E34 525i m20b25 probleem

Spetsiifilisemad arutelud ning nõuanded
Vasta
Kasutaja avatar
Fullmoon
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 19.11.2013 00:06 05
Peamine sõiduk: BMW 525i
Asukoht: Tallinn

E34 525i m20b25 probleem

Postitus Postitas Fullmoon »

Mure siis selline, et õhutamise käigus lõi õlitule põlema ja dashi tuli oeldruck kiri (eeldan, et õlisurve). Kuna siiamaani seda õhutatud pole saanud (järginud väga täpselt juhiseid), siis eeldan, et plokis mõra sees ja tosool ning õli on mõnusasti segamini. Kas on veel mõningaid võimalusi? Ei ole väga palju varem m20 mootoriga kokku puutunud, kuid räägitakse et üpris õrnakene teine. Temp käis korra punases ära...
pilves21
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 13.02.2011 10:06 13

Re: E34 525i m20b25 probleem

Postitus Postitas pilves21 »

Kas on näha et on mahlad segamini ?
mul viskas ka selle oel kirja kui aku kottis oli ...
mul õhutamisega käinud temp päris palju põhjas ära aga siiani pole midagi ... kõik voolikud valasid ikka ise täis enne tsirkulatsiooni pumpa ? ma ilma ei saanud vaid pudeliga valasin kõik voolikud ise täis ja siis sain õhu kätte ..
pilves21
Huviline
Postitusi: 38
Liitunud: 13.02.2011 10:06 13

Re: E34 525i m20b25 probleem

Postitus Postitas pilves21 »

nii pead valama et käega katsudes tunned et igalpool on tosool sees ... siis peaks õhu kätte saama ... siis kui ventiili lahti keerad annad gaasi et pritsima hakkaks jne...
Kasutaja avatar
oo7
Huviline
Postitusi: 4507
Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
Peamine sõiduk: BMW 330Ci
Asukoht: Tallinn

Re: E34 525i m20b25 probleem

Postitus Postitas oo7 »

Kontrolli õlikorgi alla, kas seal on mingit tarretist vms, selle järgi saab aru, kas on mahlad segamini või ei.


Mõra M20 plokikaanes oli selle auto puhul uuena võrdlemisi tihe probleem, kuid praeguseks seda enam väga ei esine, kuna vigased kaaned on praeguseks ammu purunenud
Kasutaja avatar
oo7
Huviline
Postitusi: 4507
Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
Peamine sõiduk: BMW 330Ci
Asukoht: Tallinn

Re: E34 525i m20b25 probleem

Postitus Postitas oo7 »

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
Fullmoon
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 19.11.2013 00:06 05
Peamine sõiduk: BMW 525i
Asukoht: Tallinn

Re: E34 525i m20b25 probleem

Postitus Postitas Fullmoon »

Tegelen homme selle asjaga. Kuna järsult hakkas ploki juurest kahtlaselt palju suitsu tulema, siis tekkis kartus et ehk on mõra ja mahlad segunenud. Varem pole täheldanud sellist suitsemist. Kogu jama algas sellest, et vihmase ilmaga sai suverehvidest viimast võetud (ca 5 min sai seda tehtud) ja mootor lülitas end ise välja..temp tõusis üpris kiirelt ja radikast jooksis alt tosooli välja. Sai siis uus radikas ostetud ja õhutatud..ca 30 min sain sõita, kuni hakkas uuesti punasesse kiskuma. Olgu öeldud, et suitsema hakkas ta õhutamise käigus, kui nina oli üles poole. Kontrollisin külma mootoriga õli..seda oli kõvasti üle normi.
Kasutaja avatar
Fullmoon
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 19.11.2013 00:06 05
Peamine sõiduk: BMW 525i
Asukoht: Tallinn

Re: E34 525i m20b25 probleem

Postitus Postitas Fullmoon »

pilves21 kirjutas:Kas on näha et on mahlad segamini ?
mul viskas ka selle oel kirja kui aku kottis oli ...
mul õhutamisega käinud temp päris palju põhjas ära aga siiani pole midagi ... kõik voolikud valasid ikka ise täis enne tsirkulatsiooni pumpa ? ma ilma ei saanud vaid pudeliga valasin kõik voolikud ise täis ja siis sain õhu kätte ..
Aku kohapealt nii palju, et sai nädal tagasi uus Varta ostetud:) Voolikuid täis ei valanud, sest "Google" pakub kümneid eri lahendusi õhutamiseks. Osad soovitavad paisukast sisse puhuda seni, kuni termostaadi niplist ja paisuka niplist jahutusvedelikku välja hakkab voolama. Osad ütlevad, et paisuka niplist pole mõtet üldse õhutada...et teha ainult termostaadi kaane polt lahti. Ei teagi mis parim lahendus on. Selleks, et kõik lõdvikud täis valada, peaksin sees oleva jahutusvedeliku ilmselt mööda asfaldit laskma (minu loogika järgi jookseb see voolikutest välja, kui ma need lahti võtan :D ). Loll on see, et kiirustasin uue radika ostmisega, sest tagantjärgi ma ei ole enam päris kindel, kas see vedelik tuli radikast, või lihtsalt paisupaagi üleujutamisest jooksis ühtlaselt eest välja seda :? . Anyways, loodan et leian lähiajal probleemile lahenduse. Iseenesest tahaks sinna ikkagi m50 peale saada.
brucevilli
Huviline
Postitusi: 332
Liitunud: 06.04.2013 11:14 57
Peamine sõiduk: e39 530d man2000a/e28 520i 86

Re: E34 525i m20b25 probleem

Postitus Postitas brucevilli »

kui mootorisse lekib peaks õli õlikorgi alt piimjas olema, ja voolikuid katsudes peale masina käimist ei tohiks survet sees olla. õhutamise poolelt niipalju et aja masin ninaga kallaku peale peaks lihtsam olema.
Kasutaja avatar
Fullmoon
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 19.11.2013 00:06 05
Peamine sõiduk: BMW 525i
Asukoht: Tallinn

Re: E34 525i m20b25 probleem

Postitus Postitas Fullmoon »

Õli korgi alt must nagu peab ja vardal oli ka puhas õli. Hea seegi. Proovin siis lõdvikud täis valada ja õhutama hakata. Aga kas siis mõlemad niplid lahti (nii termostaadi kaane polt kui ka paisupaagi juurest)?
brucevilli
Huviline
Postitusi: 332
Liitunud: 06.04.2013 11:14 57
Peamine sõiduk: e39 530d man2000a/e28 520i 86

Re: E34 525i m20b25 probleem

Postitus Postitas brucevilli »

termostaadi oma tee lahti ja kui sealt tulema hakkab peaks korras olema.
Kasutaja avatar
Fullmoon
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 19.11.2013 00:06 05
Peamine sõiduk: BMW 525i
Asukoht: Tallinn

Re: E34 525i m20b25 probleem

Postitus Postitas Fullmoon »

Tänud, sain õhutatud..valasin lõdvikust otse sisse. Aga nagu ikka, kui üks mure kaelast, tuleb teine asemele. Sain õhtupooliku sõita ja järsku lõi jubeda klõbina sisse. Algul arvasin, et ventikas käib katte vastu, aga tegu ilmselt nookurite või klappidega. Väga hale :D Vana hea kulunud m20
Kasutaja avatar
oo7
Huviline
Postitusi: 4507
Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
Peamine sõiduk: BMW 330Ci
Asukoht: Tallinn

Re: E34 525i m20b25 probleem

Postitus Postitas oo7 »

Klõbistada võib vahest jagaja ka.

See nimelt kinnitub sellise malmist vms kergest metallist katte külge mis katab mootori rihma.

See omakorda aga ühe jämeda ja teise väga pika ja peenikese poldiga mootoriploki külge. Inimestel on kombeks toda peenikest ja pikka polti üle keerata. Pärast seda jääb jagaja kergelt viltu peale ja hakkab klõbisema. Omal ka selline probleem tekkinud kunagi eelmisel autol


Kontrolli nr4 või nr 5 ei mäleta enam kumb, aga üks neist on selline pikk ja peenike.

Pilt
brucevilli
Huviline
Postitusi: 332
Liitunud: 06.04.2013 11:14 57
Peamine sõiduk: e39 530d man2000a/e28 520i 86

Re: E34 525i m20b25 probleem

Postitus Postitas brucevilli »

miskit muud peale klõbina ei juhtund mootor teistmoodi toimetama ei hakanud? endal käib m20b20 ka nagu õmblusmasin kuna klapid pole reguleeritud korralikult :D
Kasutaja avatar
oo7
Huviline
Postitusi: 4507
Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
Peamine sõiduk: BMW 330Ci
Asukoht: Tallinn

Re: E34 525i m20b25 probleem

Postitus Postitas oo7 »

Loogiline et lõi klõbina sisse kui õlisurvet ei ole.

Mootori ülemine ots käib kuivalt ju. Arvesta et see rikub nukkvõlli ja nookurid ära !
Kasutaja avatar
Fullmoon
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 19.11.2013 00:06 05
Peamine sõiduk: BMW 525i
Asukoht: Tallinn

Re: E34 525i m20b25 probleem

Postitus Postitas Fullmoon »

Aga kui nukkvõll ja nookurid, siis ei saa ju nii olla, et üks hetk pole klõbinat ja 10 sek hiljem on nagu ahv plekktaldrikutega kapoti all neid kokku tagumas. Sellisel juhul peaks pikemat aega juba klõbin sees olema ja see siis ajapikku valjemaks muutuma. Ennem aga töötas mootor väga puhtalt.
Kasutaja avatar
oo7
Huviline
Postitusi: 4507
Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
Peamine sõiduk: BMW 330Ci
Asukoht: Tallinn

Re: E34 525i m20b25 probleem

Postitus Postitas oo7 »

Kas õlisurve on siis tagasi tulnud ?
Kasutaja avatar
Fullmoon
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 19.11.2013 00:06 05
Peamine sõiduk: BMW 525i
Asukoht: Tallinn

Re: E34 525i m20b25 probleem

Postitus Postitas Fullmoon »

No õlisurve tuli põles aint siis, kui nokk ülespoole oli..kui sõitma hakkasin kustus tuli ära ja oli kprras kõik..sain sõidetud ca 100 km..ja tuli järsult see klõgin...ilma igasuguse hoiatuseta :D
Kasutaja avatar
oo7
Huviline
Postitusi: 4507
Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
Peamine sõiduk: BMW 330Ci
Asukoht: Tallinn

Re: E34 525i m20b25 probleem

Postitus Postitas oo7 »

Järsult mootori pea ära kuluda ei saa.


Mul omal juhtus see jagaja asi nii, et lasin korra auto tühjaks ja oligi klõgin sees. Jagaja poldil keere maas.


Teine asi on veel veepumba rihmaratas, mis on lahti tulnud nii mul, kui ka järgneval omanikul.


Pead vaatama mootori eest kas on miskit lahti või ei.
Kasutaja avatar
Fullmoon
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 19.11.2013 00:06 05
Peamine sõiduk: BMW 525i
Asukoht: Tallinn

Re: E34 525i m20b25 probleem

Postitus Postitas Fullmoon »

" onclick="window.open(this.href);return false; hääl tundub tulevat ülevalt poolt..sisselaske juurest kuskilt. Mootor ise töötab ühtlaselt ja klapikas see ilmselgelt ei ole..videos on mootor täiesti külm..c.a minut käinud
Kasutaja avatar
oo7
Huviline
Postitusi: 4507
Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
Peamine sõiduk: BMW 330Ci
Asukoht: Tallinn

Re: E34 525i m20b25 probleem

Postitus Postitas oo7 »

Kontrolli jagaja ja see rihmaratas üle. Ma usun, et midagi sellist peab viga olema. See kõlab nagu tuleks väljastpoolt mootorit.


Kui nendes viga pole, keera klapikambrikaas maha. See käib lihtsalt, midagi muud ära kiskuma ei pea. Keerad selle toe lahti ainult mis sisselaskekollet toetab ja kaane enda poldid.

Kui kaas maas vaata mis seisus nukkvõll/nookurid jms on
Kasutaja avatar
Fullmoon
Huviline
Postitusi: 19
Liitunud: 19.11.2013 00:06 05
Peamine sõiduk: BMW 525i
Asukoht: Tallinn

Re: E34 525i m20b25 probleem

Postitus Postitas Fullmoon »

Sai kaas maha võetud ja üllatuseks olid nookurid ja võll väga heas korras. Sai korraks käima pandud ja kõik töötasid ühtlaselt nagu peab. Klõbin tuleb altpoolt klappide juurest. Ilmselt tuleb kõik laiali tõmmata. Kurb algus igaljuhul, arvestades, et kuu aega tagasi sai soetatud.
Vasta