525d e39 mootori ja käigukasti veakoodid
525d e39 mootori ja käigukasti veakoodid
Tere!
Autoks Bmw e39 525d 120kw 2000a. Automaatkäigukastiga
Täna käis auto diagnostikas ja sain sellised veakoodid äkki oskab keegi mind aidata, kuidas edasi tegutseda.
mootori vead:
5232 Boost pressure control valve
4704 Prefeed pressure monitor, Pressure too low
1028 Exhaust-gas recirculat.actuator (ARF)
Käigukasti vead:
34 Gear control: 2nd gear Faulty
32 Gear control: 1st gear Faulty
81 CAN communication with engien control unit Faulty
Mainin ka auto käivitub alla 15l pikemalt ja sõiduaeg 50-60 km/h undab midagi ja kui gaasi vabastan undamine kaob, mida kiiremaks kiirus läheb seda vaiksemaks läheb undamine.
Autoks Bmw e39 525d 120kw 2000a. Automaatkäigukastiga
Täna käis auto diagnostikas ja sain sellised veakoodid äkki oskab keegi mind aidata, kuidas edasi tegutseda.
mootori vead:
5232 Boost pressure control valve
4704 Prefeed pressure monitor, Pressure too low
1028 Exhaust-gas recirculat.actuator (ARF)
Käigukasti vead:
34 Gear control: 2nd gear Faulty
32 Gear control: 1st gear Faulty
81 CAN communication with engien control unit Faulty
Mainin ka auto käivitub alla 15l pikemalt ja sõiduaeg 50-60 km/h undab midagi ja kui gaasi vabastan undamine kaob, mida kiiremaks kiirus läheb seda vaiksemaks läheb undamine.
Re: 525d e39 mootori ja käigukasti veakoodid
Kuno_T kirjutas:Mootori suhtes loe alates sellest viewtopic.php?p=14827594#p14827594" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasti asi vajaks täpsustamist, kas avariisse ka läheb?
Käigukast lööb avariise kui kick downi alla löön pöörde jõuavad 4500 nagu oleks piirajas ei taha käiku vahetada siis lööb ette trans failsafe prog ja autol kaob jõud ära ja kast ka uimane, suretan auto välja ja panen uuesti käima töötab kõik ilusti aga kui kick downi ja lõppu hakkavad pöörded jõudma siis sama jama ja panin tähele, et kui tee kiire manöövri paremale vasakule lööb ka käigukast avariise.
Re: 525d e39 mootori ja käigukasti veakoodid
Kuno_T kirjutas:Siis on mootri teema, tavaliselt ei tule kütust peale, näiteks filter umbes vms. Välistatud pole ka, et seotud turbo juhtimisega või siis turbo endaga. Lahendama peabki seda nii, et mootori vead täielikult maha saab nagu viites kirjas. Alla 15 liitri probleem on tavaliselt paagi pump või siis ka mingi pihusti teema või siis annab poolumbes kütusefilter kokku sellise "kala". Paha lugu ja ainult vigadest koosneb see auto.
Tegevuskava oleks umbes selline:
-kütusefilter vahetada
-veenduda, et süüde sees jookseks kütus tagasi (paagipump töötaks, vajadusel vahetada). Selleks võtta pihusti küljest lahti pumba voolik, mis läheb 1 pihusti tagasivoolu peale ja panna voolikule plastkarp alla.
-mootori ja kasti veakoodid kustutada, teha proovisõit ja mõelda edasi.
On jah paha lugu,et nii palju vigasi. Olen omanud autot 4 kuud ja kui helistasin eelmisele omanikule siis tema arvates oli auto korras, lihtsalt kokku hoidnud hoolduste pealt võiks veadgi öelda .
Re: 525d e39 mootori ja käigukasti veakoodid
Kuno_T kirjutas:Tagantjärgi mökitamine, kuid spetsialistide abi võiks kasutada enne ostu.
Või müü see ront maha ja osta see http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=72ea" onclick="window.open(this.href);return false; , sealt on kõik sellised vead välja roogitud,. Nagu piltide järgi võid näha, et selliste jamadega tegelemine võib tähendada totaalset poltide kruttimist. Antud asjal ma tõmbasin ka kolvid välja ja hoonisin silindrid üle, mis tähendab kompressiooni tõusu, kuna silindritele jääb õlikile ja vastavalt ökonoomseks muutumist, mida näitab reaalne kütusekulu ja head käivitumist külmalt.
Muidugi see mökitamine ei aita ja ma vahetasin 1:1 autod ja esmamuljel oli normaalne kõik aga see selleks.
Auto tuleb korda teha kus ma seda sellisena ikka müün.
Re: 525d e39 mootori ja käigukasti veakoodid
5232 Boost pressure control valve - turbo vaakumjuhtklapi probleem, kas vaakum lekib/voolik tuksis või klapp ise umbe läinud, mis kuulutab olema tüüpviga.
4704 Prefeed pressure monitor, Pressure too low - kütusefilter umbe minemas või põhjaalune pump hakkab surema.
1028 Exhaust-gas recirculat.actuator (ARF) - jällegi vaakumiteema, kas vaakum lekib, voolik tuksis või on pime pandud (EGR klapile, ei tee halba ega midagi) või on klapilt juhe eemaldatud.
Klapid asuvad mootori õlifiltri lähedal, plastiku all, väga kitsas
Kui voolikud tunduvad räbalad olema, siis võiks kõigi 3 vaakumklapi voolid välja vahetada, endal seisab ka see töö ees, voolikud on ikka väääga räbalad, 2001 aasta auto
4704 Prefeed pressure monitor, Pressure too low - kütusefilter umbe minemas või põhjaalune pump hakkab surema.
1028 Exhaust-gas recirculat.actuator (ARF) - jällegi vaakumiteema, kas vaakum lekib, voolik tuksis või on pime pandud (EGR klapile, ei tee halba ega midagi) või on klapilt juhe eemaldatud.
Klapid asuvad mootori õlifiltri lähedal, plastiku all, väga kitsas

Kui voolikud tunduvad räbalad olema, siis võiks kõigi 3 vaakumklapi voolid välja vahetada, endal seisab ka see töö ees, voolikud on ikka väääga räbalad, 2001 aasta auto

Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 525d e39 mootori ja käigukasti veakoodid
Tänan vastuse ees. Vaatan need voolikud üle ja annan teada. Aga kui mul arvatavasti paagipump ära( käivitub alla 15l pikemalt) kas võib asi selles olla, et veakoodi lööb?
Re: 525d e39 mootori ja käigukasti veakoodid
Vahest juhtub jah et üks viga paneb veel teise vea kirja.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 525d e39 mootori ja käigukasti veakoodid
Sai siis vahetatud paagipump ja kütuse filter, kõik toimis paar tundi ilusti käigukasti viga enam ei löönud ja nüüd õhtu panin kick Downi ja lõi käigukasti avariireziimi.
Re: 525d e39 mootori ja käigukasti veakoodid
Tundub et mootori vigadest said lahti, aga käigukastil mitte.
Kui õlitase on kastis normis, siis on jama majas selle kastiga,
tuleb laiali lammutada või lihtsalt tuimalt kast ära vahetada.
Kui õli on kastis vähe, võib jopata ja odavalt hakkama saada.
Kui õlitase on kastis normis, siis on jama majas selle kastiga,
tuleb laiali lammutada või lihtsalt tuimalt kast ära vahetada.
Kui õli on kastis vähe, võib jopata ja odavalt hakkama saada.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: 525d e39 mootori ja käigukasti veakoodid
Käigukast teeb selliseid trikke kui õli liiga vähe. GM-i kastidega masinaid pole omanud kuid zf kastiga autodega olen selliseid sümptomeid kohanud. käigukast võib rahulikul sõidul näiliselt korras tunduda isegi ,siis kui 3 l õli on kastist puudu!
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: 525d e39 mootori ja käigukasti veakoodid
Ma homme kontrollin õlitaseme. Kui puudu mis marki õli soovitate juurde valada?
Re: 525d e39 mootori ja käigukasti veakoodid
Täna ei saanud kontrollida kuna Viljandis pole õli saada, pidi tellima eks homme siis saan teada kas kast hakkab ilusti toimetama.
Re: 525d e39 mootori ja käigukasti veakoodid
Nii õli oli normis võib siis kasti raha hakata koguma.
Re: 525d e39 mootori ja käigukasti veakoodid
ma ei tea kas see on mul käigukastiga seotud, aga midagi undab eriti 40-60km/h ja kui gaasi vabastan undamine kaob mida kiiremaks kiirus seda vaiksemaks jääb. Panin tähele, et külmalt undamist pole.
Re: 525d e39 mootori ja käigukasti veakoodid
Laagrid undavad, eriti kurvides.
Kardaan oleks ka undaja, aga temperatuurimuutusi seal väga ei ole
Kardaan oleks ka undaja, aga temperatuurimuutusi seal väga ei ole

Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!