1. leht 1-st

e34 head, vead

Postitatud: 21.01.2006 21:24 54
Postitas marras
Ma tahaksin osta e34 2,0 1991-1993. Ma pole bmw- ga eriti kursis, et mis võivad olla selle margi tüüpvead, asjad mis sagedamini välja löövad. Olen üht teis esisillast kuulnud ja benakulust.

Postitatud: 21.01.2006 21:35 03
Postitas sokkmiis
Põhiline tüüpviga on see, et nii suurt bemmi ei saa nii pisikese motoga osta, vähemalt 525i tuleb võtta. Kui sa küttekulu vahet kardad siis küttekulu vahet ei ole. Ainuke vahe on kW'des ja kindlustusmaksel. Kui selle ära kannatad siis osta 2,5se motoga.

Re: e34 head, vead

Postitatud: 21.01.2006 21:38 41
Postitas ravia
:lol:

Postitatud: 21.01.2006 21:38 46
Postitas Mihkel
.

Postitatud: 21.01.2006 21:47 52
Postitas Holari
JAh, Sokkmihil 6igus tegelt.
Oman kas siis 2,0 motoga autot ja ..........s6ita saab sellega eduliselt, aga kui on viis inimest autos ja tahad teha maanteel moodas6idu, sisi nata raske see vårk, aga muidu ajab asja åra. Kutte kulu kuskil......linnas 10l ja maanteel 8l.
Ise nagu nata kahetsen m6nekohapealt, et ei ostnud 3,0, V8, aga nuh, nuud hilja.
Aga kokkuv6tteks.....kui oled rahulik s6itja ja ei pea lugu kiiremast ja v6imsamast autost ja piisab teadmisest, et sul aint 2,0, siis ideaalne!

Osta julgelt!

Ilusa auto ostmise puhul edu soovides.......

Oll

Postitatud: 21.01.2006 21:53 43
Postitas toivoku
see esisilla jutt ka minu arvates BS, tagasillapuksid oleks selline tyyp viga kõigil bemaritel :D . ja igatahes kindlasti 525 tuleks osta, 12v mootor on pommi kindel vist nagu olen kuulnud, igatahes loodan et leiad mõne kena isendi omale võimsama mootoriga :) aa kojamehed käivad kah kvastukapotti kui kojameeste puksid läbi.

Postitatud: 22.01.2006 00:16 37
Postitas draggo
Ega see esisilla jutt päris laest võetud ka ole. Ise olen ka seda esisilda putitanud juba jupp aega aga pole veel päris hea - ikka pean jälgima kuhu poole auto sõidab. :) E34 kojamehed näitaks maksavad 500.-, küünlajuhtmed (korralikud 1500.-) jne. Hooldada pole odav aga sõita on temaga super.
2.0 on tõesti veidi lahja (ma ei kujuta ette mis see 1,8 endast kujutab) Vaata 2,5 poole. Kindlasti parem valik. Ja proovi korralikult maantee peal sõitmist ja lase UMis teha ostueelne ülevaatus u. 600.-

Postitatud: 22.01.2006 00:29 39
Postitas tr22nsmees
600.- E34 ülevaatuse peale on selline imelik.
Kuna auto ise juba suhteliselt odav, ei ole mõtet raha siia-sinna loopida.

Vaata lihtsalt, et lõdvikutes survet ei ole, esisild ei kolise & mootor ei klõbise - siis peaks täiesti sõidetav auto olema. E34 konstruktsioonides pole raketitehnikat kasutatud - varuosi saab igalt poolt & õigetest kohtadest pea olematu hinnaga.

Üldiselt olen siis omanud 3x E34 - 2.0; 3.5 & isetehtud 5.0, millega eriti sõita ei jõudnudki. :(

Iseloomustaks ise nii :
*väga hea teelpüsivusega
*12V mootorid (soovitan eelistada 24V omadele) kannatavad lõputult gaasipedaali tallamist
*sillad peavad suhteliselt hästi vastu (esisilla remo jutt on BS, v.a. juhul kui osta läbi esisillaga isendi)
*seest on mugavad & suhteliselt vaiksed
*aegumatu välimus
*tohutult odav ülal pidada

Postitatud: 22.01.2006 15:21 56
Postitas Ingmar
tr22nsmees kirjutas:600.- E34 ülevaatuse peale on selline imelik.
Kuna auto ise juba suhteliselt odav, ei ole mõtet raha siia-sinna loopida.

Vaata lihtsalt, et lõdvikutes survet ei ole, esisild ei kolise & mootor ei klõbise.
Arvestades E34 hindu, siis umbes vähemalt 30 tuhandest autoostu ikka palja lõdvikukatsumise ja kuulamisega vast teha ei ole mõttekas.
Kindlasti UM-i ostueelsesse ülevaatusesse.

Postitatud: 22.01.2006 16:12 08
Postitas Holari
Minu arust seda nuud hirm odav kull ei ole ulevalpidada.........varuosa hinad v6rreldes VWga, mida suht odav ulevalpidada, on BMW jupid ikka kallimad. Aga kui Sa muidugi v6rdled oma MB CL-iga, siis jah, pea olematu remondi hind:D
Aga korraliku ja regulaarse hoolduse puhul on see k6ik påris m6istlik.

Nii huvi pårast, et nagu Tr22nsmees kirjutas, et 24V mootorid ei kannata pidevat tallamist, sis tekkis kusimus, et mida peaks antud mootori puhul nagu suurem atåhelepanuga jålgima, mitte et ma seda koguaeg tallan, aga lihtsalt huvi pårast, sest rahulikult s6ites v6ib see juu ilmneda.

Postitatud: 22.01.2006 17:10 09
Postitas marras
jah. Kusagil 30 tuhhi kanti jäävad enam vähem pillid. Niisama tuulde ei tahaks ja raha loopida palja silmavaatluse ja silitamisega.

Postitatud: 22.01.2006 19:43 34
Postitas laskarpoiss
et kojamees 500 maksab on jura jutt, ostsin ise championi omad koos vahetykkiga ja alla 200 kõvasti (juhipoolne). Pyhib ideaalselt. Teine pool peaks veel odavam olema

Postitatud: 22.01.2006 19:46 01
Postitas Ingmar
Aga kõigile ei sobi see Championi tanklakomplekt.
Kataloogi järgi pakuti mulle vist Boschi, kui mälu ei peta ja hind pea 500.-
Selle Championi proovisin ära.
Ei istunud.

Postitatud: 22.01.2006 20:18 14
Postitas toivoku
kuda ei istunud? minul sampinjonid küll istusid kenasti,ega beamri neid nüüd nii erinevaid ka ei teinud.

Postitatud: 22.01.2006 20:23 23
Postitas Holari
MIna nt ostsin Automaailmast ainult kummid, maksid mingi 100 eek ja puhivad påris håsti.

Postitatud: 22.01.2006 20:37 57
Postitas tr22nsmees
Rimist pärit Allride'de (62.-) või Kadaka autoturult pärit kumme (30.-) saab E34'le paigaldada nigu pohli :D

Põlise E34 omanikuna tean lihtsalt enamust kohtadest, kust autole varuosi mõistliku hinnaga saada - sellest ka minu mõistes odavad remondikulud. Ma ei saaks öelda, et mingit Golf III GTI'd oluliselt odavam ülal pidada oleks kui E34 kerega BMW'd... minul vähemalt ei olnud + pidasid minu BMW'd ikka kõvasti paremini vastu sellele pidevale ''WRC'le/drag'le'' mis nendega tehtud sai :roll:

24V & 12V mootorite eripära mainisin lihtsalt enda & tuttavate kogemusi võrreldes. Nii nagu praktika näitas, ei pidanud mina oma mootoreid kunagi remontima (12V, sama kehtis ka tuttavate 12V mootorite kohta), nende üksikute 24V konedega oli ikka ja alati mingeid probleeme - küll klõbises, küll ei töötanud ühtlaselt jne.
Nii mu 2.0i kui 3.5i pidasid edukalt & kapriisideta vastu sellisele kohtlemisele, mis enamuse muid mootoreid lühikese ajaga hauda viiks.

Postitatud: 22.01.2006 22:03 29
Postitas Tarvo
tr22nsmees kirjutas:Rimist pärit Allride'de (62.-) või Kadaka autoturult pärit kumme (30.-) saab E34'le paigaldada nigu pohli :D

Põlise E34 omanikuna tean lihtsalt enamust kohtadest, kust autole varuosi mõistliku hinnaga saada - sellest ka minu mõistes odavad remondikulud. Ma ei saaks öelda, et mingit Golf III GTI'd oluliselt odavam ülal pidada oleks kui E34 kerega BMW'd... minul vähemalt ei olnud + pidasid minu BMW'd ikka kõvasti paremini vastu sellele pidevale ''WRC'le/drag'le'' mis nendega tehtud sai :roll:

24V & 12V mootorite eripära mainisin lihtsalt enda & tuttavate kogemusi võrreldes. Nii nagu praktika näitas, ei pidanud mina oma mootoreid kunagi remontima (12V, sama kehtis ka tuttavate 12V mootorite kohta), nende üksikute 24V konedega oli ikka ja alati mingeid probleeme - küll klõbises, küll ei töötanud ühtlaselt jne.
Nii mu 2.0i kui 3.5i pidasid edukalt & kapriisideta vastu sellisele kohtlemisele, mis enamuse muid mootoreid lühikese ajaga hauda viiks.
OT - Tr22nsmees - kas nüüd kulged hoopis küüraka coupe-mesega nagu avatar arvata lubab? :shock:

Postitatud: 22.01.2006 23:29 20
Postitas Holari
Paistab jah nii, aga se ilus ja hea auto.............

Postitatud: 24.01.2006 09:59 58
Postitas petzz
laskarpoiss kirjutas:et kojamees 500 maksab on jura jutt, ostsin ise championi omad koos vahetykkiga ja alla 200 kõvasti (juhipoolne). Pyhib ideaalselt. Teine pool peaks veel odavam olema
championi omad mõlemad kokku mingi 360 eeku. hästi pühivad. Ben auto järvel.

Postitatud: 24.01.2006 10:23 39
Postitas muffler
täitsa töökindel masin ja ise soovitaks ka 2,5se mootoriga. Endal on 2,0 aga väheks jääb seda mootorit bemmile.

Postitatud: 24.01.2006 10:28 21
Postitas petzz
muffler kirjutas:täitsa töökindel masin ja ise soovitaks ka 2,5se mootoriga. Endal on 2,0 aga väheks jääb seda mootorit bemmile.
täpselt sama teema siin. 2.0 nati vähe. 2.5 oleks väga hea juba.