1. leht 1-st

E34 525tds laadimine kadunud

Postitatud: 21.01.2006 16:59 03
Postitas Tomm
Kord armatuuris põleb aku tuli , kord ei põle . vahepeal laeb ja sealt samast ei lae . Millest viga otsida ?

laadimine.

Postitatud: 21.01.2006 17:11 58
Postitas Janek
Arvatavasti ikka generaatorist ma arvan et harjad on kulunud

Postitatud: 21.01.2006 17:23 35
Postitas Tomm
Lähen homme kontrollin. On kellelgi veel midagi pakkuda .

Postitatud: 21.01.2006 21:42 54
Postitas Veiko K
Kui vahepeal laeb siis äkki on lihtsalt mingi ühenduse viga kuskil?

Postitatud: 22.01.2006 20:03 46
Postitas Tomm
Kahjuks ei saanud täna aega. Ühendused kontrollitud , paistab OK. olevat . Kui teada saan annan teada .

Postitatud: 25.09.2007 21:33 24
Postitas Maiks
Kaevasin vana teema välja kuna tekkis ka omal sarnane mure. Süüte sisse keeramisel ei hakka põlema laadimise tuli(pirni vahetasin ja vana on ka korras). Nüüd pimedas avastasin, et laadimistuli hakkab hõõguma peale seda kui on ära toimunud eelsüüteküünalde töötsükkel ja jääb hõõguma ka peale käivitamist.
Auto 525 tds 94a.

Postitatud: 26.09.2007 08:58 25
Postitas junior
Eks ikka harjad läbi. Endal hakkas sama moodi tuli vilkuma ja viga oli harjades.

Postitatud: 26.09.2007 09:35 09
Postitas Danil523
mul näiteks e39 525tds ja ei põle see tuli juba pool aastat ja kõik on korras, see pidavat olema mingi genekas regulaator mis ei anna signaali et laadimine tomub...

E34 aga oli selline pull ka 524td et kui genekarihm läks tükkideks, siis enne seda kriuksus ja tuli koguaeg vilkus kuni jäigi põlema.... peale geneka puhastust ja uue rihma installerimist kustus kõik peale käivitamist...

Postitatud: 26.09.2007 20:14 06
Postitas Maiks
Ma ise mõtlen, et kui harjad läbi, siis peaks tuli ikka põlema normaalselt kui süüde sisse keerata(mootor ei tööta) ja siis jääks põlema ka peale käivitamist.

Postitatud: 26.09.2007 22:23 05
Postitas Danil523
Maiks kirjutas:Ma ise mõtlen, et kui harjad läbi, siis peaks tuli ikka põlema normaalselt kui süüde sisse keerata(mootor ei tööta) ja siis jääks põlema ka peale käivitamist.
sul siis juhe tagant ära- genekal.( või geneka sees on mingi kala, mul oli nii)

Postitatud: 26.09.2007 22:39 04
Postitas Maiks
Sai hetk tagasi väheke uuritud asja ja genekale lähenetud. Juhtmed ilusasti küljes. Sai lahti keeratud harjad, aga kätte neid ei saanud, kuna väga kangutada ei julgenud ja lihtsalt tõmmates nad ära ei tulnud. Ei hakanud siis vastu ööd lammutama looma kombel vaid puhastasin ära miinusklemmi harjadel ning panin asja kokku tagasi(oli oksüdeerunud küll). Masinal luuesti süüde sisse ja laadimistuli siras kohe ilusti vastu, käivitades kustus ka hetkega nagu peab. Nüüd peale vähest sõitu uuesti proovides selgus aga, et tuli häägub samamoodi nagu enne. Asi tundub siiski olevat kas kulunud harjades või nende mass klemmis. Kui kõvasti pingeregulaatroit kangutama peab, et harjad kätte saada, või on seal hoopis mingi peenem konks asja juures. Peal tal valeo genekas.

Postitatud: 27.09.2007 19:44 41
Postitas Tomm
Pingeregulaator on 3-e väikese poldiga kinni . Arvatavasti sul harjad kulunud . Ise jootsin uued harjad vanade asemele ja kõik ok. Uus pingeregulaator suht kallis .

Postitatud: 27.09.2007 20:18 07
Postitas Maiks
Sellepärast ma seda siis kätte ei saanudki kuna ma ainult kaks mutrit ära keerasin, aga kus tal see kolmas asub.
Mul siis selline genekas peal:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=22

Postitatud: 27.09.2007 21:50 20
Postitas rt23
aga testtriga mõõtes, palju voolu tuleb, mul oli ka autoga just sama teema. akutuld ei jätnud põlema aga aku iseenesest läks mingi aja möödudes tühjaks ja nii järjest tihedamini, kuni lõpuks mõõtsin. alguses käivitatades näitas 13,millegiga ja peale sõitu suts üle 12-ku. viskasin teise geneka peale ja hops oli laadimispinge 14.5 nagu olema peakski. aga milles viga seda ei tea, pole vana genekat veel lammutanud, ise arvan et harjad said otsa lihtsalt :D

Postitatud: 28.09.2007 20:42 13
Postitas Maiks
Harjad olid läbi. Nüüd harjad vahetatud ja laeb nagu peab.

Postitatud: 17.10.2007 23:14 23
Postitas ev
oli sama viga aga põhjuseks see et ergutusdiood oli kutu

Postitatud: 20.10.2007 12:52 43
Postitas wart
geneka viga mul oli sama jama

Re: E34 525tds laadimine kadunud

Postitatud: 08.12.2010 23:20 45
Postitas econoomic
millest võib tekkida ylelaadimine?
tyhikäigul 17v ja pööretel yle 19.

Re: E34 525tds laadimine kadunud

Postitatud: 08.12.2010 23:40 01
Postitas toivoku
econoomic kirjutas:millest võib tekkida ylelaadimine?
tyhikäigul 17v ja pööretel yle 19.
Pingeregulaator tuksis.

Re: E34 525tds laadimine kadunud

Postitatud: 09.12.2010 09:20 25
Postitas BMW 525
mul oli ühel autol sama laadimine ja harjade vahetus asja ei parandand ( ainult mõneks päevaks ), ja lõpuks vahetasin geneka ära ja alles siis sai asja korda.

Re: E34 525tds laadimine kadunud

Postitatud: 10.12.2010 10:55 29
Postitas Sass524
mida tähendab kui bmw 524td-l hommikuti vilgub geneka tuli hästi eredalt ja siis kustub mõne aja pärast.Just täheldanud et kui auto seisnud ühe päeva siis jälle hakkab vilkuma hommikuti.

Re: E34 525tds laadimine kadunud

Postitatud: 11.12.2010 21:30 08
Postitas Tadzikk
Sass524 kirjutas:mida tähendab kui bmw 524td-l hommikuti vilgub geneka tuli hästi eredalt ja siis kustub mõne aja pärast.Just täheldanud et kui auto seisnud ühe päeva siis jälle hakkab vilkuma hommikuti.

endal oli ka sama jama. Auto seisis mõne päeva ja pärast käivitust põles akutuli mõne sekundi. generaatori mahavõtmisel selgus, et ankrul oli vaskne kontakt maha kulunud.

sai sebitud teine genekas ja sellega algas jälle jama. laadimine oli 12,99-13,3. Täna paigaldasin uue pingeregulaatori ja hetkega oli laadimine 14,1
muide, vanal pingeregulaatoril olid harjad nagu uued! ei tea mis kurjamil viga oli.

uue pingeregulaatori sain viljandi ABOVO autokauplusest 238.-