1. leht 1-st

K:Bmw e39 525tdsile 530tds turbo asetamine ?

Postitatud: 13.02.2014 23:20 01
Postitas gerto18
Tere,küsimus siis selles kas bmw e39 530 tdsi turbo istub 525tdsi peale ? Kas 530 turbo mõjutab ka auto edasiminekut,kui panna 530 turbo 525tdsi peale?

Re: K:Bmw e39 525tdsile 530tds turbo asetamine ?

Postitatud: 14.02.2014 00:11 48
Postitas arnis
530tds-i pole olemas. Ära küsi totraid küsimusi.
Muideks seda paska on juba küsitud eelmisel kuul, jaanuaris vist.
Lühike vastus, unusta ära.

Re: K:Bmw e39 525tdsile 530tds turbo asetamine ?

Postitatud: 14.02.2014 07:57 49
Postitas gerto18
Lihtsalt uurisin korra,olen kuulnud,et osad teinud nii

Re: K:Bmw e39 525tdsile 530tds turbo asetamine ?

Postitatud: 14.02.2014 09:05 31
Postitas ooDDoo
Saab Paigaldada küll. ja minek peaks paremaks minema ka. Küsi nõu kasutajalt Leho. Tema seda teinud ja oskab nõu anda.

Re: K:Bmw e39 525tdsile 530tds turbo asetamine ?

Postitatud: 14.02.2014 15:10 26
Postitas arnis
530tds-i pole olemas.
525tdsi mineku saab paremaks ainult juhtme abil, ei mingeid turbosid.

Re: K:Bmw e39 525tdsile 530tds turbo asetamine ?

Postitatud: 14.02.2014 19:23 04
Postitas gerto18
530d on olemas?

Re: K:Bmw e39 525tdsile 530tds turbo asetamine ?

Postitatud: 14.02.2014 20:04 30
Postitas PeeterA
Sorry, aga mis juhtmest jutt käib?
Kui pead silmas ecu-tuuningut läbi diagnostikapesa, siis TDS-i puhul see paraku ei toimi.
arnis kirjutas:530tds-i pole olemas.
525tdsi mineku saab paremaks ainult juhtme abil, ei mingeid turbosid.

Re: K:Bmw e39 525tdsile 530tds turbo asetamine ?

Postitatud: 15.02.2014 10:29 37
Postitas prj
Niisama neid turbosid ei ole mõtet vahetada.
Diislil tuleb jõud pigem kütusekogusest.

Kui tegemist 525d mootoriga ning on soov tavalisest chiptuningust edasi areneda, tuleks paigaldada GT2260VK E60 pealt, millele panna vaakumiga reguleeritav aktuaator ning samuti E60 170kw mootori pihustid.
Seejärel saab jõudu nõks üle 200kw, aga ka turbolagi on rohkem.

Niisama tuimalt turbo vahetada suurema vastu ei anna 525D-l kuigi palju - rohkem lagi ja mitte eriti palju jõudu.
Mida enam - kui ajule seejärel mitte custom remapi teha, siis on tulemuseks alguses aeglane spoolup ning seejärel liiga suur ülerõhk ja fuel cut.

Juhul, kui on TDS mootor, siis saab panna orig. aju EGR-i asemel turbo geomeetriat juhtima. Lisaks on vaja teha muudatused pumba peaga. Aga see on suurem projekt.
Samuti, kui TDS ei tahma, siis pole seal erilist jõudu - kõik pre-combustion kambriga diislid tahmavad omajagu, kui maksimaalset ressurssi kasutada. Pumba peale koputamist ei poolda, kuna reaalne süütenurk kütusekoguse kohta läheb hilisemaks ning vähendab põlemise efektiivsust, tekib liigselt tahma, mis toob endaga kaasa ka reaalse kütusekulu mõninga halvenemise.