E60ne elektriline konks ei liigu oma parking asendisse
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
E60ne elektriline konks ei liigu oma parking asendisse
Mure selles, et E60 -ne elektriline kärukonks ei liigu oma algasendisse tagasi.
Kui pagassis nuppu peal hoian kauem kui 1 sekund siis peaks saama nö. sundida teda liikuma aga ka siis ei liigu, mootori surinat on kuulda nii kaua kuniks nuppu all hoian aga ei liigu kuskile.
Mida võiks veel proovida, kompuutris karjub häirivalt.
Kui pagassis nuppu peal hoian kauem kui 1 sekund siis peaks saama nö. sundida teda liikuma aga ka siis ei liigu, mootori surinat on kuulda nii kaua kuniks nuppu all hoian aga ei liigu kuskile.
Mida võiks veel proovida, kompuutris karjub häirivalt.
Re: E60ne elektriline konks ei liigu oma parking asendisse
Kui kuskilt abi saad anna kindlasti siia teada. Omal täpselt sama probleem
. Konksu mootor nagu ikka teeks häält ,aga ei mingit liikumist.

-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: E60ne elektriline konks ei liigu oma parking asendisse
Teema update:
Käisin täna autodiagnostika.ee -s ja Dialabis selle murega ja kahjuks tundub, et tegu on siiski mehhaanilise veaga (võibolla miskid hammasrattad sees katki). DIA-s ei teatud ka selle mure kohta midagi öelda.
Saatsin westfalia klienditoele täpse probleemi kirjelduse koos tootekoodiga- eks näis kas vastatakse ka- väga suurt panust ei pane sellele.
Googeldades olen näinud sama probleemi kohta sellist "lahendust", et UK esindused pakuvad kogu lahenduse välja vahetamist (suurusjärk 2000£). Dialab pakkus konksu deaktiveerimist, mis võtab küll 2 tundi aega aga selle tulemusena ei töötaks ka käru pistik enam. Veateate saaks küll ära aga selline lahendus just meelepärane pole.
Käisin täna autodiagnostika.ee -s ja Dialabis selle murega ja kahjuks tundub, et tegu on siiski mehhaanilise veaga (võibolla miskid hammasrattad sees katki). DIA-s ei teatud ka selle mure kohta midagi öelda.
Saatsin westfalia klienditoele täpse probleemi kirjelduse koos tootekoodiga- eks näis kas vastatakse ka- väga suurt panust ei pane sellele.
Googeldades olen näinud sama probleemi kohta sellist "lahendust", et UK esindused pakuvad kogu lahenduse välja vahetamist (suurusjärk 2000£). Dialab pakkus konksu deaktiveerimist, mis võtab küll 2 tundi aega aga selle tulemusena ei töötaks ka käru pistik enam. Veateate saaks küll ära aga selline lahendus just meelepärane pole.
Re: E60ne elektriline konks ei liigu oma parking asendisse
Kui nüüd tulebki välja, et tegu on seal miski hammasratta veaga, nagu ma algul pakkusin, siis BMW ikka ei õpi. Oli ju neil probleeme E34 elektrilise tagakardinaga hammasrattaga, millel hambad kiirelt maha kulusid ja selletõttu see kardin enam üles ei liikunud. Selle vastu aitas pronksist hammasratta tegemine (eraldi seda jälle ei müüdud), aga antud juhul on vist jah vaja ennem kogu kupatus lahti võtta ja asja lähemalt uurida.
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: E60ne elektriline konks ei liigu oma parking asendisse
Tänud vastamast- kindel on see, et BMW ei tea sellest konksust midagi sest see on Westfalia toodang ja muidugi varuosasid kui selliseid pole olemas- loogiline värk, et kui juhe katki või pistik oksudeerinud siis selle parandavad ära aga muud nad ei tee.
Tea, kas Tallinnas pole mõnda remondikohta kes sellega tegeleda viitsiks, sest ma tegelikult ei usu, et see nii harva esinev viga on- neid konkse on ikka tellitud ju ja nagu ka kasutaja sups siin ütles, tal sama jama.
Teoorias selle hammasratta tegemisega saaks keegi ikka hakkama aga enne vaja teada saada kas on selle viga (võibolla loetakse mingit positsiooni hammasratta pealt ja sellepärast error ongi ees).
https://skydrive.live.com/redir?resid=7 ... kSP2xI&v=3" onclick="window.open(this.href);return false;
https://skydrive.live.com/redir?resid=7 ... iEoLU0&v=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Tea, kas Tallinnas pole mõnda remondikohta kes sellega tegeleda viitsiks, sest ma tegelikult ei usu, et see nii harva esinev viga on- neid konkse on ikka tellitud ju ja nagu ka kasutaja sups siin ütles, tal sama jama.
Teoorias selle hammasratta tegemisega saaks keegi ikka hakkama aga enne vaja teada saada kas on selle viga (võibolla loetakse mingit positsiooni hammasratta pealt ja sellepärast error ongi ees).
https://skydrive.live.com/redir?resid=7 ... kSP2xI&v=3" onclick="window.open(this.href);return false;
https://skydrive.live.com/redir?resid=7 ... iEoLU0&v=3" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: E60ne elektriline konks ei liigu oma parking asendisse
Minu konksumurele on lahendus leitud, seal mehhaanika sees on siis pisike mootor mis läbi reduktori liigutab seda konksu ja nagu Rain ka välja pakkus siis seal sees (reduktori sees) ongi plastikust hammasrattad milledest üks on täiesti puruks väändunud neljaks tükiks.
Kleepisin sellised tükid omavahel kokku mida kuju poolest kannatas kokku kleepida, et siis saaksin sellega juba treiali poole pöörduda, kes siis uue teeks (metallist).
Hammasratas ise on imepisike (suurem ketas on umbes 1 euromündi suurune) 20 hammast ja pisem on siis umbes 7mm suurune ja 8 hammast.
Kellel sama mure on, siis võib minuga ühendust võtta, ilmselt on sama hammakas katki seal sees.
Veider on see, et konks ise liigub super hästi ja mingit oksüdeerumist jms ei ole ja ei saagi olla, sest see on katetega, kummiluttide jms-ga kaetud, ilmselt on inimlik lollus selle ära lõhkunud, hakkas kokku pakkima, kui käru oli küljes??
Kleepisin sellised tükid omavahel kokku mida kuju poolest kannatas kokku kleepida, et siis saaksin sellega juba treiali poole pöörduda, kes siis uue teeks (metallist).
Hammasratas ise on imepisike (suurem ketas on umbes 1 euromündi suurune) 20 hammast ja pisem on siis umbes 7mm suurune ja 8 hammast.
Kellel sama mure on, siis võib minuga ühendust võtta, ilmselt on sama hammakas katki seal sees.
Veider on see, et konks ise liigub super hästi ja mingit oksüdeerumist jms ei ole ja ei saagi olla, sest see on katetega, kummiluttide jms-ga kaetud, ilmselt on inimlik lollus selle ära lõhkunud, hakkas kokku pakkima, kui käru oli küljes??
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: E60ne elektriline konks ei liigu oma parking asendisse
Minu konksumure on tänaseks päevaks lahendatud.
Selle konksu mehhaaniline sisemus on juba paras müstika kuidas sakslased on selle lahendanud (metallplaadid liiguvad sees õigesse asendisse jne) aga kokku me ta saime MT-Autohoolduses ja ta töötab nüüd.
Müstika on ka see miks see hammasratas siiski purunenud oli, sest elektroonika kontrollib selle konksu liikumist igal hetkel ja ei rakenda talle jõudu kui konks ei jõua liikuda -jätab seisma ja error tuli vilkumas.
Uue hammasratta sain ma siiski ühes tükis tehtud ja välja prinditi see 3D printeriga ja korduvad testid sellesama konksuga tõestavad, et tegu on tugeva hammasrattaga.
Kellel vaja saab minu kaudu endalegi selle hammasratta - mul 3D printerile kõlbulikud joonised olemas ja tagavaraks ka üks hammasratas olemas.
Selle konksu mehhaaniline sisemus on juba paras müstika kuidas sakslased on selle lahendanud (metallplaadid liiguvad sees õigesse asendisse jne) aga kokku me ta saime MT-Autohoolduses ja ta töötab nüüd.
Müstika on ka see miks see hammasratas siiski purunenud oli, sest elektroonika kontrollib selle konksu liikumist igal hetkel ja ei rakenda talle jõudu kui konks ei jõua liikuda -jätab seisma ja error tuli vilkumas.
Uue hammasratta sain ma siiski ühes tükis tehtud ja välja prinditi see 3D printeriga ja korduvad testid sellesama konksuga tõestavad, et tegu on tugeva hammasrattaga.
Kellel vaja saab minu kaudu endalegi selle hammasratta - mul 3D printerile kõlbulikud joonised olemas ja tagavaraks ka üks hammasratas olemas.
Re: E60ne elektriline konks ei liigu oma parking asendisse
Oota mida, printisid omale hammasrattaJaakk kirjutas:Uue hammasratta sain ma siiski ühes tükis tehtud ja välja prinditi see 3D printeriga ja korduvad testid sellesama konksuga tõestavad, et tegu on tugeva hammasrattaga.

Re: E60ne elektriline konks ei liigu oma parking asendisse
Tere tulemast XXI sajandisse. Meil on kolmemõõtmelised printerid nüüd olemas.
500€ printeriga muidugi nii pisikesi detaile tugevalt teha ei saa, kuid printeri
teenust saab ka osta kindlasti.
500€ printeriga muidugi nii pisikesi detaile tugevalt teha ei saa, kuid printeri
teenust saab ka osta kindlasti.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E60ne elektriline konks ei liigu oma parking asendisse
Jaak, ma huvipärast küsin, kas antud hammasratas joonistati valmis või skanneeriti sobivaks failiks?
2000 a. 320d, e46
Re: E60ne elektriline konks ei liigu oma parking asendisse
Tõesti kuulen esimest korda. Asun ajaga kaasa minemaarnis kirjutas:Tere tulemast XXI sajandisse. Meil on kolmemõõtmelised printerid nüüd olemas.
500€ printeriga muidugi nii pisikesi detaile tugevalt teha ei saa, kuid printeri
teenust saab ka osta kindlasti.

-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: E60ne elektriline konks ei liigu oma parking asendisse
Kuna hammasratas oli väändunud katki- neljaks tükikeseks ja lisaks veel deformeerunud siis joonestati täiesti nullist see hammasratas. Hammaste kokku lugemine oli juba tükk tegemist, lisaks tõusunurgad jne. 3D skanneerida polnud võimalik katkise detaili pealt kuna ta oli väga katki.
Panen siia ka pildi 3D prinditud detailist: http://1drv.ms/NutzaY" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuuldavasti saab joonist saata ka 3D printimisteenust osutavatele firmadele, kes teevad asju kordades odavamalt kui meie kohapealsed härrad aga kuna mul pole neid kümnete kaupa vaja, siis sobib kohapealne teenus ka väga hästi.
Kuuldavasti saab ka titaanist printida aga antud olukorras poleks seda vaja olnud, nimelt on just see purunenud hammasratas projekteeritud kõige nõrgimaks detailiks ja erinevatest tehasedokumentatsioonidest võib välja lugeda, et see reduktor peaks olema eraldi vahetatav aga kuna ükski bmw varuosa kataloog ei lase "zoomida" sügavamale kui kogu konks (kärupistik, tagant otsasõidu leevendid) siis BMW antud detaili pakkuda ka ei saa.
Metalli kahjuks räägib ka see, et plastikust detaili jaoks piisab ühekordsest määrdega kokku panemisest aga metalli puhul oleks pidanud mõtlema hakkama laagri või pronkspuksi (tervenisti pronks?) peale.
Illustratiivne näide 3D printimisest ja selle võimekusest: " onclick="window.open(this.href);return false;
Minu hammasratas on prinditud 0,1mm -se "täpsusega" ehk siis 0.1 mm-se "niidiga".
Panen siia ka pildi 3D prinditud detailist: http://1drv.ms/NutzaY" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuuldavasti saab joonist saata ka 3D printimisteenust osutavatele firmadele, kes teevad asju kordades odavamalt kui meie kohapealsed härrad aga kuna mul pole neid kümnete kaupa vaja, siis sobib kohapealne teenus ka väga hästi.
Kuuldavasti saab ka titaanist printida aga antud olukorras poleks seda vaja olnud, nimelt on just see purunenud hammasratas projekteeritud kõige nõrgimaks detailiks ja erinevatest tehasedokumentatsioonidest võib välja lugeda, et see reduktor peaks olema eraldi vahetatav aga kuna ükski bmw varuosa kataloog ei lase "zoomida" sügavamale kui kogu konks (kärupistik, tagant otsasõidu leevendid) siis BMW antud detaili pakkuda ka ei saa.
Metalli kahjuks räägib ka see, et plastikust detaili jaoks piisab ühekordsest määrdega kokku panemisest aga metalli puhul oleks pidanud mõtlema hakkama laagri või pronkspuksi (tervenisti pronks?) peale.
Illustratiivne näide 3D printimisest ja selle võimekusest: " onclick="window.open(this.href);return false;
Minu hammasratas on prinditud 0,1mm -se "täpsusega" ehk siis 0.1 mm-se "niidiga".
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: E60ne elektriline konks ei liigu oma parking asendisse
Nüüd on aeg teha kokkuvõtteid antud probleemi lahenduse osas. Kasutaja sups hankis ka minu käest siis antud hammasratta ja peale pikka pusimist sai ka tema enda konksu korda. Suurim murekoht on muidugi selle varuosa puudumine (mida saab siis nüüd minu kaudu hankida), varuosa vahetamise käigus on teine suurim murekoht see, et millises positsioonis konks katki läks ehk siis lahti võttes on keeruline kõigile poltidele ligi pääseda.
Lähtudes enda ja supsi kogemustest, lisaks veel Uk foorumitest lugedes võib öelda, et see pisike hammasratas ongi kogu kurja juur ja nõrgim lüli kogu selles ahelas ja võiks klassifitseerida tüüpveaks.
Nii üldhariduslikus mõttes jagaksin ka teiega ühte huvitavat videot kus muuhulgas Hr Koenigsegg ka 3D printimisest räägib ja seda kui tugevad on 3D prinditud detailid - jah ka mina võiksin antud hammasratta lasta printida titaaniumist aga antud konksu sõlmes toimib plastikust prinditud detail nagu valatult ja ilmselt ei tahaks titaanist jupi eest keegi sellist hinda maksta
" onclick="window.open(this.href);return false;
Pärast seda kui konksu detail on vahetatud ja konks tagasi kokku pandud siis veateateid kuskil kustutama ei pea, lihtsalt liigutad koksu avatud/suletud positsiooni ja ongi kõik.
Juhul kui ühe nupuvajutusega ei taha konks liikuda lõpuni siis nuppu peal hoides saad teda sundida liikuma.
Lähtudes enda ja supsi kogemustest, lisaks veel Uk foorumitest lugedes võib öelda, et see pisike hammasratas ongi kogu kurja juur ja nõrgim lüli kogu selles ahelas ja võiks klassifitseerida tüüpveaks.
Nii üldhariduslikus mõttes jagaksin ka teiega ühte huvitavat videot kus muuhulgas Hr Koenigsegg ka 3D printimisest räägib ja seda kui tugevad on 3D prinditud detailid - jah ka mina võiksin antud hammasratta lasta printida titaaniumist aga antud konksu sõlmes toimib plastikust prinditud detail nagu valatult ja ilmselt ei tahaks titaanist jupi eest keegi sellist hinda maksta

" onclick="window.open(this.href);return false;
Pärast seda kui konksu detail on vahetatud ja konks tagasi kokku pandud siis veateateid kuskil kustutama ei pea, lihtsalt liigutad koksu avatud/suletud positsiooni ja ongi kõik.
Juhul kui ühe nupuvajutusega ei taha konks liikuda lõpuni siis nuppu peal hoides saad teda sundida liikuma.
Re: E60ne elektriline konks ei liigu oma parking asendisse
Jah minul kah lõpuks see konksu veateade idrivest kadunud ja ka konksu saab vajadusel ühe nupulevajutusega ära kaotada
...nii et veelkord tänud Tartu poole teele!

Re: E60ne elektriline konks ei liigu oma parking asendisse
Nii e61 sama mure konks ei liigu nuppu vajutades käib surin ja ainult ja punane tuli hakkab vilkuma, tundub et sama plastik hammakas katki . on neid veel saada ? 

-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: E60ne elektriline konks ei liigu oma parking asendisse
Kuna ma olen neid nüüd ikka väga palju teinud, siis on teatav varu olemas.
Kaku laiali, siis näed milline katki on.
Kaku laiali, siis näed milline katki on.
Re: E60ne elektriline konks ei liigu oma parking asendisse
Tere. Mul sama probleem: tuli vilgub nupul, kuid konks sisse ei klapi ennast. Samas ei kuule ma ka mingit mootori häält, täielik vaikus kui nupule vajutan.
Probleem sai alguse kui vesi pudelist (halbade asjaolude combo) voolas varuratta koopasse ja põletas läbi kärukonksu mooduli ja relee. Uue mooduliga nüüd tuli nupul vaid vilgub, hääletu mootor. Kaitsmed kontrollisin ja need on korras. Lugesin et on vilkumised aeglane ja kiire, mul tundub olevat kiire vilkumine. Soovitusi mida teha enne kui stange ja konks välja kakkuda?
Probleem sai alguse kui vesi pudelist (halbade asjaolude combo) voolas varuratta koopasse ja põletas läbi kärukonksu mooduli ja relee. Uue mooduliga nüüd tuli nupul vaid vilgub, hääletu mootor. Kaitsmed kontrollisin ja need on korras. Lugesin et on vilkumised aeglane ja kiire, mul tundub olevat kiire vilkumine. Soovitusi mida teha enne kui stange ja konks välja kakkuda?
- Tauri_V
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 30.01.2008 20:39 57
- Peamine sõiduk: BMW G21
- Asukoht: Pärnu
Re: E60ne elektriline konks ei liigu oma parking asendisse
Moodul on kodeeritud ka peale paigaldust?
Alustada oleks mõistlik veakoodide lugemisest.
Alustada oleks mõistlik veakoodide lugemisest.
BMW g21 320dx
Re: E60ne elektriline konks ei liigu oma parking asendisse
Üks asjaosaline oma arvutiga tegi seda ning väidetavalt oli tulemus "successful".