Võibolla on siin kuskil kirjas foorumis, ise otsisin ja hakkama ei saanud(ehk siis ei leidnud midagi kindlat otsingust).
Probleem siis selline, sai toodud üks kuu-aega tagasi e39, mootoriks 2,5TDS 105kw(auto 98a), ja nüüdseks läbitud juba 800+ km, aga eile juhtus selline asi, suvalisel hetkel tõusis temperatuur punase peale, kähku jätsin seisma ja kapoti alla vaadates oli ülevoolust ikka korralikult välja ajanud tosooli.. Tükk aega ootasin et asi natuke maha jahtuks, et saaksin ära sõita parklasse vms, kuna teeääres passida ka natuke nadi. Temperatuur langes tükkmaad, sain parklasse sõidetud, aga sinna jõudes tõusis temp uuesti siis samale tasemele(punase piirile), ja imelik oli see et, soojendus oli põhjas aga grammigi sooja ei tulnud! Samuti parklasse seisma jättes katsusin radikat, ja seegi oli külm -.-
Mõtlesin tükkaega, jalutasin poodi ja ostsin uue veepumpa ja termostaadi, kuna see tundus ainuke loogiline lahendus. Poest tagasitulles oli mootor natuke rohkem jahtunud, keerasin paisupaagi punni maha, lükkas sealt natuke tosooli välja ja siis langes temperatuur ikka väga palju.
Istusin sisse, panin kodupoole ajama, koduteepeal oli kõik vinks vonks, temperatuur ilusti keskel kus ta koguaeg olnud oli, puhus sooja, sõitis väga kenasti.
Vahetasin kodus veepumba ja termostaadi ära(vigu ei täheldanud), kuigi tosooli tuli AINULT 2-3L välja..sisse läks pärast 8-9L.. Sai käima pandud, käis tükkaega kohapeal, käisin tegin ühe suurema tiiru, temp oli ilusti keskel ja normis, sooja puhus, kõik tiptop, aga suurt ringi jälle ei ava. Radikas külm, termostaadist tulev ots jumala külm? Milles asi? Kas jäi siis õhk sisse või mis jama on.
Radikas sai puhtaks pestud, pole umbes.
Muidu kontrollisin veel õli, õli ilus puhas, ei ole tosooli märke. Samamoodi pole paista ka et õli tosooli sees oleks. Tagant valget ei viska, käima läheb kõik nagu tipptopp..
Ainuke jama asi et ülemine radikasse minev lõdvik, kui auto ikka tükkaega käinud ja temp juba üleval, siis see lõdvik suht kõva, nagu surve oleks sees, aga samas see tundub ka loogiline olema kui ta tegelikult peaks juba sellel ajal suure ringi avama..
Milles võib uba olla? Ja miks ta üldse nii tegi?
Kuidas õhu välja saaks süsteemist(Kui on õhk sees), bemmil see nii lihtne vist ei olegi?
Loodan et kaan katki või kõver pole, see veel puuduks..Ei taha nagu uskuda et lihtsalt rahulikul sõidul kaan otsad annab
