1. leht 1-st

Pööret kell seisab nullis ja nii kogu sõidu vältel.

Postitatud: 11.01.2006 21:38 04
Postitas ahtix
Kas rusikaga peale lüies oleks kasu või on mingi lihtsam moodus seda tööle saada. :|

Re: Pööret kell seisab nullis ja nii kogu sõidu vältel.

Postitatud: 12.01.2006 15:32 30
Postitas inc13
ahtix kirjutas:Kas rusikaga peale lüies oleks kasu või on mingi lihtsam moodus seda tööle saada. :|
spido taga patarei tühi,vaheta ära

Re: Pööret kell seisab nullis ja nii kogu sõidu vältel.

Postitatud: 12.01.2006 16:22 42
Postitas kopamees
inc13 kirjutas:
ahtix kirjutas:Kas rusikaga peale lüies oleks kasu või on mingi lihtsam moodus seda tööle saada. :|
spido taga patarei tühi,vaheta ära

Ega see sul seinakell pole, et patarei tühi ja vahetad ära :evil:
Seal oleneb aastakäigust paigaldatud väga tobeda mõõduga akud, mis omakorda punktkeevitatud klemmide vahele. Niiet pusimist ja jootmist jätkub.
Samas, kas keegi teab kust e34-le sobivaid akusid tln. leida võiks?
Omal on sellised lühikesed jämedad ja aa tüüpi akusid oleks suht ebamugav aretama hakata. Aga e28 olid küll AA suuruses akud.

Postitatud: 12.01.2006 16:23 50
Postitas priitv8
E34 kellad on ilma akudeta.

Postitatud: 12.01.2006 16:54 15
Postitas kopamees
priitv8 kirjutas:E34 kellad on ilma akudeta.
Tohohh :shock:
Mis asjad need siis seal spidoploki kaane all on- ilusti kahekesi kõrvuti ja +, - märgid kah peal, oli vist isegi miski V või mAh peale märgitud.
Muidugi on mu dislal mehaaniline kellaplokk, aga siiski E34!!!

Postitatud: 12.01.2006 19:35 48
Postitas inc13
priitv8 kirjutas:E34 kellad on ilma akudeta.
hmm ,mul e32 oli aku küll .. või olen mina seniilseks jäänud ...?
32 ja 34 peaks ju sarnased junnid olema ?
kopamees kirjutas: Ega see sul seinakell pole, et patarei tühi ja vahetad ära :evil:
.
IRW

sellest pole nagu maininud ,et jube lihtne peabki olema :D

Postitatud: 12.01.2006 21:23 37
Postitas Jaanus_P
nende akude kohta ma juba kunagi vastasin. põhimõtteliselt on kõige lihtsam võtta aku kood ja lüüa neti otsingusse. seni on tevalo ikka andnud soovitud tulemuse.

Postitatud: 13.01.2006 00:04 53
Postitas priitv8
inc13 kirjutas:hmm ,mul e32 oli aku küll .. või olen mina seniilseks jäänud ...?
32 ja 34 peaks ju sarnased junnid olema ?
Tõesti? Siis ilmselt ainult sel kõige vanemal plokil. Ja see on sama jah, ainult et E34 peale sattus neid veel vähem. Kaks järgmist modifikatsiooni (valge ja sinise tagaseinaga) peaks küll EEPROM-ide peal olema, oma plokis (sinine) ma küll mingeid akusid ei näinud.

Postitatud: 13.01.2006 15:23 38
Postitas inc13
priitv8 kirjutas:
inc13 kirjutas:hmm ,mul e32 oli aku küll .. või olen mina seniilseks jäänud ...?
32 ja 34 peaks ju sarnased junnid olema ?
Tõesti? Siis ilmselt ainult sel kõige vanemal plokil. Ja see on sama jah, ainult et E34 peale sattus neid veel vähem. Kaks järgmist modifikatsiooni (valge ja sinise tagaseinaga) peaks küll EEPROM-ide peal olema, oma plokis (sinine) ma küll mingeid akusid ei näinud.
auto oli 1986 aasta 735 (e32)

Postitatud: 13.01.2006 17:05 58
Postitas priitv8
inc13 kirjutas:auto oli 1986 aasta 735 (e32)
Selge siis.

Postitatud: 15.01.2006 21:27 43
Postitas streetracer007
kas e28 on ka säl taga mingi aku ? mul ei tööta ka se tahokas ja selle all olev bena kulu näitaja :oops:

Postitatud: 15.01.2006 21:52 12
Postitas Danil523
streetracer007 kirjutas:kas e28 on ka säl taga mingi aku ? mul ei tööta ka se tahokas ja selle all olev bena kulu näitaja :oops:
Vat see on vist juba teine asi, mul oli kaitse läbi(kaitsmeplokkis)....

Postitatud: 15.01.2006 21:59 16
Postitas hanzvonkazak
seal on kaks akut. suuruse AA