E34 525i m20b25 probleem
- Fullmoon
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 19.11.2013 00:06 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i
- Asukoht: Tallinn
E34 525i m20b25 probleem
Mure siis selline, et õhutamise käigus lõi õlitule põlema ja dashi tuli oeldruck kiri (eeldan, et õlisurve). Kuna siiamaani seda õhutatud pole saanud (järginud väga täpselt juhiseid), siis eeldan, et plokis mõra sees ja tosool ning õli on mõnusasti segamini. Kas on veel mõningaid võimalusi? Ei ole väga palju varem m20 mootoriga kokku puutunud, kuid räägitakse et üpris õrnakene teine. Temp käis korra punases ära...
Re: E34 525i m20b25 probleem
Kas on näha et on mahlad segamini ?
mul viskas ka selle oel kirja kui aku kottis oli ...
mul õhutamisega käinud temp päris palju põhjas ära aga siiani pole midagi ... kõik voolikud valasid ikka ise täis enne tsirkulatsiooni pumpa ? ma ilma ei saanud vaid pudeliga valasin kõik voolikud ise täis ja siis sain õhu kätte ..
mul viskas ka selle oel kirja kui aku kottis oli ...
mul õhutamisega käinud temp päris palju põhjas ära aga siiani pole midagi ... kõik voolikud valasid ikka ise täis enne tsirkulatsiooni pumpa ? ma ilma ei saanud vaid pudeliga valasin kõik voolikud ise täis ja siis sain õhu kätte ..
Re: E34 525i m20b25 probleem
nii pead valama et käega katsudes tunned et igalpool on tosool sees ... siis peaks õhu kätte saama ... siis kui ventiili lahti keerad annad gaasi et pritsima hakkaks jne...
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: E34 525i m20b25 probleem
Kontrolli õlikorgi alla, kas seal on mingit tarretist vms, selle järgi saab aru, kas on mahlad segamini või ei.
Mõra M20 plokikaanes oli selle auto puhul uuena võrdlemisi tihe probleem, kuid praeguseks seda enam väga ei esine, kuna vigased kaaned on praeguseks ammu purunenud
Mõra M20 plokikaanes oli selle auto puhul uuena võrdlemisi tihe probleem, kuid praeguseks seda enam väga ei esine, kuna vigased kaaned on praeguseks ammu purunenud
- Fullmoon
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 19.11.2013 00:06 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i
- Asukoht: Tallinn
Re: E34 525i m20b25 probleem
Tegelen homme selle asjaga. Kuna järsult hakkas ploki juurest kahtlaselt palju suitsu tulema, siis tekkis kartus et ehk on mõra ja mahlad segunenud. Varem pole täheldanud sellist suitsemist. Kogu jama algas sellest, et vihmase ilmaga sai suverehvidest viimast võetud (ca 5 min sai seda tehtud) ja mootor lülitas end ise välja..temp tõusis üpris kiirelt ja radikast jooksis alt tosooli välja. Sai siis uus radikas ostetud ja õhutatud..ca 30 min sain sõita, kuni hakkas uuesti punasesse kiskuma. Olgu öeldud, et suitsema hakkas ta õhutamise käigus, kui nina oli üles poole. Kontrollisin külma mootoriga õli..seda oli kõvasti üle normi.
- Fullmoon
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 19.11.2013 00:06 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i
- Asukoht: Tallinn
Re: E34 525i m20b25 probleem
Aku kohapealt nii palju, et sai nädal tagasi uus Varta ostetud:) Voolikuid täis ei valanud, sest "Google" pakub kümneid eri lahendusi õhutamiseks. Osad soovitavad paisukast sisse puhuda seni, kuni termostaadi niplist ja paisuka niplist jahutusvedelikku välja hakkab voolama. Osad ütlevad, et paisuka niplist pole mõtet üldse õhutada...et teha ainult termostaadi kaane polt lahti. Ei teagi mis parim lahendus on. Selleks, et kõik lõdvikud täis valada, peaksin sees oleva jahutusvedeliku ilmselt mööda asfaldit laskma (minu loogika järgi jookseb see voolikutest välja, kui ma need lahti võtanpilves21 kirjutas:Kas on näha et on mahlad segamini ?
mul viskas ka selle oel kirja kui aku kottis oli ...
mul õhutamisega käinud temp päris palju põhjas ära aga siiani pole midagi ... kõik voolikud valasid ikka ise täis enne tsirkulatsiooni pumpa ? ma ilma ei saanud vaid pudeliga valasin kõik voolikud ise täis ja siis sain õhu kätte ..


-
- Huviline
- Postitusi: 332
- Liitunud: 06.04.2013 11:14 57
- Peamine sõiduk: e39 530d man2000a/e28 520i 86
Re: E34 525i m20b25 probleem
kui mootorisse lekib peaks õli õlikorgi alt piimjas olema, ja voolikuid katsudes peale masina käimist ei tohiks survet sees olla. õhutamise poolelt niipalju et aja masin ninaga kallaku peale peaks lihtsam olema.
- Fullmoon
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 19.11.2013 00:06 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i
- Asukoht: Tallinn
Re: E34 525i m20b25 probleem
Õli korgi alt must nagu peab ja vardal oli ka puhas õli. Hea seegi. Proovin siis lõdvikud täis valada ja õhutama hakata. Aga kas siis mõlemad niplid lahti (nii termostaadi kaane polt kui ka paisupaagi juurest)?
-
- Huviline
- Postitusi: 332
- Liitunud: 06.04.2013 11:14 57
- Peamine sõiduk: e39 530d man2000a/e28 520i 86
Re: E34 525i m20b25 probleem
termostaadi oma tee lahti ja kui sealt tulema hakkab peaks korras olema.
- Fullmoon
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 19.11.2013 00:06 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i
- Asukoht: Tallinn
Re: E34 525i m20b25 probleem
Tänud, sain õhutatud..valasin lõdvikust otse sisse. Aga nagu ikka, kui üks mure kaelast, tuleb teine asemele. Sain õhtupooliku sõita ja järsku lõi jubeda klõbina sisse. Algul arvasin, et ventikas käib katte vastu, aga tegu ilmselt nookurite või klappidega. Väga hale
Vana hea kulunud m20

- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: E34 525i m20b25 probleem
Klõbistada võib vahest jagaja ka.
See nimelt kinnitub sellise malmist vms kergest metallist katte külge mis katab mootori rihma.
See omakorda aga ühe jämeda ja teise väga pika ja peenikese poldiga mootoriploki külge. Inimestel on kombeks toda peenikest ja pikka polti üle keerata. Pärast seda jääb jagaja kergelt viltu peale ja hakkab klõbisema. Omal ka selline probleem tekkinud kunagi eelmisel autol
Kontrolli nr4 või nr 5 ei mäleta enam kumb, aga üks neist on selline pikk ja peenike.

See nimelt kinnitub sellise malmist vms kergest metallist katte külge mis katab mootori rihma.
See omakorda aga ühe jämeda ja teise väga pika ja peenikese poldiga mootoriploki külge. Inimestel on kombeks toda peenikest ja pikka polti üle keerata. Pärast seda jääb jagaja kergelt viltu peale ja hakkab klõbisema. Omal ka selline probleem tekkinud kunagi eelmisel autol
Kontrolli nr4 või nr 5 ei mäleta enam kumb, aga üks neist on selline pikk ja peenike.

-
- Huviline
- Postitusi: 332
- Liitunud: 06.04.2013 11:14 57
- Peamine sõiduk: e39 530d man2000a/e28 520i 86
Re: E34 525i m20b25 probleem
miskit muud peale klõbina ei juhtund mootor teistmoodi toimetama ei hakanud? endal käib m20b20 ka nagu õmblusmasin kuna klapid pole reguleeritud korralikult 

- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: E34 525i m20b25 probleem
Loogiline et lõi klõbina sisse kui õlisurvet ei ole.
Mootori ülemine ots käib kuivalt ju. Arvesta et see rikub nukkvõlli ja nookurid ära !
Mootori ülemine ots käib kuivalt ju. Arvesta et see rikub nukkvõlli ja nookurid ära !
- Fullmoon
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 19.11.2013 00:06 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i
- Asukoht: Tallinn
Re: E34 525i m20b25 probleem
Aga kui nukkvõll ja nookurid, siis ei saa ju nii olla, et üks hetk pole klõbinat ja 10 sek hiljem on nagu ahv plekktaldrikutega kapoti all neid kokku tagumas. Sellisel juhul peaks pikemat aega juba klõbin sees olema ja see siis ajapikku valjemaks muutuma. Ennem aga töötas mootor väga puhtalt.
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: E34 525i m20b25 probleem
Kas õlisurve on siis tagasi tulnud ?
- Fullmoon
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 19.11.2013 00:06 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i
- Asukoht: Tallinn
Re: E34 525i m20b25 probleem
No õlisurve tuli põles aint siis, kui nokk ülespoole oli..kui sõitma hakkasin kustus tuli ära ja oli kprras kõik..sain sõidetud ca 100 km..ja tuli järsult see klõgin...ilma igasuguse hoiatuseta 

- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: E34 525i m20b25 probleem
Järsult mootori pea ära kuluda ei saa.
Mul omal juhtus see jagaja asi nii, et lasin korra auto tühjaks ja oligi klõgin sees. Jagaja poldil keere maas.
Teine asi on veel veepumba rihmaratas, mis on lahti tulnud nii mul, kui ka järgneval omanikul.
Pead vaatama mootori eest kas on miskit lahti või ei.
Mul omal juhtus see jagaja asi nii, et lasin korra auto tühjaks ja oligi klõgin sees. Jagaja poldil keere maas.
Teine asi on veel veepumba rihmaratas, mis on lahti tulnud nii mul, kui ka järgneval omanikul.
Pead vaatama mootori eest kas on miskit lahti või ei.
- Fullmoon
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 19.11.2013 00:06 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i
- Asukoht: Tallinn
Re: E34 525i m20b25 probleem
" onclick="window.open(this.href);return false; hääl tundub tulevat ülevalt poolt..sisselaske juurest kuskilt. Mootor ise töötab ühtlaselt ja klapikas see ilmselgelt ei ole..videos on mootor täiesti külm..c.a minut käinud
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: E34 525i m20b25 probleem
Kontrolli jagaja ja see rihmaratas üle. Ma usun, et midagi sellist peab viga olema. See kõlab nagu tuleks väljastpoolt mootorit.
Kui nendes viga pole, keera klapikambrikaas maha. See käib lihtsalt, midagi muud ära kiskuma ei pea. Keerad selle toe lahti ainult mis sisselaskekollet toetab ja kaane enda poldid.
Kui kaas maas vaata mis seisus nukkvõll/nookurid jms on
Kui nendes viga pole, keera klapikambrikaas maha. See käib lihtsalt, midagi muud ära kiskuma ei pea. Keerad selle toe lahti ainult mis sisselaskekollet toetab ja kaane enda poldid.
Kui kaas maas vaata mis seisus nukkvõll/nookurid jms on
- Fullmoon
- Huviline
- Postitusi: 19
- Liitunud: 19.11.2013 00:06 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i
- Asukoht: Tallinn
Re: E34 525i m20b25 probleem
Sai kaas maha võetud ja üllatuseks olid nookurid ja võll väga heas korras. Sai korraks käima pandud ja kõik töötasid ühtlaselt nagu peab. Klõbin tuleb altpoolt klappide juurest. Ilmselt tuleb kõik laiali tõmmata. Kurb algus igaljuhul, arvestades, et kuu aega tagasi sai soetatud.