1. leht 1-st

BMW 523i mootori ümberehitus

Postitatud: 08.08.2013 11:23 49
Postitas Grewnik
Tere!

Kuna ei leidnud ühtegi postitust selle kohta otsustasin teha selle ise.
Endal olemas 523i 98a 125kw isend. Kuna 2.5l on nii 125 kui 141kw mootorid siis otsustasin uurida kuidas 125kw mootor piiratud on. Sain nii palju infot, et on vaja vahetada kollektor ja aju. Sooviksin spetside käest
uurida ka on nii või mitte enne kui mootori kallale lähen. Kindlasti on inimesi kes on läbinud selle tee sooviksin ka targemaks saada.


Vabandan kohe kui kirjutasin midagi valesti või rumalat ei ole suur auto tundja :(

Re: BMW 523i mootori ümberehitus

Postitatud: 09.08.2013 12:03 34
Postitas Grewnik
keegi ei oska midagi öelda?

Re: BMW 523i mootori ümberehitus

Postitatud: 10.08.2013 12:29 25
Postitas Grewnik
immo hakkas mul eelmine aasta jaurama ja see sai maha võetud. ma arvasin siin on inimesi kes on läbinud seda teed ja oskavad ära seletada mis ja kuidas :)

Re: BMW 523i mootori ümberehitus

Postitatud: 10.08.2013 15:25 25
Postitas enn1
Kui auto on uuem kui 09/98a. siis EWS III minu teada enam eemaldada ei saa. Kui auto on vanem, siis mootoriaju vahetusel tuleb immo eemaldus uuesti teostada nagunii.

Re: BMW 523i mootori ümberehitus

Postitatud: 10.08.2013 16:54 23
Postitas Grewnik
auto on 04/98 mind hetel huvitab mis detaile täpselt vaja vahetada et saavutada 125kw 141 kw :)

Re: BMW 523i mootori ümberehitus

Postitatud: 11.08.2013 09:56 33
Postitas Grewnik
kena et meil on olemas nii tark inimene!

Re: BMW 523i mootori ümberehitus

Postitatud: 11.08.2013 11:14 12
Postitas PeeterA
Kui jutt käib M52B25 mootorist, siis seda pakuti ainult 125kw võimsusega. Paigaldati seda BMW 523i(1995-1999).

Kus kohast pärineb info, et oli ka 141kw ?

http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M52#M52B25

Re: BMW 523i mootori ümberehitus

Postitatud: 11.08.2013 11:40 54
Postitas Grewnik
see sama mootor jah. see 125 kw mootor on sama mis on 141kw teda on piiratud ökonoomsuse mõttes. Kubatuur on tal sama mis 141kw mootoril.

Re: BMW 523i mootori ümberehitus

Postitatud: 11.08.2013 11:52 13
Postitas enn1
M50B25 mootorit tehti 141kw, see pole sama mootor, mis sinu autol.

Re: BMW 523i mootori ümberehitus

Postitatud: 11.08.2013 11:55 14
Postitas Grewnik
tuleb välja et seda ei anna siis ümber teha? Kahju. Suured tänud kogu info eest!

Re: BMW 523i mootori ümberehitus

Postitatud: 11.08.2013 12:29 04
Postitas MartinH.
Läbikäidud tee.Põhiline seal ongi sisselaske kolle.Aga m50 kollega ei sobi kokku karterituulutus ja vaja veel vaakumvoolikutega seal jamada.Ei soovita sellega jamada,kasu suurt nagunii pole sellest.

Re: BMW 523i mootori ümberehitus

Postitatud: 11.08.2013 12:37 32
Postitas maxxx
Tere
Realoem näitab ,et m52tub20, m52tub25 ja m50tub25 omavad samu pihusteid! pihustite suurem tootlikus on m50b25l saadud suurema rõhu abil kütuselatis mis 2,0 3bar ja 2,5 3,5bar m52tub25 ehk 2,3? ei tea kumb regulaator kasutusel on.
võibolla on kindlam chiptuning + m50b25 sisselase ja näiteks audi 4,2l mootori küljest kütusesurve regulaator 4,0bar peaks suht lihtsalt istuma ka 2,3 kütuselattile

Re: BMW 523i mootori ümberehitus

Postitatud: 11.08.2013 13:45 20
Postitas Grewnik
To MartinH Tasub jätta siis nagu on? 2.3 on ikka suht lahja sellise kere juures:( Imelik on see , et algne tõmme on ok ja pööretel 5000+ rebib jube hästi aga vahepeal on jube uimane isegi S reziimil. Sellepärast tekkiski huvit selle ümberehituse kohta

Re: BMW 523i mootori ümberehitus

Postitatud: 11.08.2013 14:43 31
Postitas MartinH.
Madalal otsal ei saa küll miskit juurde,kõrgetel pööretel nagu netuke oli parem.Aga mu meelest ei tasu see ehitamine ennast ära.Läksin seda teed,et vahetasin mootori 2,8 vastu välja.Kütust võtab 2,8 samapalju aga mineku vahe võrreldes selle m52b25 mootoriga täiesti teine asi.

Re: BMW 523i mootori ümberehitus

Postitatud: 11.08.2013 14:50 50
Postitas Grewnik
2.8 istub 1:1 le peale? vaja aju vahetada mis veel?

Re: BMW 523i mootori ümberehitus

Postitatud: 11.08.2013 15:53 29
Postitas MartinH.
Jah,2,8 istub peale ilusti.Vaja ainult 2,8 aju panna.Muu kõik sama.

Re: BMW 523i mootori ümberehitus

Postitatud: 11.08.2013 16:50 04
Postitas Grewnik
Suured tänud sulle Martin. Eks uurin seda asja ja hakkan otsima mootorit:)

Re: BMW 523i mootori ümberehitus

Postitatud: 11.08.2013 17:34 04
Postitas MartinH.
Aga palun :) .Kui uut mootorit otsid siis arvesta ka sellega,et see 2,3 ja 2,8 erinevus on ainult mootori alumises osas,ehk siis mootori plokk ja selle sisu erinevad.Plokikaas,genekas,igasugused pumbad ja asjad samad nendel mootoritel. Kui mootori leiad näiteks e38 pealt siis pead õlipumba niinimetatud õlivõtu toru enda mootoriga ümber vahetama ja ka karteri.E36 kohta öelda ei oska kas õlivann asub eespool või tagapool mootorit. Kui sul praegune mootor ühe vanosega siis vaata,et ikka ostetav mootor ka ühe vanosega oleks.

Re: BMW 523i mootori ümberehitus

Postitatud: 11.08.2013 18:21 35
Postitas MartinH.
Siinkohal vaidleks vastu,füüsiliselt sobivad nad kohe kindlati.Erinevus võib tulla sisse ainult diffri ülekandes,aga see ka ainult manuaali ja automaadi erinevus.Mootori vahetust see ei mõjuta kuidagi.

Re: BMW 523i mootori ümberehitus

Postitatud: 11.08.2013 18:25 06
Postitas ooDDoo
kaheliitrisel on erinev differ ja kardaan nind muud värgid