1. leht 1-st

E34 525i m20b25 probleem

Postitatud: 19.11.2013 00:19 29
Postitas Fullmoon
Mure siis selline, et õhutamise käigus lõi õlitule põlema ja dashi tuli oeldruck kiri (eeldan, et õlisurve). Kuna siiamaani seda õhutatud pole saanud (järginud väga täpselt juhiseid), siis eeldan, et plokis mõra sees ja tosool ning õli on mõnusasti segamini. Kas on veel mõningaid võimalusi? Ei ole väga palju varem m20 mootoriga kokku puutunud, kuid räägitakse et üpris õrnakene teine. Temp käis korra punases ära...

Re: E34 525i m20b25 probleem

Postitatud: 20.11.2013 20:42 20
Postitas pilves21
Kas on näha et on mahlad segamini ?
mul viskas ka selle oel kirja kui aku kottis oli ...
mul õhutamisega käinud temp päris palju põhjas ära aga siiani pole midagi ... kõik voolikud valasid ikka ise täis enne tsirkulatsiooni pumpa ? ma ilma ei saanud vaid pudeliga valasin kõik voolikud ise täis ja siis sain õhu kätte ..

Re: E34 525i m20b25 probleem

Postitatud: 20.11.2013 20:45 30
Postitas pilves21
nii pead valama et käega katsudes tunned et igalpool on tosool sees ... siis peaks õhu kätte saama ... siis kui ventiili lahti keerad annad gaasi et pritsima hakkaks jne...

Re: E34 525i m20b25 probleem

Postitatud: 20.11.2013 20:53 01
Postitas oo7
Kontrolli õlikorgi alla, kas seal on mingit tarretist vms, selle järgi saab aru, kas on mahlad segamini või ei.


Mõra M20 plokikaanes oli selle auto puhul uuena võrdlemisi tihe probleem, kuid praeguseks seda enam väga ei esine, kuna vigased kaaned on praeguseks ammu purunenud

Re: E34 525i m20b25 probleem

Postitatud: 20.11.2013 21:06 38
Postitas oo7
Pilt

Pilt

Re: E34 525i m20b25 probleem

Postitatud: 20.11.2013 23:43 40
Postitas Fullmoon
Tegelen homme selle asjaga. Kuna järsult hakkas ploki juurest kahtlaselt palju suitsu tulema, siis tekkis kartus et ehk on mõra ja mahlad segunenud. Varem pole täheldanud sellist suitsemist. Kogu jama algas sellest, et vihmase ilmaga sai suverehvidest viimast võetud (ca 5 min sai seda tehtud) ja mootor lülitas end ise välja..temp tõusis üpris kiirelt ja radikast jooksis alt tosooli välja. Sai siis uus radikas ostetud ja õhutatud..ca 30 min sain sõita, kuni hakkas uuesti punasesse kiskuma. Olgu öeldud, et suitsema hakkas ta õhutamise käigus, kui nina oli üles poole. Kontrollisin külma mootoriga õli..seda oli kõvasti üle normi.

Re: E34 525i m20b25 probleem

Postitatud: 21.11.2013 09:34 54
Postitas Fullmoon
pilves21 kirjutas:Kas on näha et on mahlad segamini ?
mul viskas ka selle oel kirja kui aku kottis oli ...
mul õhutamisega käinud temp päris palju põhjas ära aga siiani pole midagi ... kõik voolikud valasid ikka ise täis enne tsirkulatsiooni pumpa ? ma ilma ei saanud vaid pudeliga valasin kõik voolikud ise täis ja siis sain õhu kätte ..
Aku kohapealt nii palju, et sai nädal tagasi uus Varta ostetud:) Voolikuid täis ei valanud, sest "Google" pakub kümneid eri lahendusi õhutamiseks. Osad soovitavad paisukast sisse puhuda seni, kuni termostaadi niplist ja paisuka niplist jahutusvedelikku välja hakkab voolama. Osad ütlevad, et paisuka niplist pole mõtet üldse õhutada...et teha ainult termostaadi kaane polt lahti. Ei teagi mis parim lahendus on. Selleks, et kõik lõdvikud täis valada, peaksin sees oleva jahutusvedeliku ilmselt mööda asfaldit laskma (minu loogika järgi jookseb see voolikutest välja, kui ma need lahti võtan :D ). Loll on see, et kiirustasin uue radika ostmisega, sest tagantjärgi ma ei ole enam päris kindel, kas see vedelik tuli radikast, või lihtsalt paisupaagi üleujutamisest jooksis ühtlaselt eest välja seda :? . Anyways, loodan et leian lähiajal probleemile lahenduse. Iseenesest tahaks sinna ikkagi m50 peale saada.

Re: E34 525i m20b25 probleem

Postitatud: 21.11.2013 15:40 32
Postitas brucevilli
kui mootorisse lekib peaks õli õlikorgi alt piimjas olema, ja voolikuid katsudes peale masina käimist ei tohiks survet sees olla. õhutamise poolelt niipalju et aja masin ninaga kallaku peale peaks lihtsam olema.

Re: E34 525i m20b25 probleem

Postitatud: 21.11.2013 17:17 55
Postitas Fullmoon
Õli korgi alt must nagu peab ja vardal oli ka puhas õli. Hea seegi. Proovin siis lõdvikud täis valada ja õhutama hakata. Aga kas siis mõlemad niplid lahti (nii termostaadi kaane polt kui ka paisupaagi juurest)?

Re: E34 525i m20b25 probleem

Postitatud: 21.11.2013 19:41 12
Postitas brucevilli
termostaadi oma tee lahti ja kui sealt tulema hakkab peaks korras olema.

Re: E34 525i m20b25 probleem

Postitatud: 21.11.2013 23:06 15
Postitas Fullmoon
Tänud, sain õhutatud..valasin lõdvikust otse sisse. Aga nagu ikka, kui üks mure kaelast, tuleb teine asemele. Sain õhtupooliku sõita ja järsku lõi jubeda klõbina sisse. Algul arvasin, et ventikas käib katte vastu, aga tegu ilmselt nookurite või klappidega. Väga hale :D Vana hea kulunud m20

Re: E34 525i m20b25 probleem

Postitatud: 22.11.2013 08:45 27
Postitas oo7
Klõbistada võib vahest jagaja ka.

See nimelt kinnitub sellise malmist vms kergest metallist katte külge mis katab mootori rihma.

See omakorda aga ühe jämeda ja teise väga pika ja peenikese poldiga mootoriploki külge. Inimestel on kombeks toda peenikest ja pikka polti üle keerata. Pärast seda jääb jagaja kergelt viltu peale ja hakkab klõbisema. Omal ka selline probleem tekkinud kunagi eelmisel autol


Kontrolli nr4 või nr 5 ei mäleta enam kumb, aga üks neist on selline pikk ja peenike.

Pilt

Re: E34 525i m20b25 probleem

Postitatud: 22.11.2013 11:36 59
Postitas brucevilli
miskit muud peale klõbina ei juhtund mootor teistmoodi toimetama ei hakanud? endal käib m20b20 ka nagu õmblusmasin kuna klapid pole reguleeritud korralikult :D

Re: E34 525i m20b25 probleem

Postitatud: 22.11.2013 14:26 36
Postitas oo7
Loogiline et lõi klõbina sisse kui õlisurvet ei ole.

Mootori ülemine ots käib kuivalt ju. Arvesta et see rikub nukkvõlli ja nookurid ära !

Re: E34 525i m20b25 probleem

Postitatud: 22.11.2013 20:23 31
Postitas Fullmoon
Aga kui nukkvõll ja nookurid, siis ei saa ju nii olla, et üks hetk pole klõbinat ja 10 sek hiljem on nagu ahv plekktaldrikutega kapoti all neid kokku tagumas. Sellisel juhul peaks pikemat aega juba klõbin sees olema ja see siis ajapikku valjemaks muutuma. Ennem aga töötas mootor väga puhtalt.

Re: E34 525i m20b25 probleem

Postitatud: 22.11.2013 20:35 03
Postitas oo7
Kas õlisurve on siis tagasi tulnud ?

Re: E34 525i m20b25 probleem

Postitatud: 23.11.2013 17:06 33
Postitas Fullmoon
No õlisurve tuli põles aint siis, kui nokk ülespoole oli..kui sõitma hakkasin kustus tuli ära ja oli kprras kõik..sain sõidetud ca 100 km..ja tuli järsult see klõgin...ilma igasuguse hoiatuseta :D

Re: E34 525i m20b25 probleem

Postitatud: 23.11.2013 22:02 17
Postitas oo7
Järsult mootori pea ära kuluda ei saa.


Mul omal juhtus see jagaja asi nii, et lasin korra auto tühjaks ja oligi klõgin sees. Jagaja poldil keere maas.


Teine asi on veel veepumba rihmaratas, mis on lahti tulnud nii mul, kui ka järgneval omanikul.


Pead vaatama mootori eest kas on miskit lahti või ei.

Re: E34 525i m20b25 probleem

Postitatud: 23.11.2013 22:45 11
Postitas Fullmoon
" onclick="window.open(this.href);return false; hääl tundub tulevat ülevalt poolt..sisselaske juurest kuskilt. Mootor ise töötab ühtlaselt ja klapikas see ilmselgelt ei ole..videos on mootor täiesti külm..c.a minut käinud

Re: E34 525i m20b25 probleem

Postitatud: 24.11.2013 09:44 33
Postitas oo7
Kontrolli jagaja ja see rihmaratas üle. Ma usun, et midagi sellist peab viga olema. See kõlab nagu tuleks väljastpoolt mootorit.


Kui nendes viga pole, keera klapikambrikaas maha. See käib lihtsalt, midagi muud ära kiskuma ei pea. Keerad selle toe lahti ainult mis sisselaskekollet toetab ja kaane enda poldid.

Kui kaas maas vaata mis seisus nukkvõll/nookurid jms on

Re: E34 525i m20b25 probleem

Postitatud: 25.11.2013 22:16 48
Postitas Fullmoon
Sai kaas maha võetud ja üllatuseks olid nookurid ja võll väga heas korras. Sai korraks käima pandud ja kõik töötasid ühtlaselt nagu peab. Klõbin tuleb altpoolt klappide juurest. Ilmselt tuleb kõik laiali tõmmata. Kurb algus igaljuhul, arvestades, et kuu aega tagasi sai soetatud.