e34 head, vead
e34 head, vead
Ma tahaksin osta e34 2,0 1991-1993. Ma pole bmw- ga eriti kursis, et mis võivad olla selle margi tüüpvead, asjad mis sagedamini välja löövad. Olen üht teis esisillast kuulnud ja benakulust.
.
Viimati muutis Mihkel, 20.02.2017 11:36 46, muudetud 1 kord kokku.
BMW 520iA Touring 1994.a. ex, BMW 730d 1999.a. ex, BMW 330cd 2003.a. ex, BMW 730d E65 2006.a. ex, BMW 530d F10 2014.a. ex, BMW 530d G30 2018.a.
JAh, Sokkmihil 6igus tegelt.
Oman kas siis 2,0 motoga autot ja ..........s6ita saab sellega eduliselt, aga kui on viis inimest autos ja tahad teha maanteel moodas6idu, sisi nata raske see vårk, aga muidu ajab asja åra. Kutte kulu kuskil......linnas 10l ja maanteel 8l.
Ise nagu nata kahetsen m6nekohapealt, et ei ostnud 3,0, V8, aga nuh, nuud hilja.
Aga kokkuv6tteks.....kui oled rahulik s6itja ja ei pea lugu kiiremast ja v6imsamast autost ja piisab teadmisest, et sul aint 2,0, siis ideaalne!
Osta julgelt!
Ilusa auto ostmise puhul edu soovides.......
Oll
Oman kas siis 2,0 motoga autot ja ..........s6ita saab sellega eduliselt, aga kui on viis inimest autos ja tahad teha maanteel moodas6idu, sisi nata raske see vårk, aga muidu ajab asja åra. Kutte kulu kuskil......linnas 10l ja maanteel 8l.
Ise nagu nata kahetsen m6nekohapealt, et ei ostnud 3,0, V8, aga nuh, nuud hilja.
Aga kokkuv6tteks.....kui oled rahulik s6itja ja ei pea lugu kiiremast ja v6imsamast autost ja piisab teadmisest, et sul aint 2,0, siis ideaalne!
Osta julgelt!
Ilusa auto ostmise puhul edu soovides.......
Oll
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
see esisilla jutt ka minu arvates BS, tagasillapuksid oleks selline tyyp viga kõigil bemaritel
. ja igatahes kindlasti 525 tuleks osta, 12v mootor on pommi kindel vist nagu olen kuulnud, igatahes loodan et leiad mõne kena isendi omale võimsama mootoriga
aa kojamehed käivad kah kvastukapotti kui kojameeste puksid läbi.


Ega see esisilla jutt päris laest võetud ka ole. Ise olen ka seda esisilda putitanud juba jupp aega aga pole veel päris hea - ikka pean jälgima kuhu poole auto sõidab.
E34 kojamehed näitaks maksavad 500.-, küünlajuhtmed (korralikud 1500.-) jne. Hooldada pole odav aga sõita on temaga super.
2.0 on tõesti veidi lahja (ma ei kujuta ette mis see 1,8 endast kujutab) Vaata 2,5 poole. Kindlasti parem valik. Ja proovi korralikult maantee peal sõitmist ja lase UMis teha ostueelne ülevaatus u. 600.-

2.0 on tõesti veidi lahja (ma ei kujuta ette mis see 1,8 endast kujutab) Vaata 2,5 poole. Kindlasti parem valik. Ja proovi korralikult maantee peal sõitmist ja lase UMis teha ostueelne ülevaatus u. 600.-
- tr22nsmees
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
600.- E34 ülevaatuse peale on selline imelik.
Kuna auto ise juba suhteliselt odav, ei ole mõtet raha siia-sinna loopida.
Vaata lihtsalt, et lõdvikutes survet ei ole, esisild ei kolise & mootor ei klõbise - siis peaks täiesti sõidetav auto olema. E34 konstruktsioonides pole raketitehnikat kasutatud - varuosi saab igalt poolt & õigetest kohtadest pea olematu hinnaga.
Üldiselt olen siis omanud 3x E34 - 2.0; 3.5 & isetehtud 5.0, millega eriti sõita ei jõudnudki.
Iseloomustaks ise nii :
*väga hea teelpüsivusega
*12V mootorid (soovitan eelistada 24V omadele) kannatavad lõputult gaasipedaali tallamist
*sillad peavad suhteliselt hästi vastu (esisilla remo jutt on BS, v.a. juhul kui osta läbi esisillaga isendi)
*seest on mugavad & suhteliselt vaiksed
*aegumatu välimus
*tohutult odav ülal pidada
Kuna auto ise juba suhteliselt odav, ei ole mõtet raha siia-sinna loopida.
Vaata lihtsalt, et lõdvikutes survet ei ole, esisild ei kolise & mootor ei klõbise - siis peaks täiesti sõidetav auto olema. E34 konstruktsioonides pole raketitehnikat kasutatud - varuosi saab igalt poolt & õigetest kohtadest pea olematu hinnaga.
Üldiselt olen siis omanud 3x E34 - 2.0; 3.5 & isetehtud 5.0, millega eriti sõita ei jõudnudki.

Iseloomustaks ise nii :
*väga hea teelpüsivusega
*12V mootorid (soovitan eelistada 24V omadele) kannatavad lõputult gaasipedaali tallamist
*sillad peavad suhteliselt hästi vastu (esisilla remo jutt on BS, v.a. juhul kui osta läbi esisillaga isendi)
*seest on mugavad & suhteliselt vaiksed
*aegumatu välimus
*tohutult odav ülal pidada
W12
Arvestades E34 hindu, siis umbes vähemalt 30 tuhandest autoostu ikka palja lõdvikukatsumise ja kuulamisega vast teha ei ole mõttekas.tr22nsmees kirjutas:600.- E34 ülevaatuse peale on selline imelik.
Kuna auto ise juba suhteliselt odav, ei ole mõtet raha siia-sinna loopida.
Vaata lihtsalt, et lõdvikutes survet ei ole, esisild ei kolise & mootor ei klõbise.
Kindlasti UM-i ostueelsesse ülevaatusesse.
Minu arust seda nuud hirm odav kull ei ole ulevalpidada.........varuosa hinad v6rreldes VWga, mida suht odav ulevalpidada, on BMW jupid ikka kallimad. Aga kui Sa muidugi v6rdled oma MB CL-iga, siis jah, pea olematu remondi hind:D
Aga korraliku ja regulaarse hoolduse puhul on see k6ik påris m6istlik.
Nii huvi pårast, et nagu Tr22nsmees kirjutas, et 24V mootorid ei kannata pidevat tallamist, sis tekkis kusimus, et mida peaks antud mootori puhul nagu suurem atåhelepanuga jålgima, mitte et ma seda koguaeg tallan, aga lihtsalt huvi pårast, sest rahulikult s6ites v6ib see juu ilmneda.
Aga korraliku ja regulaarse hoolduse puhul on see k6ik påris m6istlik.
Nii huvi pårast, et nagu Tr22nsmees kirjutas, et 24V mootorid ei kannata pidevat tallamist, sis tekkis kusimus, et mida peaks antud mootori puhul nagu suurem atåhelepanuga jålgima, mitte et ma seda koguaeg tallan, aga lihtsalt huvi pårast, sest rahulikult s6ites v6ib see juu ilmneda.
- laskarpoiss
- Huviline
- Postitusi: 240
- Liitunud: 04.08.2004 17:57 29
- Asukoht: Helsingi / Rapla
- tr22nsmees
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Rimist pärit Allride'de (62.-) või Kadaka autoturult pärit kumme (30.-) saab E34'le paigaldada nigu pohli
Põlise E34 omanikuna tean lihtsalt enamust kohtadest, kust autole varuosi mõistliku hinnaga saada - sellest ka minu mõistes odavad remondikulud. Ma ei saaks öelda, et mingit Golf III GTI'd oluliselt odavam ülal pidada oleks kui E34 kerega BMW'd... minul vähemalt ei olnud + pidasid minu BMW'd ikka kõvasti paremini vastu sellele pidevale ''WRC'le/drag'le'' mis nendega tehtud sai
24V & 12V mootorite eripära mainisin lihtsalt enda & tuttavate kogemusi võrreldes. Nii nagu praktika näitas, ei pidanud mina oma mootoreid kunagi remontima (12V, sama kehtis ka tuttavate 12V mootorite kohta), nende üksikute 24V konedega oli ikka ja alati mingeid probleeme - küll klõbises, küll ei töötanud ühtlaselt jne.
Nii mu 2.0i kui 3.5i pidasid edukalt & kapriisideta vastu sellisele kohtlemisele, mis enamuse muid mootoreid lühikese ajaga hauda viiks.

Põlise E34 omanikuna tean lihtsalt enamust kohtadest, kust autole varuosi mõistliku hinnaga saada - sellest ka minu mõistes odavad remondikulud. Ma ei saaks öelda, et mingit Golf III GTI'd oluliselt odavam ülal pidada oleks kui E34 kerega BMW'd... minul vähemalt ei olnud + pidasid minu BMW'd ikka kõvasti paremini vastu sellele pidevale ''WRC'le/drag'le'' mis nendega tehtud sai

24V & 12V mootorite eripära mainisin lihtsalt enda & tuttavate kogemusi võrreldes. Nii nagu praktika näitas, ei pidanud mina oma mootoreid kunagi remontima (12V, sama kehtis ka tuttavate 12V mootorite kohta), nende üksikute 24V konedega oli ikka ja alati mingeid probleeme - küll klõbises, küll ei töötanud ühtlaselt jne.
Nii mu 2.0i kui 3.5i pidasid edukalt & kapriisideta vastu sellisele kohtlemisele, mis enamuse muid mootoreid lühikese ajaga hauda viiks.
W12
OT - Tr22nsmees - kas nüüd kulged hoopis küüraka coupe-mesega nagu avatar arvata lubab?tr22nsmees kirjutas:Rimist pärit Allride'de (62.-) või Kadaka autoturult pärit kumme (30.-) saab E34'le paigaldada nigu pohli![]()
Põlise E34 omanikuna tean lihtsalt enamust kohtadest, kust autole varuosi mõistliku hinnaga saada - sellest ka minu mõistes odavad remondikulud. Ma ei saaks öelda, et mingit Golf III GTI'd oluliselt odavam ülal pidada oleks kui E34 kerega BMW'd... minul vähemalt ei olnud + pidasid minu BMW'd ikka kõvasti paremini vastu sellele pidevale ''WRC'le/drag'le'' mis nendega tehtud sai
24V & 12V mootorite eripära mainisin lihtsalt enda & tuttavate kogemusi võrreldes. Nii nagu praktika näitas, ei pidanud mina oma mootoreid kunagi remontima (12V, sama kehtis ka tuttavate 12V mootorite kohta), nende üksikute 24V konedega oli ikka ja alati mingeid probleeme - küll klõbises, küll ei töötanud ühtlaselt jne.
Nii mu 2.0i kui 3.5i pidasid edukalt & kapriisideta vastu sellisele kohtlemisele, mis enamuse muid mootoreid lühikese ajaga hauda viiks.

championi omad mõlemad kokku mingi 360 eeku. hästi pühivad. Ben auto järvel.laskarpoiss kirjutas:et kojamees 500 maksab on jura jutt, ostsin ise championi omad koos vahetykkiga ja alla 200 kõvasti (juhipoolne). Pyhib ideaalselt. Teine pool peaks veel odavam olema
The BMW E36 M3 is considered to be one of the better-handling cars of all time, and was awarded "Best-Handling Car" award by Car and Driver magazine in 1997.
täpselt sama teema siin. 2.0 nati vähe. 2.5 oleks väga hea juba.muffler kirjutas:täitsa töökindel masin ja ise soovitaks ka 2,5se mootoriga. Endal on 2,0 aga väheks jääb seda mootorit bemmile.
The BMW E36 M3 is considered to be one of the better-handling cars of all time, and was awarded "Best-Handling Car" award by Car and Driver magazine in 1997.