1. leht 1-st

Kas 525d või 530d E39

Postitatud: 21.01.2006 18:58 08
Postitas asimargus
Mida soovitate? Mis on nende mootorite head ja vead - Töökindlus? Kütusekulu? Jubinate hinnad?

Postitatud: 21.01.2006 21:49 52
Postitas Kristo_P
Sa ei märkinud aastakäiku seega oletan ,et pead silmas face lifti eelset E39 mudelit. Kui juba võtta siis 530D kindlasti ,sest 525TDS kasutab sama mootorit mis E34 525TDS - ehk siis 105kw vs 13 5kw. Düünamikalt on 530D igatpidi parem ja kütusekulu peaks neil praktiliselt sama olema.

Kütusekulu kohapealt võin nii palju öelda ,et hetkel olen saanud 530D 2001/02 linn 75% ja mnt 25% kesmise 6,8. Maanteel ökosõitu tehes on võimalik sõita ka 4... L /100. Piloodiga ja 110 km/h. Vanema tüübi 530D kütusekulu kohta kahjuks andmed puuduvad kuid eks ta sinna kanti peaks jääma.

Postitatud: 22.01.2006 16:48 33
Postitas asimargus
Plaan auto aastast 2001 või uuem osta. Teema algatasin sellepärast, et pakutakse väga heade lisadega, vähe sõitnud ja üliheas korras 525d aga ise sooviks 530d - et ega see 525 mootor hiljem piduriks ei muutu?

Postitatud: 22.01.2006 16:50 30
Postitas asimargus
See 525d mida pakutakse on aastast 2002

Postitatud: 22.01.2006 17:01 10
Postitas ArgoV
Kristo_P kirjutas:Sa ei märkinud aastakäiku seega oletan ,et pead silmas face lifti eelset E39 mudelit. Kui juba võtta siis 530D kindlasti ,sest 525TDS kasutab sama mootorit mis E34 525TDS - ehk siis 105kw vs 13 5kw. Düünamikalt on 530D igatpidi parem ja kütusekulu peaks neil praktiliselt sama olema.

Kütusekulu kohapealt võin nii palju öelda ,et hetkel olen saanud 530D 2001/02 linn 75% ja mnt 25% kesmise 6,8. Maanteel ökosõitu tehes on võimalik sõita ka 4... L /100. Piloodiga ja 110 km/h. Vanema tüübi 530D kütusekulu kohta kahjuks andmed puuduvad kuid eks ta sinna kanti peaks jääma.
Alates 2000.a lõpust on 530d 142 kW, mitte 135 kW. Muu hinnang peab paika ja 530d on kindlasti parem valik kui 525d.

OT: Kütusekulu tundub pisut utoopiline - ma usuks seda, kui protsendid oleks vastupidi (75 maantee ja 25 linn). Ise sõidan vähemalt pool maanteel piloodiga ja keskmine on ca 8 või kopikas peale. Ka teistelt olen kuulnud samu numbreid. Maanteel 4 l/100 km võib saada vast 60 km/h sõites, piloodiga ja kast 5. käigu peale sundides...

Postitatud: 23.01.2006 03:51 05
Postitas Kristo_P
asimargus kirjutas:Plaan auto aastast 2001 või uuem osta. Teema algatasin sellepärast, et pakutakse väga heade lisadega, vähe sõitnud ja üliheas korras 525d aga ise sooviks 530d - et ega see 525 mootor hiljem piduriks ei muutu?
Samas kui ta on tõesti üliheas korras ja sama varustuse ja seisukorraga 530 D pole käepärast siis võta loomulikult see ,mis pakutakse ;)

Postitatud: 23.01.2006 04:02 27
Postitas TEH
2002a. 525D puhul on tegu juba 120kw mootoriga. Seda soovitan küll kahe käega. Ise olen antud mootoriga autoga saavutanud utoopilisi kütusekulu näite ja dünaamika on siiski täiesti arvestatav. :)
530D on küll kergelt parema dünaamikaga aga tunduvalt janusem :)
Niiet kui tõesti pakutakse heas korras 525D'd, siis ma ei näe põhjust üldse põdeda ;)

Postitatud: 23.01.2006 16:19 00
Postitas Bimmer850
kumb tehnika poole pealt vastupidavam on?