1. leht 1-st

kuidas eemaldada pumba soojusandurit ?

Postitatud: 31.12.2013 08:19 15
Postitas k1o2i3t
viewtopic.php?f=39&t=193109" onclick="window.open(this.href);return false; jätkuks eelmisele postitusele..

Re: kuidas eemaldada pumba soojusandurit ?

Postitatud: 31.12.2013 09:06 27
Postitas Kaupo_K
Aga miks korda ei tee ja uut jaoturpead ei pane? Sellega olekski probleem lahendatud. Selle asemel et saaks kuidagi ratsida ja raha alla panemata.... :?

Re: kuidas eemaldada pumba soojusandurit ?

Postitatud: 31.12.2013 10:05 48
Postitas butek
Ebayst leidub selline vigur http://www.ebay.co.uk/itm/Hot-Start-Sta ... 0352398314" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: kuidas eemaldada pumba soojusandurit ?

Postitatud: 31.12.2013 13:53 31
Postitas k1o2i3t
See ongi see mida olen otsinud.. Kas eestis ka neid leidub ? Kas keegi ei tea kas eestis müüakse neid ?

Re: kuidas eemaldada pumba soojusandurit ?

Postitatud: 31.12.2013 14:44 37
Postitas MuiduMees
See ebayst tellimine ka teab mis kunst ei ole ju. Tuuakse pm uksetaha ära veel.

Re: kuidas eemaldada pumba soojusandurit ?

Postitatud: 01.01.2014 06:29 33
Postitas iaanek
Miks inimesed teevad selliseid teemasid?
Sellepärast, et ei ole võimalust-tahtmist (ebamõistlikule, nt tehasepoolse juhendina uus kõrgsurvepump) remondile raha kulutada.
Ebay junn on saast ja kallis. Uus jaoturpea koos töörahaga on pool auto hinnast. Kõik asjad on kallid. Soovitaks siis keegi, et teeks käivituse hetkel suvalise lülitiga manuaalselt juhitava ajusse infot saatva temperatuurianduri juhtme katkestuse, seda pole :)

Re: kuidas eemaldada pumba soojusandurit ?

Postitatud: 01.01.2014 09:17 29
Postitas teet82
Milles see soojalt käivitumise probleem siis ikkagi on?
Kui oleks ainult jaoturpea kulumise probleem ja ei toodeta piisavalt rõhku pihustite avamiseks, siis ei tohiks ka temperatuurianduritega mängimisest kasu olla. Aga samas mõnel nagu läheb paremaks sellest...

Re: kuidas eemaldada pumba soojusandurit ?

Postitatud: 01.01.2014 11:15 25
Postitas PeeterA
Kui jaoturpea külma veega maha jahutada ning mootor peale seda kiiremini käivitub, siis on ikkagi tegemist plunserpaari kulumise probleemiga.

Kuna kõrgsurvepumpa väga tihti ei raatsita remontida, siis odav alternatiiv kuumalt käivitamise probleemist kõrvale hiilida on selline:
Pilt
Takisti võiks olla 2 kilo-oomine. Käivitamise eel jäetakse DDE'le mulje, et mootor on tegelikult veel külm(jahutusvedelik alla 60C). Seetõttu rakendatakse eelsüüteküünlaid ja kütuse stardikogus on kah sooja mootoriga võrreldes kõrgem. Need meetmed tagavad ka kulunud plunseriga kerge käivituse.
Geneka laadimissignaal katkestab peale mootori käivitumist relee ja DDE saab lõpuks kätte tegeliku jahutusvedeliku temperatuuri.

Olen ise seda paaril autol rakendanud ning toimib edukalt.

Re: kuidas eemaldada pumba soojusandurit ?

Postitatud: 07.01.2014 20:04 01
Postitas teet82
Uurisin seda soojalt käivitumise probleemi seoses VAG TDI mootoritega ja on jõutud järeldusele, et probleem on vigases tarkvaras ja kehvas starteris. Nimelt on tarkvaras "viga", mille tõttu peab sooja mootoriga (üle 70 kraadi) starter ajama mootorit ringi vähemalt 250 pööret minutis, vastasel korral aju lihtsalt ei anna kütet peale. Aitab tarkvara uuendus, uus starter või temperatuuri "valetamine" ajule.
Arusaamatu on ainult see, et miks pika ketramise tulemusena ikkagi käivitub, võimalik et aju lõpuks annab ikkagi kütte peale...
Igal juhul on see TDS-i probleem kahtlaselt sarnane, pumbad ise on ka sama tüüpi ja samast ajastust :?