1. leht 1-st

CO ja HC probleem M50 mootoril

Postitatud: 19.11.2005 13:55 36
Postitas fertiger
Käisin siis täna ülevaatusel ja mis selgus:

tühikäigul(690p/min) CO 0,369
HC 228
lambda 1,017

pööretel(2440p/min) CO 0,549
HC 84
lambda 1,007

Seega tühikäigul CO korras, HC normist kõrgem. Pööretel asi vastupidine, HC korras, CO üle normi :shock: Nii ma läbi kukkusingi...
Katalüsaator peaks ju korras olema kui pööretel HC väheneb?
Lambda andur 3 päeva tagasi Patriku poolt vahetatud.Kas sellel mootoril saab diagnostikas HC ja CO reguleerida või polegi seal midagi reguleerida? Kas need näitajad on väga halvad M50 mootori puhul?

Postitatud: 19.11.2005 15:21 50
Postitas eero
Kas M50 mootoril on ka vist see karterituulutuse klapi membraan, mis kui katki, siis tõmbab õli kollektorisse?
Ma nii olen asjast aru saand, et põlev õli viib HC näitaja üles jne.

Postitatud: 19.11.2005 15:48 36
Postitas alts20
ennem ülevaatuspunkti jõudes sõida 5km teise käiguga ja pedal maa ligi siis läheb kat korralikult kuumaks ja ka näitajad normi. keerata jah ei ole sellel autol kuskilt midagi ja need näitajad on sul jah suht kehvapoolsed hetkel.

Postitatud: 19.11.2005 15:51 35
Postitas alts20
lambda paistab korras olema sest näitajad päris head kuna peaks olema võimalikult 1 ligidal.
omal oli CO 0,003 tühikäigul

Re: CO ja HC probleem M50 mootoril

Postitatud: 19.11.2005 20:27 40
Postitas truumu
fertiger kirjutas:Käisin siis täna ülevaatusel ja mis selgus:

tühikäigul(690p/min) CO 0,369
HC 228
lambda 1,017

pööretel(2440p/min) CO 0,549
HC 84
lambda 1,007
Katt hetkel ei tööta.
Altsi soovitus õige, katt tuleb kuumaks ajada.

Postitatud: 20.11.2005 00:14 54
Postitas patrik
Katt hetkel ei tööta.
Altsi soovitus õige, katt tuleb kuumaks ajada.
_________________
m-mudelid sageli muudmoodi läbi ei saagi ülevaatusest. samas normaalne auto peaks töösooja motoga ülevaatuse läbima, kui aju lambdat näeb ja end selle järgi reguleerib, peab heitgaaside koostis normis olema. kui ei, siis tõenäoliselt katalüsaator ei tee oma tööd korralikult.
kui hc kõrge on siis tavaliselt on viga õli võtvas mootoris (õliosakesed). samas ka põlemata kütuseosakestes
krt ei ole hetkel vahendeid gaasianalüsaatori muretsemiseks et saaks vahest lambda vahetusel heitgaase kontrollida, niiet peab juhinduma sellest mis aju ütleb