1. leht 2-st

E39 fl vs pfl tuledemoodul.

Postitatud: 23.08.2013 09:00 24
Postitas Hannes
Kas fl touringul ja sedaanil On tuledemoodul sama?

Re: E39 fl vs pfl tuledemoodul.

Postitatud: 25.08.2013 03:38 56
Postitas ooDDoo
tuledemoodul on kõikidel e39-satel sama. kodeering on erinev. kasutatuna tasub osta ainult alates lcm 3-mest enne seda ei anna neid üle kodeerida. või siis peab olema täpselt samasuguste tuledega masin millelt moodul tuleb.. lisaks vaja muuta vin kood ja läbisõit moodulis õigeks. et õige infovahetus spidoplokiga toimiks.

Re: E39 fl vs pfl tuledemoodul.

Postitatud: 25.08.2013 20:22 23
Postitas Hannes
Mul on selline asi, et tahan PFL autole FL tagatuled panna.Kusjuures esimesed tuled juba on FL, et äkki siis juba see moodul ka vahetatud? Või saab need muudmoodi ka tööle.

Re: E39 fl vs pfl tuledemoodul.

Postitatud: 25.08.2013 21:00 19
Postitas ooDDoo
oleneb tuledemooduli kodeerimisindeksist. kui sul juba 530d arvatavasti, siis peaks olema juba lcm3 ning peaksid saama ainult arvutiga hakkama

Re: E39 fl vs pfl tuledemoodul.

Postitatud: 25.08.2013 22:46 49
Postitas arnis
Peaks piisama kõigest kodeerimisest.
KINDLASTI tuleb enne kodeerida, siis ühendada uued tuled auto külge.
Muidu võib tuledest ilma jääda.

Re: E39 fl vs pfl tuledemoodul.

Postitatud: 26.08.2013 07:30 21
Postitas ooDDoo
Originaal hella tuledega ei juhtu midagi kui neile tuimalt 12v taha ühendada. replicade kohta ei tea rääkida

Re: E39 fl vs pfl tuledemoodul.

Postitatud: 26.08.2013 08:23 03
Postitas arnis
Just. Aga tuimalt lastakse neile 14V peale, sellepärast on vaja seda teha.

Re: E39 fl vs pfl tuledemoodul.

Postitatud: 26.08.2013 17:20 48
Postitas ooDDoo
ei juhtu nendega midagi isegi 15v juures

Re: E39 fl vs pfl tuledemoodul.

Postitatud: 27.08.2013 00:57 57
Postitas arnis
Tõesta, enda tulede peal :D

Re: E39 fl vs pfl tuledemoodul.

Postitatud: 27.08.2013 07:32 43
Postitas ooDDoo
Üle aasta sõitnud 96 a tuledemooduliga . Tälvel mitmeid kordi vana vene käivitusabiga käivitanud. vool on isegi nii tugev, et on spidoploki kodeeering



kunagi Üle aasta sõitnud vana tuledemooduli ja led tuledega. Kasutades vana vene stardiabi talviti. Mis tõstab akus pinge üle 15 v ja tuled töötavad siiani ka uue tuledemooduliga normaalselt.

Re: E39 fl vs pfl tuledemoodul.

Postitatud: 28.08.2013 00:45 17
Postitas arnis
Minu teada isegi LCM2 piirab pinget kuhugimaale, vist 12.5V
Aga see pidi töötama umbes nii, et KUI pinge tõuseb mingi
13.xV-ni, SIIS langetab LCM pinge 12.5 kanti, aga LED puhul
peab kogu aeg hoidma. Igatahes, jõle tuumafüüsika on
ja pinget tegelikult ei langetata vaid mängitakse PWM-ga,
ehk vahest on elekter ja vahest ei ole, keskmine tuleb 12V vms.

Re: E39 fl vs pfl tuledemoodul.

Postitatud: 28.08.2013 07:20 10
Postitas ooDDoo
mis 14v juttu sa siis enne ajasid? igatahes ei juhtu tuledega midagi kui need vanemale tuledemoodulile toppida. värelevad küll imelikult ja kui süüde sees ja tuled kustus siis õrnalt vilguvad kuna tuledemoodul kontrollib pirnide korrasolekut.

Re: E39 fl vs pfl tuledemoodul.

Postitatud: 28.08.2013 13:26 51
Postitas Hannes
Aga, kui panen fl tuled ja jätan vana mooduli, ning lasen ära kodeerida selle indexi või mis värk see oli, siis ei jää tuled virelema/vilkuma? Ja teine asi kuulsin,et saab ka mingid takistid vahele panna...

Re: E39 fl vs pfl tuledemoodul.

Postitatud: 28.08.2013 15:20 40
Postitas ooDDoo
peaks piisama ainult kodeerimisest.,kuna sul autol on peal juba lcm 3 millel on led tulede võimalus olemas.

Re: E39 fl vs pfl tuledemoodul.

Postitatud: 28.08.2013 21:52 43
Postitas arnis
99a masinal on veel selline LCM, kus on võimalik küll lülitada check control välja, aga cold checki ennast ei saa. See oleneb otseselt LCM'i tarkvara versioonist.

Re: E39 fl vs pfl tuledemoodul.

Postitatud: 29.08.2013 07:36 04
Postitas ooDDoo
Kui kodeerimis indeks on vähemalt 18 siis saab edukalt lülitada välja cold check-i. 10 nädal 99 a on juba kasutusel lcm kodeerimisindeksiga 18. mis soga sa arnis ajad, et sul pole võimalik lcm 18 cold checki välja lülitada. ise seda teinud korduvalt pa- softiga

Re: E39 fl vs pfl tuledemoodul.

Postitatud: 30.08.2013 00:03 10
Postitas arnis
Ärme kohe väga sogaseks mine. Igal väitel on mingi hea põhjus.
See, et pasoft midagi näitab, ei tähenda kohe kulda.
Anyway, mul on näpust välja võluda 99a masin, millel puudub
funktsioon celis-eid mitte kontrollida, olenemata, et pasoftis
selle linnukese võib maha võtta, see ei muuda kodeeringut,
nii näitab NCS-expert.
Peast ei mäleta, mis kodeerimise indeks oli tol masinal,
mis oli välja antud 99 juuli.

Re: E39 fl vs pfl tuledemoodul.

Postitatud: 30.08.2013 07:26 57
Postitas ooDDoo
Lihtsam variant asja kontrollida on .Kui näiteks parktule pirni läbipõlemisel hakkab suunatuli hõõguma. siis on vastav kodeerimisvõimalus olemas. lcm 18 on see võimalus olemas nii pa softiga kui ncs experdiga . ja lcm 18 on võimalik veel külmkontrolli sisse välja lülitada sellise programmiga nagu navcoder. Lisaks on võimalik led tulesid retrofittida GT1 v44jaga ning sss progmaniga.

Re: E39 fl vs pfl tuledemoodul.

Postitatud: 30.08.2013 08:54 16
Postitas Hannes
Aga mul on nii, et kui inglite pistikud lahti tömban, siis suunad pölevad...seega peaks vist Saama vana mooduliga.

Re: E39 fl vs pfl tuledemoodul.

Postitatud: 30.08.2013 18:29 51
Postitas ooDDoo
pärast on vaja autot natukene ncs experdiga näppida muidu jäävad pidurituled hõõguma.

Re: E39 fl vs pfl tuledemoodul.

Postitatud: 30.08.2013 20:40 08
Postitas Hannes
Ütleme nii, et väga keeruline jutt.Palju võõrsõnu jne.Aga kas diagnostik peaks sellest kõigest aru saama? Ise mul ei ole neist asjadest mõhkugi aimu.

Re: E39 fl vs pfl tuledemoodul.

Postitatud: 30.08.2013 21:07 59
Postitas ooDDoo
Pädev diagnostik saab kindlasti aru Sinu kandis võibolla saab PeeterA sind aidata

Re: E39 fl vs pfl tuledemoodul.

Postitatud: 05.09.2013 21:18 45
Postitas Hannes
Nüüd siis tuled küljes. Kodeerimis index on 18 küll aga kahjuks jäid tuled ikka virelema.Ei saanud kuidagi nagu toimima asja.OoddoO äkki teed mul selle ise ära kui sa oskad?

Re: E39 fl vs pfl tuledemoodul.

Postitatud: 05.09.2013 21:22 58
Postitas PeeterA
Täna sai proovitud kodeerida NCSExpert'iga Hannese 530d halogeen-tagatulesid LED-tulede peale ümber.
LCM-moodul oli kodeerimisindeksiga 18, mis tingis parameetri "LED_RUECKLICHT_OPTION" olemasolu.
Selle algne staatus oli "nicht_aktiv". Peale selle muutmist asendisse "aktiv" ja kodeerimist otsest effekti näha polnud.
LED-gabariidid värelesid endiselt ja andsid veateadet. C18 kodeerimisindeksiga ei saa tagumiste gabariitide "hot" ja "cold" kontrolli lihtsalt maha keerata. Neid parameetreid pole. Alles C20 indeksiga LCM mooduliga saab.

Tagatulede veateade sai lõpuks mitte-aktiivseks tehtud, et närvidele ei käiks :D

Siit samast foorumist on kasutaja "Iry" proovinud kah edutult C18 kodeerimisindeksiga LCMIII-A moodulit LED-tuledele sobivaks kodeerida:
viewtopic.php?f=75&p=14531109

Re: E39 fl vs pfl tuledemoodul.

Postitatud: 05.09.2013 21:48 19
Postitas Hannes
Huvitav nähtus on ka see, et LED ribade all olev pidurituli nagu hõõgub...Kui pedaalile vajutada, siis põleb erksalt.Samas kui vaadata siin mõne Fl auto tagatulede pilti siis neil ei põle need tuled.Et kas sellest piisaks kui 1 niidilised pirnid sisse panen?

Ja selline värk, et kui nüüd ikkagi Fl auto pealt tuledemooduli ostan, kas peab olema see xenonitega auto pealt , kuna mul endal FL xenoniga lähituled?

Re: E39 fl vs pfl tuledemoodul.

Postitatud: 05.09.2013 22:28 11
Postitas PeeterA
Jah, see kohe pähe ei turganud, et LCM paneb tagumiste gabariitide rikke korral pidurituled nõrgalt hõõguma. Samas saab selle funktsiooni kah maha kodeerida :D

Re: E39 fl vs pfl tuledemoodul.

Postitatud: 05.09.2013 22:32 15
Postitas arnis
PeeterA kirjutas:Täna sai proovitud kodeerida NCSExpert'iga Hannese 530d halogeen-tagatulesid LED-tulede peale ümber.
LCM-moodul oli kodeerimisindeksiga 18, mis tingis parameetri "LED_RUECKLICHT_OPTION" olemasolu.
Selle algne staatus oli "nicht_aktiv". Peale selle muutmist asendisse "aktiv" ja kodeerimist otsest effekti näha polnud.
LED-gabariidid värelesid endiselt ja andsid veateadet. C18 kodeerimisindeksiga ei saa tagumiste gabariitide "hot" ja "cold" kontrolli lihtsalt maha keerata. Neid parameetreid pole. Alles C20 indeksiga LCM mooduliga saab.

Tagatulede veateade sai lõpuks mitte-aktiivseks tehtud, et närvidele ei käiks :D

Siit samast foorumist on kasutaja "Iry" proovinud kah edutult C18 kodeerimisindeksiga LCMIII-A moodulit LED-tuledele sobivaks kodeerida:
viewtopic.php?f=75&p=14531109
Just, täpselt nii oligi. C18 puhul LED-valik otsest effekti nagu ei toonud, kontrollimine on ikkagi sisselülitatud, ainult raporteerimist sai välja lülitada. Nii palju kui mina tean, siis LED-optioni aktiveerimine lülitab sisse mingisuguse pinge VÕI voolutugevuse kontrollimise. Võibolla alles 14+ voldi puhul, igatahes, selle sisselülitamise kindlasti vale otsus olla ei saa, küll aga mitte sisse lülitamine, võibolla, ei tea täpselt.
On ju juttu olnud, et neid tagatulesid on tapetud niimoodi, vast ikka on mingi probleem pingega.

Re: E39 fl vs pfl tuledemoodul.

Postitatud: 05.09.2013 22:39 22
Postitas Hannes
1 huvitav asi veel, et mul oli suppaka remout võetud tagatulest ja nüüd peale tulede vahetust otsustas, et High-Low converter hakkas jamama.Et kas on võimalik, et see pinge kõikumine või kasv selle sisse kärsatas?

Re: E39 fl vs pfl tuledemoodul.

Postitatud: 06.09.2013 07:29 14
Postitas ooDDoo
Enda autol c18 tuledemoodul ja ei ole mingit külm ega kuum kontrolli. ei ühtegi veateadet ja tuled ei värele. Tuledemooduli ostsin 2 kuud tagasi ja ise kodeerisin enda autopeale.

Re: E39 fl vs pfl tuledemoodul.

Postitatud: 06.09.2013 07:30 40
Postitas ooDDoo
Enda autol c18 tuledemoodul ja ei ole mingit külm ega kuum kontrolli. ei ühtegi veateadet ja tuled ei värele. Tuledemooduli ostsin 2 kuud tagasi ja ise kodeerisin enda autopeale.

Ja supaka remote parktulest võtta on ikka väga lamp. taga c(universaalil d piilaris) piilaris on antennivõimendi mille valge juge ongi remote.