E34 elektritõstukite paigaldus
E34 elektritõstukite paigaldus
tegu siis e34ga.
tahaks ühest autost esimesed elektritõstukid teisesse ümber tõsta. kui raske seda teha on? ja äkki kuskil netis on olemas mingi näide kuidas seda teha? ise ei kujuta eriti ette..
tahaks ühest autost esimesed elektritõstukid teisesse ümber tõsta. kui raske seda teha on? ja äkki kuskil netis on olemas mingi näide kuidas seda teha? ise ei kujuta eriti ette..
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
et kellel pole katuseluuki elektrilist sellel vaja siis kogukaabeldust kah? :S . oeh jah ma ei taha mõeldagi kui palju ma laiali kiskuma pean,et see kaabl iteema sinna sisse aretada :S.priitv8 kirjutas:Tõstukite vahetus on lihtne, needid välja puurida ja uus tõstuk M6 poltidega kinni panna. Rohkem on tööd kaabeldamisega.
PS: kui seni ei olnud autos ka el. katuseluuki, siis ei sobi kogu tagaistme alune elektroonika el. akende juhtimiseks.
Ei, mitte ainult el. katuseluugis pole asi kinni. Variandid on:toivoku kirjutas:et kellel pole katuseluuki elektrilist sellel vaja siis kogukaabeldust kah? :S .
a) täiesti väntadega auto - tagaistme all ZVM
b) autol on kas el. aknad (2 või 4) ja/või el. katuseluuk - tagaistme all ZKE
ZVM ümbertegemine ZKE-ks nõuab nii uut kaabeldust kui ka kahe suure ploki paigaldamist sinna istmealusesse raami.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
ei ole sellel juhtmete vedamisel midagi keerulist.
Ja ei ole vaja ka uusi uksepolstreid ega midagi.
Ja ei pea ka keskkonsooli vahetama.
Uksepolstrile paned pimeda ette , nagu mina omale panin, ostsin neeb ben autotarbest 18.- tk.
Keskkonsoolile saab ilusti teha selle augu sisse , et need nupud sinna panna.
Ise olen need kaks viimast asja ära teinud.
Samamoodi vahetasin uksesees oleva juhtme ära kuna keskkonsooli all olid juhtmed olemas. Aga valmidus oli kuni ukseni.
Natukene tööd ja hiljem on ikka väga mugav.
Ja ei ole vaja ka uusi uksepolstreid ega midagi.
Ja ei pea ka keskkonsooli vahetama.
Uksepolstrile paned pimeda ette , nagu mina omale panin, ostsin neeb ben autotarbest 18.- tk.
Keskkonsoolile saab ilusti teha selle augu sisse , et need nupud sinna panna.
Ise olen need kaks viimast asja ära teinud.
Samamoodi vahetasin uksesees oleva juhtme ära kuna keskkonsooli all olid juhtmed olemas. Aga valmidus oli kuni ukseni.
Natukene tööd ja hiljem on ikka väga mugav.

Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Kas tegid ise oma peaga või oli keegi targem abiks?taimar kirjutas:Minul tuli ainult paigaldada ustesse uued juhtmed ja tõstuki mootorid, keskkonsooli ja taha ustele lülitid ning vahetada üks reeleedeplokk tagatooli all. Tööd jagub ca. päevaks.
Ega seda protsessi kirjeldavat piltidega illustreeritud materjali netis ei leidu? Kui asi ikka paar päeva vaid võtab siis võtaks ise ka asja soojemate ilmade saabudes käsile.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
krt see juhtmete vedamine nüüd niikaua ka ei võta ju.
Vaja tagumine ist välja võtta ja siis ukse pakkudelt need liistud pealt ja siis juba saab rahulikult selle juhtmepundi sinna vaiba serva alla lükata.
ise vedasin võimu ja kõlarijuhtmeid ja mul läks vast mingi 2h.
seal ei ole nii palju lammutada.
Vaja tagumine ist välja võtta ja siis ukse pakkudelt need liistud pealt ja siis juba saab rahulikult selle juhtmepundi sinna vaiba serva alla lükata.
ise vedasin võimu ja kõlarijuhtmeid ja mul läks vast mingi 2h.
seal ei ole nii palju lammutada.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
ma vedasin kah alguses niiviisi uste äärealt, aga ei saand seda keskmist ukse posti mingit polstrit lahti ja siis viskas yle ja kiskusin kogu keskkonsooli laiali, eks nende akendega tuleks kah vist nii teha :S ja selle poltri alla neid kaableid saada on ikka paras ajukepp :STarmo kirjutas:krt see juhtmete vedamine nüüd niikaua ka ei võta ju.
Vaja tagumine ist välja võtta ja siis ukse pakkudelt need liistud pealt ja siis juba saab rahulikult selle juhtmepundi sinna vaiba serva alla lükata.
ise vedasin võimu ja kõlarijuhtmeid ja mul läks vast mingi 2h.
seal ei ole nii palju lammutada.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8506
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
toivoku kirjutas: ma vedasin kah alguses niiviisi uste äärealt, aga ei saand seda keskmist ukse posti mingit polstrit lahti ja siis viskas yle ja kiskusin kogu keskkonsooli laiali, eks nende akendega tuleks kah vist nii teha :S ja selle poltri alla neid kaableid saada on ikka paras ajukepp :S
Ma ei saanud aru mis see uksepost ja keskkonsool omavahel kokku puutuvad???
Mina sain selle vaiba serva sealt ukseposti alt kätte nii et ma seda ära ei võtnud.
Samamoodi käib ju keskkonsool 4 poldi ja 4 kruviga ära. Nii et seal tegelikult ei ole mitte kui midagi üle mõistuse.
Natukene enne uurida kuidas mis lahti käib ja ongi olemas.
ma võtsin terve sisu autost välja 3h. ja seda siis nii et oleks võimalik pärast tagasi panna , mitte et ma oleks puruks kiskunud.
Ja selle aja sees olid ka suitsupausid ja mõttepausid et kust kuidas lahti peaks tulema.
Rahu , ainult rahu , ütles Karlsson ja nokitses edasi.



Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Sul oli siis keskkonsooli all lülitile juhtmed veetud? mul sama moodi, et lülitile juhtmed veetud, uste sisse aga mitte, kas tuleb siis ainult uste sisse uued juhtmed vedada, või paigaldada ka veel mingeid releeblokke vm.?Tarmo kirjutas:
Samamoodi vahetasin uksesees oleva juhtme ära kuna keskkonsooli all olid juhtmed olemas. Aga valmidus oli kuni ukseni.
Natukene tööd ja hiljem on ikka väga mugav.
Oma uksepolstrid katsin keskelt uuesti nahaga ära, eks kui paigalduseks läheb, üritan ka mõne pildi klõpsida ja väikese tutorialigi kirjutada

Viimati muutis lauri86, 17.01.2006 18:13 40, muudetud 1 kord kokku.
320d `02
Eh, las ma siis kiitlen kah. Nimelt minul samuti plank masin. Ostsin esimesed tõstukid koos konsooli lülititega ja releede plokiks kasutasin Rover 827i esimese elektri istme relee plokki. Milles oli ideaalselt 8 releed, pluss üks tugevam relee toit jaoks. Samuti oli ka kohe peakaitse olemas. Ei hakanud oma pead üldse vaevama, et mis ja kuidas on Bmw.l see süsteem lahendatud. Niipalju on vahet, et aken liigub vaid nuppu peal hoides ja nii ülemise kui alumise surnud punki fikseerivad lõpplülitid. Kas ja mis mu jutust kasu oli, seda ma ei tea, kuid ei pea olema kindlasti originaal releede plokk, seda võin küll väita.
Ja samuti pumpab juhiseljatagune end kummi ja nõgusaks tagasi tänu roverilt saadud süsteemile.
Ja samuti pumpab juhiseljatagune end kummi ja nõgusaks tagasi tänu roverilt saadud süsteemile.
Kes hommikuti külas käib, see asjatult ei longi!
Ise kahtlen selle töö mõtekuses. Nagu ma aru olen saanud siis on mul vaja releesid tagaistme alla, aknatõstuki mootoreid (kui juba teha siis 4 ja võib-olla ka luuk) ja lüliteid. Nende kõigi vahele vaja ka juhtmed vedada. Kuna autos pole nendest juhtmetest haisugi siis tuleks vedada juhtmed lüliti, relleede ja uste vahele.
Kuna ma pole elektris eriti kodus siis läheb vist liiale.

Kuna ma pole elektris eriti kodus siis läheb vist liiale.
- laskarpoiss
- Huviline
- Postitusi: 240
- Liitunud: 04.08.2004 17:57 29
- Asukoht: Helsingi / Rapla
arvan isiklikult et väntadega saab kah hakkama, ja pole se nii raske keerata midagi neid aknaid. Vahetamine ikka liialt suur töö inimesele kes ei jaga. Teine asi muidugi et osta asjad köik ära ja lase mõnel elektrikul peale panna.
BMW E36 325 LSD 1996a / BMW E61 530xd 2006a / BMW E46 Compact 316it 2004a / VAZ 21013 1980a.
Just. Iga kingsepp jäägu ikka oma liistude juurde. Mina läksin ka lihtsamat teed ja ostsin juhuse tahtel lihtsalt tõstukid ja lülitid ning sealt edasi helistasin juba Patrikule kes kogu selle kola mulle autosse installeeris. Oli ka see täiesti plank väntadega auto, kuid Patrik ehitas hunnikust juhtmetest ja releedest ja mingitest vidinatest kogu süsteemi kenasti üles. Töötab laitmatult. Naudin.laskarpoiss kirjutas:Vahetamine ikka liialt suur töö inimesele kes ei jaga. Teine asi muidugi et osta asjad köik ära ja lase mõnel elektrikul peale panna.

Btw, üks küsimus ka kogenumatele: et kui nüüd siin suure külmaga aken oli jääs ja oli vaja aken alla lasta, siis nupule vajutades käis hirmus pauk kui aken oma jäätunud pesast välja tuli (käsitsi vändates vist poleks julenud/jaksanud akent lahti kangutada). Et kas selline tegevus võib kuidagi kurvalt lõppeda, et nt aknaklaas tuleb tõstuki hoova küljest lahti vm?

See ragin mis kostab tunndub hirmsam kui asi tegelt on.
minul igatahes on nii, et kui liiga tugevalt kinni külmunud siis lihtsalt ei jõua akent lahti teha isegi kui korduvalt vajutada.
Samas targem oleks vist mitte plõksutada nuppu kui aken kinni jäätunud, esimese vajutusega vaevalt midagi katki läheb.
minul igatahes on nii, et kui liiga tugevalt kinni külmunud siis lihtsalt ei jõua akent lahti teha isegi kui korduvalt vajutada.
Samas targem oleks vist mitte plõksutada nuppu kui aken kinni jäätunud, esimese vajutusega vaevalt midagi katki läheb.
Omal kui avan jäätunud akent olen alati valmis juhuks kui ta ei kavatse avaneda.Kui ikka hakkab pooma kohe vajutan sulgemis asendit.Nu kirjutas:See ragin mis kostab tunndub hirmsam kui asi tegelt on.
minul igatahes on nii, et kui liiga tugevalt kinni külmunud siis lihtsalt ei jõua akent lahti teha isegi kui korduvalt vajutada.
Samas targem oleks vist mitte plõksutada nuppu kui aken kinni jäätunud, esimese vajutusega vaevalt midagi katki läheb.
'90 E34 M50B25
Ma arvan, et kõige targem oleks küsida personaalset hinnapakkumist, sest hinda mõjutavaid tegureid on mitmeid (nii erinevate lahenduste kui ka materjalide osas). Ega ta just odav lõbu ei ole, aga kui on plaan autoga ikka pikemalt sõita ja kohutav soov on väikese lisaluksuse järele, siis võib natuke krabisevat ju sinna matta.toivoku kirjutas:enastki huvitaks see.draggo kirjutas:Küsimus piloodile: palju siis paigaldus maksma läks ja kaua aega võtis?
ikka sain, nagu tookord proovisime, releeplokk oli läbi, juba sama õhtu käisin siimu juurest läbi ja nüüd toimib. Ootan veel millal tagumised uksesisesed juhtmed saaks, siis hakkaksid ka tagumised aknad elektri jõul liikuma. Hetkel vaid esimesed.
Mina lahendasin mure uksepolstritega nii:PILT
Mina lahendasin mure uksepolstritega nii:PILT
320d `02