Probleem E39 immoga
Probleem E39 immoga
Autoks on 97a. e39, 525 tds, automaat.
Auto ei lähe enam käima, isegi starterit ei võta järgi. Viimati töötas kuu aega tagasi kõik korralikult, nüüd seisnud lihtsalt garaasis ja enam ei käivitu. Probleem on EWS-is. Süütelukust läheb starteri vool EWS-i ja sealt edasi ei jõua.
Kas sinna sobib asenduseks suvaline EWS 3 plokk?
Kas EWS-i saab kuidagi täiesti vahelt ära võtta.
Igasugused nutikad lahendused on oodatud.
Tänan
Auto ei lähe enam käima, isegi starterit ei võta järgi. Viimati töötas kuu aega tagasi kõik korralikult, nüüd seisnud lihtsalt garaasis ja enam ei käivitu. Probleem on EWS-is. Süütelukust läheb starteri vool EWS-i ja sealt edasi ei jõua.
Kas sinna sobib asenduseks suvaline EWS 3 plokk?
Kas EWS-i saab kuidagi täiesti vahelt ära võtta.
Igasugused nutikad lahendused on oodatud.
Tänan
Re: Probleem E39 immoga
Proovi teist võtit. EWSi garaazis eemaldada ei saa, spetsi juurde viia vaja.
Aga immo tavaliselt niukest lollust ei tee. Lae aku täis, pane klemmid külge.
Proovi kahte võtit. Kas roolisammast putitasid?
Aga immo tavaliselt niukest lollust ei tee. Lae aku täis, pane klemmid külge.
Proovi kahte võtit. Kas roolisammast putitasid?
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: Probleem E39 immoga
Rooli juures ei teinud midagi.
Aga kas teist EWSi tasub proovida?
Aga kas teist EWSi tasub proovida?
Re: Probleem E39 immoga
EWS on üks süsteem koos võtme ja mootoriajuga. Ühtegi nendest ei saa vahetada, ilma arvutiga sünkroniseerimata. Auto lihtsalt ei käivitu. Alustada tuleks ikka diagnostikast ja vaadata milles probleem on.
Re: Probleem E39 immoga
Kes Pärnus sellise asjaga tegeleb? Uurin ise ka aga äkki kellelgi on mõni kontakt anda!
Re: Probleem E39 immoga
Mõned aastad tagasi ma sellist meest Pärnust ei leidnud. Patric Tallinnas tegeleb selliste asjadega, helista talle.
Ise vahetasin mootori aju, EWS ploki ja võtme seest kivi ära.
Ise vahetasin mootori aju, EWS ploki ja võtme seest kivi ära.
Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
Re: Probleem E39 immoga
kas spidoplokis nätab ikka et käigukang on p või n peal. Mulle on päris paljud helistanud ja küsinud miks nende bmw ei käivitu ja probleem on selles olnud. oleksid sa tallinnas võiksin sulle soodsalt anda ews-i koos kahe võtme kiviga ja saaksin need paaritada sinu auto mootoriajuga.
Ews-i pead vahetama koos võtme kividega kuna tehase programm ei lase uut võtit immoplokki lisada. mootoriaju saab immoplokile tuvastada
Ews-i pead vahetama koos võtme kividega kuna tehase programm ei lase uut võtit immoplokki lisada. mootoriaju saab immoplokile tuvastada
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: Probleem E39 immoga
Olen proovinud nii P kui N peal käivitada! Tallinna on seda raske vedada.
Olen Pärnus mõnele elektrikule helistanud ja nende vastus on, et too siia , vaatame äkki saame jagu.
Niisama raha ma ei loobi. Ootan õige venna ära kes kindla summa eest korda teeb!
Olen Pärnus mõnele elektrikule helistanud ja nende vastus on, et too siia , vaatame äkki saame jagu.
Niisama raha ma ei loobi. Ootan õige venna ära kes kindla summa eest korda teeb!
Re: Probleem E39 immoga
Võibolla teemast kõrvale aga endal on 98 aasta 530TDI-ga selline probleem, et kui auto seisab ja kesklukk on peal(puldist), siis mingil suvalisl hetkel hakkavad ohutuled vilkuma. Vajutan puldiga keskluku lahti ja panen uuesti kinni ja siis korras j mingi aja pärast hakkab uuesti peale. Kas see võib olal seotud immoga?
Re: Probleem E39 immoga
Kas alarm muidu rakendudes teeb häält ka? Variant võib olla selline,et sul mõni ukse-luugi andur jamab ja auto alarm hakkab tööle ning pasun on tagant ära.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: Probleem E39 immoga
Ei tee mingit häält ja signa mul polegi.
Re: Probleem E39 immoga
Kõige lihtsam lahendus immo probleemile on vahetada mootoriaju, EWS ja võtmekiip (kõik ühe auto küljest). Vahetusega saab igaüks hakkama ja võtab aega 5 minutit.
Maksma läks mul see 40€
Tänud kõigile info eest!
Maksma läks mul see 40€
Tänud kõigile info eest!
Re: Probleem E39 immoga
jamab ikka tehasealarm. muidu ohutuled ei vilguks.
Keegi kellel arvutiga autole ligipääs on sellel võtab paar minutit ,et tehasealarm deaktiveerida.
Kui ews lihtsalt vahetada ilma kodeerimata, siis võib tarkvarauuendusel jamasid tulla kuna ews-is vale zcs kood.
Keegi kellel arvutiga autole ligipääs on sellel võtab paar minutit ,et tehasealarm deaktiveerida.
Kui ews lihtsalt vahetada ilma kodeerimata, siis võib tarkvarauuendusel jamasid tulla kuna ews-is vale zcs kood.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: Probleem E39 immoga
Ja mida ma sulle siis rääkisin.velvo6 kirjutas:Kõige lihtsam lahendus immo probleemile on vahetada mootoriaju, EWS ja võtmekiip (kõik ühe auto küljest). Vahetusega saab igaüks hakkama ja võtab aega 5 minutit.
Maksma läks mul see 40€
Tänud kõigile info eest!

Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM