1. leht 1-st

high rate of battery discharge bmw E61

Postitatud: 26.11.2013 17:49 40
Postitas bemarivend20
On kellelgi veel sama veateadet tulnud? Nimelt külma saabudes kakkas seda hommikuti viskama. Autol peal uus aku 100A. Ise loen välja et mingi tarbija jääb nagu kogu ööks peale. Täna lakkas töötamast ka kekluku pult. Ilmselt siis mingi juhe luugi sees katki. Aga kas katkised luugijuhtmed saavad kuidagi tarbijaks jääda?

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitatud: 26.11.2013 21:56 10
Postitas dym
Mõõda mahalaadimise vool ära.

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitatud: 26.11.2013 22:13 48
Postitas Erik_G
võta tagaluugi peal olev spoiler maha ja vaata seal all olevasse musta karppi vahest upuvad ära. kui ise ei viitsi siis 5138283 teen korda asja

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitatud: 26.11.2013 23:02 16
Postitas bemarivend20
Homme üritan need juhtmed ära parandada. Asja juures kõige hullem see, et tagaluugi klaas ei toimi.

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitatud: 28.11.2013 15:16 15
Postitas bemarivend20
dym kirjutas:Mõõda mahalaadimise vool ära.

Mahalaadimise vool mõõdetud ja tulemuseks 0.00 ilma signata. Signaga koos mõõta ei saanud(hakkas lõugama) Mida nüüd peaks kontrollima? Kuu tagasi lasin aku vahetada koos seadistamisega, aga ise kahtlustan et viimane osa jäi neil siiski tegemata.

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitatud: 28.11.2013 15:47 09
Postitas Edson520
kas akut oled tutvustanud?

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitatud: 28.11.2013 16:01 31
Postitas bemarivend20
Lasingi remondis aku vahetada ja küsisin et kas saavad ka tutvustamise teha. Ütles et nad ise ei saa, et laseb kõrval töökojas ära teha. Aga nüüd ma kahtluan, et seda siiski ei tehtud. Üleüldse kas selline veateade saab olla seotud aku mitte tutvustamisega ?

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitatud: 28.11.2013 16:11 00
Postitas Edson520
bemarivend20 kirjutas:Lasingi remondis aku vahetada ja küsisin et kas saavad ka tutvustamise teha. Ütles et nad ise ei saa, et laseb kõrval töökojas ära teha. Aga nüüd ma kahtluan, et seda siiski ei tehtud. Üleüldse kas selline veateade saab olla seotud aku mitte tutvustamisega ?
saab ikka

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitatud: 28.11.2013 18:14 20
Postitas bemarivend20
Sai diagnostiku juures käidud, kahjuks ta täna juhet järgi panna ei saanud. Sealt kuulsin veel sellist asja, et kui parameetrid pole paika pandud aku vahetusel, võib auto suht lolliks minna! (võib tahata hiljem uut softi) Kas see päriset ka nii on, ei oska ma kahjuks öelda. Homme lõuna paiku saan juhtme järgi, eks annan siis teada mis sai.

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitatud: 28.11.2013 19:32 21
Postitas Margusja
Hei, just vahetasin omal akut E60. Panin samade parameetritega aku ja tutvustasin ise.
Kui sul eelmine aku oli teiste parameetritega, siis lisaks tutvustamisele tuleb ka progeda, mis on way keerulisem teema, kui lihtsalt tutvustamine.
Teemakohast teadet võib ka katkine IBS visata. Testitakse nii, et aku negatiivse klemmi juurest võetakse IBS juhe maha ja sõidetakse mõnda aega nii. Kui siis ka ikka tühjeneb tuleb nullhüpoteesi juurde jääda :) ehk IBS ei ole katki.
Kas käigukangi peal olev park indikaator kustub kusagil peale 30 minuti möödumis, kui auto on seisma jäetud ja pole näpitud?

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitatud: 28.11.2013 23:21 26
Postitas bemarivend20
Lambike kustub ilusti ära! Sai ka ilma signata tarbimine mõõdetud ja lõpuks oli näit 0.00 signaga oleks siis vast olnud 0.02. Kui ibs tuksis oleks, näitaks siis vast ka tarbimist ? Iseikkagi kahtlustan et tutvustamist ei tehtud! Autol oli veel peal bmw originaal aku(ca 8 aastat vana) ma arvan et tal oli vbla 30% mahutavust veel. Nagu ma aru saan, siis kui tutvustamist pole tehtud, teab süsteem et on ikka see vana aku ja laebki vaid 30 % ???

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitatud: 29.11.2013 00:37 49
Postitas patrik
100ah akut ei ole tehasest e61-le paigaldatud
On 110, 90 või näiteks 90agm
Tutvustamist saab kontrollida kas on tehtud

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitatud: 29.11.2013 02:02 55
Postitas bemarivend20
Seda ma isegi ei vaadanud palju see originaal aku oli. Ma poest küsisin antud margile akut ja sain bosch s5 aku(uus aku on 100a)

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitatud: 29.11.2013 07:43 11
Postitas ooDDoo
Kel Ncs expert saab nas dummyga väga lihtsalt näha mis aku peale tutvustatud ja saab väga lihtsalt valida olemasolevast listist mõne muu mahutavuse.

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitatud: 29.11.2013 09:04 10
Postitas bemarivend20
Lõunapaiku peaks juhtme järgi saama, aga kas ka midagi teha saab, seda ei tea (diagnostikul pidavat olema mingi universaalne programm, mingi autocom vist) ei tea kas sellega saab ta midagi ära teha või mitte?

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitatud: 29.11.2013 12:10 14
Postitas bemarivend20
Sõitsin natuke ringi ja tekkis uus küsimus. Kai palju peaks olema antud mudelil laadimispinge? Auto öö otsa seisnud ja käivitasin hommikul(laadimist pole, tekib kui sõita umbes 1km). Sõites on pinge 14.6-15.1. Stabiilse kiirusega sõita ja siis pidurdada, viskab sekundiks ka sinna 13 kanti.

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitatud: 29.11.2013 15:58 44
Postitas ooDDoo
15.1 tundub liiga palju.

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitatud: 29.11.2013 16:11 52
Postitas bemarivend20
Diagostis käidud ja aku tutvustamine tehtud. Igasugu voltage vead olid sees. Tagasi sõites oli pinge 14.6-14.8.
pidurdades kui pöörded kukuvad sinna 700 juurde on hetkeks pinge 13v. Hommiku ka kilomeetri jagu genegat pole! tundub et peab kõik massid ja plussid üle käima. Diagnostist arvatigi et hommiku külma mootoriga ei saa ühendust miski(10 min hiljem juba mootoriruumis soe ja paisumise tagajärel saab ühenduse) vastasel juhul viskaks kohe geneka tule. Teab keegi kust saaks plusside ja masside skeemi?

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitatud: 29.11.2013 16:16 41
Postitas peep1
Minul 14,7-14,9 õpetatud 110ha akut laadima. Kui nii kõrgelt laeb ,siis äkki harjad? Hetkeks,kui tarbija maha võtta võib see 15v ka vilksatada.Minul hakkas jama sellega,et viskas aku tule sõitsin 2km jätsin seisma,enam käima ei saanud .Laadisin ära läksin diagnosti näitas,et
laeb ja puha ,nädal sai sõita abs ja asjad lõi põlema panin seisma aku tühi käima ei saanud,andsin 5min täkku,sai käima sõitsin 10km ilus kena.Hommiku vilgutas abs aga tühjaks pole saanud.

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitatud: 29.11.2013 17:13 08
Postitas bemarivend20
15 enam ei näinud, kui õpetus ära tehti. Aku tuld mina pole saanud. Diagnost näitas ka et eile ühtul oli aku 99, midagi % täis. Ise ikkagi kahtlustan et mingi mass või pluss on kehva, sest hommikul pean 1km sõitma et laadimine tuleks. Aga aku tuld põlema ei pane! Pidurdades kukub näit 13 peale sekundiks. Samas ei tea kuidas ta teistel käitub. Kui kellelgi on huvi, võiks homme hommikul enne käivitamist obd menüüst vaadate mida voldid näitavad. Et kas hetkega laeb või mitte!

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitatud: 29.11.2013 17:16 33
Postitas ooDDoo
Enda autol polnud ka hommikul esimesed paar minti laadimist. põhjuseks olid kulunud vasest rajad kuhu vastu harjad hõõruvad.

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitatud: 29.11.2013 17:22 32
Postitas ooDDoo
vana narva maanteel Taastati kontaktrõngad 50 euro eest

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitatud: 29.11.2013 17:37 55
Postitas bemarivend20
Kuno_T kirjutas:
Hommiku ka kilomeetri jagu genegat pole! tundub et peab kõik massid ja plussid üle käima. Diagnostist arvatigi et hommiku külma mootoriga ei saa ühendust miski(10 min hiljem juba mootoriruumis soe ja paisumise tagajärel saab ühenduse) vastasel juhul viskaks kohe geneka tule. Teab keegi kust saaks plusside ja masside skeemi?
Generaator suure tõenäosusega vigane. Lase seda kontrollida, võib olla tõesti "harjased" :mrgreen: kulunud.
Ni andeka jutuga pole sul mingit plusside ja masside skeemi vaja, nagunii sellega midagi peale hakata ei oska. On ikka kaader....
Mis kaader siin on siis?? Ma ütlesin mida mulle öeldi! Kõik ei tegele igapäevaselt autoremondiga! Aga arvata oligi, et mingi hetk hüppad sa välja ja hakkad irvitama!

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitatud: 29.11.2013 17:55 15
Postitas bemarivend20
Miks peaks geneka viga arvama? arvuti puudulikku laadimist ei näita, aku tuld põlema ei viska, genekas laeb ilusti aku täis. seleta siis palun lahti, miks ta ei lae vaid siis esimesed 10 min, kui auto on seisnud öö otsa külmas?? Ülejäänud päev 10-15 käivitust laeb kohe. Ma ei ütlegi et sul pole õigus, lihtsalt seleta natuke rohkem lahti asi.

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitatud: 29.11.2013 18:06 53
Postitas sigaelmar
Kas E61 genekat saab ka klassikalises geneka stendis kontrollida või mitte? Osad genekad on ju auto aju poolt juhitavad ja neid ei saa.

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitatud: 29.11.2013 18:35 30
Postitas ooDDoo
Kuno_T kirjutas:Selgita on laialivalguvat mõistet: taastati. Mina kirjutasin vahetusest.
Genekas jäi sama Ja uued kontaktrõngad olid küljes. Mina ei tea kuidas neid kontaktrõngaid seal vahetati.

http://www.eki.ee/dict/qs/index.cgi?Q=taastati&F=M

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitatud: 30.11.2013 18:25 09
Postitas sigaelmar
Mul omal andis eile hommikul laadimine saba, tea kas on seda üldse mõtet ennem maha katkuda, kui uus pingeregulaator olemas.

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitatud: 30.11.2013 21:41 36
Postitas bemarivend20
Said ka aku tule põlema? Minul pole aku tuli kordagi veel põlema läinud. Hommikul käivitades laadimist pole, sõidad 1 km ja kõik nii nagu peab. Ei oska nagu midagi arvata enam. Igaks juhuks ostsin siiski uue geneka ära.

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitatud: 01.12.2013 00:26 50
Postitas sigaelmar
Panin hommikul auto tööle, paari hetke pärast lõi punase akutule põlema. Mõõtsin töötava mootoriga pinge ära, oli 11,6V.

Re: high rate of battery discharge bmw E61

Postitatud: 02.12.2013 15:18 46
Postitas sigaelmar
Teistele siis ka teadmiseks, et genekas on COM juhtimisega, seega kui see auto pealt maha katkutud juba on (nagu mina pühapäeval tegin :? ) siis seda tavalises geneka stendis eraldi proovida ei saa.