Enam aru ei saa mis **** jama sellega nüüd on.
Ostsin auto, kõik oli ok, kuni avastasin paari nädalaga, et suitseb koledalt - asi läks hullemaks. Hakkas nagu sinist välja ajama. Jäin ristmikul seisma ja nägin kuidas suitsupilv minust endast möödub, samal päeval sõitsin Tallinnast Rakveresse, seal otsustas auto aga keema minna.
Koheselt tellisin plokikaane tihendi ja lasin kaane ära lihvida. Vahetatud on termostaat, veepump, viskosidur.
Aga ikkagi läheb keema. Lõdvikud lähevad kivikõvaks, seega on rõhk kuskil sees.
Kas keegi seletaks ära kuidas siis lõpuks õige õhutamine välja näeb?
Ja muidugi oleks vaja teada, mida järgmiseks teha, et keemisest jagu saada.
Pean ära mainima, et kui mingi 90-100 ga lendan, siis on mootori temperatuur OK ja nii kui laskun umbes 60 peale, läheb suht kiirelt keema.
Viimane proovisõit oli peale radikate pesemist (väljastpoolt) ilma stangeta ca 10km, nii umbes 50 km/h, lisaks veel töötas tühikäigul mingi 5 minti - kõik tundus Ok olevat. Arvasin, et radikate pesu aitas, nüüd lappasin stange külge, panin auto käima, mingi 10 minti ja juba oli seier kolmveerandi peal - loobusin ja suretasin välja.
Kaalun juba mootori vahetust vms. Kuul koos
