BMW E34 525tds - elekti/andurite mure
Postitatud: 17.03.2013 21:56 27
Tere!
Auto: BMW E34 525 tds 11/94a. 105kw manuaal.
Mure siis selles,et sai töö juures kaabel autole sappa visatud. Nii huvi pärast,et kas vigu on või mis andmeid välja annab. Mootor veakoode ei andnud. Andureid eraldi kontrollides hakkas silma selline asi, et kui süüde on sees, mootor on täiesti külm(8h oli seisnud ennem) ,siis
speed sensor näitas auto kiiruseks 11-26 km/h
jahutusvedeliku andur näitas tembiks 30-120 kraadi
kütuse tempi näitas 100-200 kraadi
siseneva õhu temp oli 50-130 kraadi
ma ei tea kuidas seda täpselt nimetada,BTDC nurk 0-2
sellises vahemikus siis näidud kõikusid.
Pole varem nagu sellist asja täheldanud, aga see ei tohiks ju normaalne olla, et külma mootoriga, ainult süüde sees selliseid andmeid näitab. Jahutusvedeliku andur on uus(ca. 1,5 kuud vana). Siseneva õhu temp. andur on ka uus(ca 1,5 kuud vana). Proovisin ka teise tds-i aju külge(varuosakood erines kahes kohas viimase nr tõttu ja ühe ühiku võrra, seega täpselt sama ei olnud) ülal nimetatud andurid näitasid ikka samu asju, kuid masin hakkas hääle järgi tunduvalt pehmemalt käima. Muidu käib natukene valjemalt(pole veel pihustite ja pumbaga kontrollis käinud). Mõtleisn,et jätan prooviks külge, kuid peale 2 minutit kohal käimist hakkasid pöörded kõikuma. Panin vana aju tagasi ja kolmandat tds-i (aut kastiga) masinalt ei hakanud aju võtma ja proovima,seal olid suuremad erinevused koodis sees.
Siit ka küsimus,et mille tõttu tulevad sellised ulmelised näidud. Käiva autoga kõiguvad ka,aga väga palju katsetada ei saanud,aeg pressis peale. Proovin lähipäevil käiva autoga ka testida veel. Endal hetkel mõistus koos, võite pakkuda võimalusi või versioone, teine samasugune auto on kõrval millelt juppe võtta, et proovida.
Auto: BMW E34 525 tds 11/94a. 105kw manuaal.
Mure siis selles,et sai töö juures kaabel autole sappa visatud. Nii huvi pärast,et kas vigu on või mis andmeid välja annab. Mootor veakoode ei andnud. Andureid eraldi kontrollides hakkas silma selline asi, et kui süüde on sees, mootor on täiesti külm(8h oli seisnud ennem) ,siis
speed sensor näitas auto kiiruseks 11-26 km/h
jahutusvedeliku andur näitas tembiks 30-120 kraadi
kütuse tempi näitas 100-200 kraadi
siseneva õhu temp oli 50-130 kraadi
ma ei tea kuidas seda täpselt nimetada,BTDC nurk 0-2
sellises vahemikus siis näidud kõikusid.
Pole varem nagu sellist asja täheldanud, aga see ei tohiks ju normaalne olla, et külma mootoriga, ainult süüde sees selliseid andmeid näitab. Jahutusvedeliku andur on uus(ca. 1,5 kuud vana). Siseneva õhu temp. andur on ka uus(ca 1,5 kuud vana). Proovisin ka teise tds-i aju külge(varuosakood erines kahes kohas viimase nr tõttu ja ühe ühiku võrra, seega täpselt sama ei olnud) ülal nimetatud andurid näitasid ikka samu asju, kuid masin hakkas hääle järgi tunduvalt pehmemalt käima. Muidu käib natukene valjemalt(pole veel pihustite ja pumbaga kontrollis käinud). Mõtleisn,et jätan prooviks külge, kuid peale 2 minutit kohal käimist hakkasid pöörded kõikuma. Panin vana aju tagasi ja kolmandat tds-i (aut kastiga) masinalt ei hakanud aju võtma ja proovima,seal olid suuremad erinevused koodis sees.
Siit ka küsimus,et mille tõttu tulevad sellised ulmelised näidud. Käiva autoga kõiguvad ka,aga väga palju katsetada ei saanud,aeg pressis peale. Proovin lähipäevil käiva autoga ka testida veel. Endal hetkel mõistus koos, võite pakkuda võimalusi või versioone, teine samasugune auto on kõrval millelt juppe võtta, et proovida.