbal kõik vajalikud jubinad ja pudinad sees ära vahetada(lekkis). Nüüd pole nagu enam asi endine....külmalt käib halvasti mootor,vahest isegi soojalt kui natuke pöördeid lisada hakkab mootor vibrama,külmalt nagu lagiseks liiga palju....kütusekulu on ka suuremaks paisunud....Küsisin UM-ist selle kohta ja nad arvasid, et kaan on natuke paigast ära. Ise nad sellist tööd ette ei võta aga ütlesid, et TLN-as Karla Autos on stend olemas ja seal panevad asja paika.
On kellelgi sellega kogumused juba olemas ja kas seal käigust nagu kasu ikka oli ka? Mõned ütlevad, et ei stendi nad seal tegelikult tuhkagi vaid koputavad kaant paika sama moodi nagu iga teine diisel mootorit jagav remondimees. Kui elaksin TLN-as oleksin juba ammu sealt läbi hüpanud, aga 300km tühja sõita ja mitte millegi eest maksta ka nagu ei tahaks. :|

Postitatud: 18.11.2005 08:39 49
Postitas Ailer
kuskandis elad siis

Postitatud: 18.11.2005 10:14 52
Postitas Mario153
Jõgeval....Paned ise pilli nurruma :?: :roll:
On kellelgi aimu kas see tühikäigule natuke pöördeid lisades tulenev vibra mootoris võib olla üldse seotud pumba kaanega....ega pihustid seda pulli teha ei saa :?: ....auto muidugi ei suitse mitte summagi....või hoopis õhulugeja peetis :?: :| :|

Postitatud: 24.11.2005 18:08 06
Postitas vallu1
Mine enne Otepäet diislimehe juurde to paneb asja pajka.

Postitatud: 24.11.2005 22:10 58
Postitas alts20
Mario mine Oisu diislisse suht ligidal meile ja seal on ikka päris kõvad võllid koos enda passatiga käisin seal. Arvuti lükati sappa sõitsime keerati kaant kõik käis koos läpakada mis näitas reaalajas andmeid ja nüüd minek parem küttekulu tiba väiksem ja kõik hea kuigi ühe asja jätsid tegemata ja peaks korra uuesti sealt läbi sõitma räägi kui midagi tahad siis annan nr ja äkki veereme koos sinna siil leiad ka paremini üles koha

Re: E39 525tds Pumba häälestus

Postitatud: 03.12.2005 19:16 46
Postitas fox.
Mario153 kirjutas: Nüüd pole nagu enam asi endine....külmalt käib halvasti mootor,vahest isegi soojalt kui natuke pöördeid lisada hakkab mootor vibrama,külmalt nagu lagiseks liiga palju....kütusekulu on ka suuremaks paisunud....
Kas oled probleemile lahenduse leidnud?

Postitatud: 04.12.2005 00:20 31
Postitas Mario153
Ei ole veel...kontakteerun alts-iga ja peab minema vaatama need mehed üle :idea:

Postitatud: 09.12.2005 17:40 23
Postitas Mario153
Nii....käisime siis täna Altsiga seal Oisu diislis. Mulje sellest ettevõttest jäi ikka tohutult positiivne. On saanud ikka päris paljudes diisli keskustes käia, aga seal tundub, et mehed teavad ka ikka mida nad teevad. Ja aparatuuridki olid nagu päris vihased. Hubane ja kodune ettevõte mis pooleldi tehtud eramajja....Hommikul enne tööd pakuti kaminasaalis väike kohvi ja küpsis ja siis tehti kiirelt ja profesionaalselt autod korda. Igaljuhul sai ka minu diisel nüüd korda ja rahagi kulus alla poole tuhande :cool:
Näiteks Tartus OÜ Kattel diislis käisin oma paigast ära olevat pumba kaane muret rääkimas, siis öeldi mulle ülbelt... ``kui viis tonni viskad, siis võime ju teda näppida, aga ei garanteeri, et miskit muutub``.
Seal aga pandi läppar järgi ja tehti kaane pihta paar osavat lööki.....ruttu ja lihtsalt see käiski....erinevalt kõrva järgi panevatest isikutest.
Igaljuhul kel diisliga mured siis enne tasub ikka seal ära käia, kui hakata mingitele suvalistele lammastele mitte millegi eest tuhandeid loopima.
Kindlasti pole nad seal mingid maailma nabad, aga teevad isegi väga suurtele ja ennast ei tea millena reklaamivatele ettevõtetele oma oskustega pika puuga ära.

Postitatud: 09.12.2005 19:38 02
Postitas Jaanus_P
räägi paari nädala pärast uuesti oma kogemusest. omal nimelt selline tunne, et peale kaane reguleerimist ja mõne tuhande läbimist ei ole jälle nagu asi päris see. aeg/ajalt kiirendades näen musta tagant tulemas jne. samas küttekulu püsib ilusti 8,4l 100km juures. võimalik, et kui viga ei tule sul uuesti siis sean ka kevadel oma sammud sinna.

Postitatud: 09.12.2005 23:24 47
Postitas alts20
kus nurgataga sina siis omal kaant lasid reguleerida??

Postitatud: 10.12.2005 09:01 42
Postitas Jaanus_P
kuna tallinnas ei olnud nõus keegi seda tööd ette võtma siis tegin paar võtit, et lihtsam oleks ja reguleerisingi ära. piisas~0,001mm ligutamisest, et pöörded muutuks. rääkisin sellest teemast ka pikemalt juba...... nt. korraks vaatasin, et juba korras, aga gaasi vajutades ja lahti lastes kukkusid pöörded ~1000 juurde ja siis hakkas mootorit raputama. aga jah... sain justkui korda (ennem suri aegajalt kohapeal käik sees seistes välja).

Postitatud: 10.12.2005 10:58 17
Postitas Mario153
See on hea kui ise miskit paremaks saab.....aga päris õigeks saab ikkagi õigete numbrite järgi.

Postitatud: 06.11.2007 13:09 45
Postitas raivo01
Teab keegi kuidas e34 pannakse pumba kaan paika? kas kõrva järgi (nagu mulle ühes töökojas väideti) või saab arvutiga?

Postitatud: 06.11.2007 20:48 16
Postitas poleaimugi
Mul oli selle kaanega igavene tsirkus! Otsustasin ise timmima hakata. Ühe terve pika päeva raiskasin ära et sotti saada üldse selle kaane asendi muutmisest - et kuidas mingis asendis reageerib mootor. Peale esimest kaane lahtivõtmist läks tükk aega et üldse mootor käima saada :oops:. Lõpuks sain ikka asja päris hästi paika! Soovitan spetsialisti poole pöörduda, siis jäävad paljud närvirakud hävimata :D

Postitatud: 07.11.2007 11:38 02
Postitas Goodyear
Oisu mehed küll teavad mis nad teevad, ag aoskavad ka hästi küsida selle eest..näiteks käisin suvel seal sellise murega: soojast peast käivutus halavasti (pikalt) ja vahelpeal tyhikäigul hakkas väristama, lisaks veel siis kotiga suitsu pärast gaasi pedlaga manööverdamist..mehed avastasid et pumba tihend on surnud ja vahetasin ülevoolu voolikud ka ära..lähen kohale, köhin 2700,- välja ja masin ei ajand kuskilt poolt suitsu välja ega kedagi, miskit värinat ei osanud ka tähendada..aga mis kala, mehed olid pool talli tyhjaks lasknud mul (pooled hobujõud kadunud), ei tahtnud enam asi edasi käia, jeeli jeeli 170 tuli.. läksin tagasi, vennad ütlesid et kaan on natu väsinud ja sellepärast ta üldse puterdaski, nad koksisid kütet vähemaks ja said ka tossu sedasi ära..mina aga ei olnud minekuga üldse rahul ja koksisin pumba ise paika oma äranägemise järgi..sain asja enamvähem liikuma aga tuli näpuotsaga tossu ja pisike värin, ag a170 tuli kätte nagu varem, siva siva siva ja 30 km/h peale ka veel(märk sis sellest et asi toimis)...nüüdseks on tossu hulk suurenenud ja masin ei taha tyhipöördel eriti normaalselt käia, väristab ja huiab..külmalt seda mure ei ole, minek on ka lahjaks jäänud, ilmselt tuleb teha kaanevahetus, sest see elektroonika osa kipub ära kuluma ja siis tekivadki sellised anomaaliad..praeguseks olen leidnud mehe kes teeb kaanevahtuse 300-400 eeguga filigraanolt ära.. oisus räägivad et kaane vahetus kuskil 8000.- sinna sisse ja mingisugune kaan muidugi.. vot ei tea, 3500 eeku maksab terve kasutatud funkab pump ja ei usu et 4500 eeku selle vahtus võiks maksta... ni et eks igaüks ise teab kus ja mis laseb teha..kalli võitu on see koht lihtsalt, aga teead küll hästi..siit ka väike küsimus, et on kellelgi pakkuda töötavat pumba kaant tds-ile või teab urgast kust võiks säärase viguri leida?

Postitatud: 07.11.2007 13:43 57
Postitas raivo01
Mul nimelt asi selles, et peale pumba remonti (jaoturpea ja tihendid) ei ole asi enam selline nagu ennem.
Kütusekulu seieri järgi suurem ja külmalt käivitades algul jooksevad pöörded 1000-ni siis kukuvad 500-le, natuke podiseb nii ja siis hüppavad 1000-le tagasi ja soenedes lähevad normi vaikselt.
Nüüd on soojalt ka trikitama hakanud, vahel läheb kohe käima, aga vahel tahab natuke käiamist :S

Postitatud: 09.11.2007 06:22 10
Postitas jargo
kaane vahetus 8000 eek on suht tavaline hind!kaan(pumba jaoturpea)maksab uuena vist 6000 eegu kanti ,tihendid 500 eek+reg+tööraha!
aga tasub kindlasti vahetada uue vastu mitte hakatagi neid vanu igaa aasta kokku ostma ja vahetuse peale raha ikkagi raiskama hakata!