E39 tagumise stabika otste vahetus.
E39 tagumise stabika otste vahetus.
Millise võtmega/mis nipiga saab ligi tagumise stabika kondi alumisele mutrile?
Kas kanalil on ligipääs parem, kui tungraual rippudes?
Kas kanalil on ligipääs parem, kui tungraual rippudes?
E39 525tds
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 11.04.2013 23:09 47
- Peamine sõiduk: E39 520
- Asukoht: Rakvere, Tartu
Re: E39 tagumise stabika otste vahetus.
Mul on see töö reedeks plaanitud. Ja kanali peal. Auto tõstuki peal oli siis küll ei näinud ette, et probleemi tekiks.
Tungraud on hädaolukordadeks, mitte auto remontimiseks.
Tungraud on hädaolukordadeks, mitte auto remontimiseks.
Re: E39 tagumise stabika otste vahetus.
Kui vahetatud, jaga muljeid.
Lihtlabase padrunvõtmega naljalt ligi ikka ei pääse.
Lihtlabase padrunvõtmega naljalt ligi ikka ei pääse.
E39 525tds
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 11.04.2013 23:09 47
- Peamine sõiduk: E39 520
- Asukoht: Rakvere, Tartu
Re: E39 tagumise stabika otste vahetus.
Kahe mutri lahti saamiseks kulus 4 tundi 
Ülemine väga keeruline polnudki aga alumisele pidi 16 lehtvõtmega lähenema. Ligipääs imeline polnud aga ei saa kurta ka. Kui esimene pool pööret lahti sai keeratud siis edasi käis ainult tühi töö. Liigend liikus mutriga kaasa ja tükk aeg pusisin kuidas seda kinni hoida. Proovisin suure kangiga peale suruda, sest see on varem aidanud. Aitas ka seekord aga mitte lõpuni. Lõpuks lõhkusin liigendid nii palju ära, et nägin, et sinna annab 16 lehtvõtme vahele pista kinni hoidmiseks. Peale seda enam kaua ei läinud.


Kurb on see, et kriuks tagasillas ei olnud selle süü. Kont oli täiesti läbi, ega see asendamine halba ka ei teinud. Aga eesmärk oli kriuksust lahti saada.

Ülemine väga keeruline polnudki aga alumisele pidi 16 lehtvõtmega lähenema. Ligipääs imeline polnud aga ei saa kurta ka. Kui esimene pool pööret lahti sai keeratud siis edasi käis ainult tühi töö. Liigend liikus mutriga kaasa ja tükk aeg pusisin kuidas seda kinni hoida. Proovisin suure kangiga peale suruda, sest see on varem aidanud. Aitas ka seekord aga mitte lõpuni. Lõpuks lõhkusin liigendid nii palju ära, et nägin, et sinna annab 16 lehtvõtme vahele pista kinni hoidmiseks. Peale seda enam kaua ei läinud.


Kurb on see, et kriuks tagasillas ei olnud selle süü. Kont oli täiesti läbi, ega see asendamine halba ka ei teinud. Aga eesmärk oli kriuksust lahti saada.
Re: E39 tagumise stabika otste vahetus.
Kriuksuvad ja krääksuvad ju silikoonpuksid. Õlita ära mingi hea roniva õliga.
Kui sa seda muidugi veel ei teadnud.
Kui sa seda muidugi veel ei teadnud.
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 11.04.2013 23:09 47
- Peamine sõiduk: E39 520
- Asukoht: Rakvere, Tartu
Re: E39 tagumise stabika otste vahetus.
Millised need silikoonpuksid välja näevad? Keegi ei taha väga seletada kust ma nad leian.
Re: E39 tagumise stabika otste vahetus.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... uspension/" onclick="window.open(this.href);return false;
Detail nr. 2. Mõlemal pool siis neid 1 tk.
Detail nr. 2. Mõlemal pool siis neid 1 tk.
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 11.04.2013 23:09 47
- Peamine sõiduk: E39 520
- Asukoht: Rakvere, Tartu
Re: E39 tagumise stabika otste vahetus.
Teemasse puutuv pilt:

Võetud sealt: http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Seal siis seletatud minu arusaama järgi selle kurja kriuksuva silikoonpuksi vahetus. Stabikakont käib seal nagu muuseas, üks väike vaheetapp.
E: Silikoonpuksi leidsin üles, seal üks kumm on praoga ja lasin sealtkaudu mõnuga WD40 sisse. Kriuks on kadunud nagu võluväel. Eelnevalt proovisin seda kohta ka lihtsalt õliga kasta aga siis ei toiminud.

Võetud sealt: http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Seal siis seletatud minu arusaama järgi selle kurja kriuksuva silikoonpuksi vahetus. Stabikakont käib seal nagu muuseas, üks väike vaheetapp.
E: Silikoonpuksi leidsin üles, seal üks kumm on praoga ja lasin sealtkaudu mõnuga WD40 sisse. Kriuks on kadunud nagu võluväel. Eelnevalt proovisin seda kohta ka lihtsalt õliga kasta aga siis ei toiminud.
Re: E39 tagumise stabika otste vahetus.
Tänud põhjaliku pildimaterjali eest!
Rattad maas on asjale ikka vist vähe parem ligipääs.
Pean hakkama kanalit kaevama
Rattad maas on asjale ikka vist vähe parem ligipääs.
Pean hakkama kanalit kaevama

E39 525tds
Re: E39 tagumise stabika otste vahetus.
Saab läheneda ka padruniga. Kui veovõll ette jääb, võib autosse telliskive
panna vms. Vana eemaldamisel ei pea olema ettevaatlik muna kinni
hoidmisega, aga uue kondi paigaldusel tuleb veenduda, et liiga jäme
lehtvõti muna kaitsekummi pingutusseibi maha ei pigista randilt.
TRW omadel on võimalik seda teha, siis tuleb maha võtta, seib tagasi
panna ja uuesti keerata, vahepeal võib lehtvõtit õhemaks käiata
*nivooamortide puhul võimalik padjad alla lasta, kas diagnostikaseadmega
või vooliku avamise meetodil.
panna vms. Vana eemaldamisel ei pea olema ettevaatlik muna kinni
hoidmisega, aga uue kondi paigaldusel tuleb veenduda, et liiga jäme
lehtvõti muna kaitsekummi pingutusseibi maha ei pigista randilt.
TRW omadel on võimalik seda teha, siis tuleb maha võtta, seib tagasi
panna ja uuesti keerata, vahepeal võib lehtvõtit õhemaks käiata

*nivooamortide puhul võimalik padjad alla lasta, kas diagnostikaseadmega
või vooliku avamise meetodil.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!