E39 ABS
E39 ABS
Tere.
Probleem nimelt selles, et ilmselt ABS aju on oma töö lõpetanud. Diagnostikas käidud ja sellel hetkel kõik toimis. Öeldi, et reeglina anduri vead salvestatakse mällu ja on hiljem nähtavad, minul aga ei olnud mälus ühtegi viga.
Sümptomeid on väga raske välja tuua, kuna need ei ole miski reegli järgi. Üldiselt võib siiski ütelda, et hommikul ööläbi seisnud autot käima pannes, kõik toimib. Kui lasta autol kohapeal kauem käima, siis mingil hetkel enam ei toimi. Poolsoojalt autot käima pannes pigem reeglina ei toimi. Päris soojalt autot käivitades enamasti toimib. Kõik eelnev aga ei ole aga alati nii, kui siis päris külmalt käivitades vist mäletamist järgi on alati toiminud. Ka sõidu ajal viskab mõnikord ilma igasuguse seoseta tuled põlema, vahel siledal maanteel, vahel risti all seistes.
Ei toimi all mõtlen seda, et lööb põlema veojõu kontrolli märgi ja ABS tule. Enamasti langevad nulli ka kiiruse näidik ja hetke kütusekulu näidik. Aga vahest jäävad need tööle.
Kinnitust tahan sellele, et aju suht kallis jupp ja enne kui ostma hakkan, tahaks ikka 100% kindel olla, et viga mõnes anduris ei ole või millegis muus äkki.
Siit ka küsimus, et kas ABS aju keegi parandab kah, või on kellelgi seda müüa vähegi odavamalt kui UM hind.
Autoks siis E39 523, 1998a. Täpseid aju peal olevaid koode/numbreid praegu ei tea, aga vajadusel saan need sealt kiiresti vaadata.
Probleem nimelt selles, et ilmselt ABS aju on oma töö lõpetanud. Diagnostikas käidud ja sellel hetkel kõik toimis. Öeldi, et reeglina anduri vead salvestatakse mällu ja on hiljem nähtavad, minul aga ei olnud mälus ühtegi viga.
Sümptomeid on väga raske välja tuua, kuna need ei ole miski reegli järgi. Üldiselt võib siiski ütelda, et hommikul ööläbi seisnud autot käima pannes, kõik toimib. Kui lasta autol kohapeal kauem käima, siis mingil hetkel enam ei toimi. Poolsoojalt autot käima pannes pigem reeglina ei toimi. Päris soojalt autot käivitades enamasti toimib. Kõik eelnev aga ei ole aga alati nii, kui siis päris külmalt käivitades vist mäletamist järgi on alati toiminud. Ka sõidu ajal viskab mõnikord ilma igasuguse seoseta tuled põlema, vahel siledal maanteel, vahel risti all seistes.
Ei toimi all mõtlen seda, et lööb põlema veojõu kontrolli märgi ja ABS tule. Enamasti langevad nulli ka kiiruse näidik ja hetke kütusekulu näidik. Aga vahest jäävad need tööle.
Kinnitust tahan sellele, et aju suht kallis jupp ja enne kui ostma hakkan, tahaks ikka 100% kindel olla, et viga mõnes anduris ei ole või millegis muus äkki.
Siit ka küsimus, et kas ABS aju keegi parandab kah, või on kellelgi seda müüa vähegi odavamalt kui UM hind.
Autoks siis E39 523, 1998a. Täpseid aju peal olevaid koode/numbreid praegu ei tea, aga vajadusel saan need sealt kiiresti vaadata.
Kommenteerige parem, kui kaua põleva ABS-i hoiatustulega ringi sõitsite, enne kui asi saba andis?
Jutt ise lühike: kui E39-l ABS-i tuli põlema hakkab, tuleks auto niipea, kui võimalik kinni pidada, süüde välja ja ABS/DSC aju küljest pistik maha võtta. Siis ei juhtu seda, et aju ennast ise maha põletab ja saab peale ABS-i anduri vahetust muretult edasi sõita.
Selge on, et sel ajal ei tööta ei spido ega ökonomaiser, aga selle elab ehk üle.
Probleemi põhjustab tegelikult meie sool ja alumiiniumi oksüdeerumine anduri hoidikus. Tagajärjeks on lühis anduris, kaduma minevat Halli-anduri signaali püüab aju vooluga kompenseerida seni, kuni põleb läbi selleks ette nähtud tsinkvoolurada ABS aju sees.
Jutt ise lühike: kui E39-l ABS-i tuli põlema hakkab, tuleks auto niipea, kui võimalik kinni pidada, süüde välja ja ABS/DSC aju küljest pistik maha võtta. Siis ei juhtu seda, et aju ennast ise maha põletab ja saab peale ABS-i anduri vahetust muretult edasi sõita.
Selge on, et sel ajal ei tööta ei spido ega ökonomaiser, aga selle elab ehk üle.
Probleemi põhjustab tegelikult meie sool ja alumiiniumi oksüdeerumine anduri hoidikus. Tagajärjeks on lühis anduris, kaduma minevat Halli-anduri signaali püüab aju vooluga kompenseerida seni, kuni põleb läbi selleks ette nähtud tsinkvoolurada ABS aju sees.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
"läbi põlenud" on muidugi vale väljend, aga katki lähevad nad jah
Ja see pole ainult bmw mure, vaid ka audi/vw omab sama mure, kuna nende ajude tootjaks on bosch ja tehnoloogia on sama
muidugi hoiatuseks pean ette ära ütlema, et asjahuviliste iseremonditud või avatud asju lauale ei tõsta
seega soovitan ennem siiralt asja üle järgi mõtelda kas tasub kirvega kurge püüda või mitte, halvemal juhul UM'ist uus või lammarist kasutatud samasugune või halvemas korras ms originaal oli
veel informatsiooniks nii palju, et kui anduri vahetamine veakoodide listis midagi ei muuda ja anduri juhtmed andurist ajuni jõuavad, siis on tegemist selle sama aju veaga ja kui abs ajul puudub diagnostika või kogu auto diagnostika on kadunud ja peale abs aju pistiku lahti ühendamist diagnost taastub, on samuti abs aju "faulty"
numbri 5089942 omanik
Ja see pole ainult bmw mure, vaid ka audi/vw omab sama mure, kuna nende ajude tootjaks on bosch ja tehnoloogia on sama
muidugi hoiatuseks pean ette ära ütlema, et asjahuviliste iseremonditud või avatud asju lauale ei tõsta
seega soovitan ennem siiralt asja üle järgi mõtelda kas tasub kirvega kurge püüda või mitte, halvemal juhul UM'ist uus või lammarist kasutatud samasugune või halvemas korras ms originaal oli
veel informatsiooniks nii palju, et kui anduri vahetamine veakoodide listis midagi ei muuda ja anduri juhtmed andurist ajuni jõuavad, siis on tegemist selle sama aju veaga ja kui abs ajul puudub diagnostika või kogu auto diagnostika on kadunud ja peale abs aju pistiku lahti ühendamist diagnost taastub, on samuti abs aju "faulty"
numbri 5089942 omanik
Nonii, tere tulemast meie foorumisse!viirus kirjutas:
Minu jutu rebu pidi selles olema, et seda aju saab päästa, kui mitte ringi sõita põleva ABS signaallambiga.
Kõige lihtsam on seda teha, kui võtta ABS ajult pistik maha, sellel asub see juba hüdroploki küljes parema rattakoopa peal.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Tere priitv8 
Iseenesest ei juhtu ka midagi ajuga kui pistik on küljes, aga inimesele endale on ohutum kui seda küljes pole, sest mõistlik on sellisel juhul ABS välja lülitada, kui pole kindel kuna see rakendub ja kuidas see rakendub (võib tekitada liikluses ohtliku olukorra kui ollakse kindel et töötab, aga tegelikult mitte).
numbri 5089942 omanik

Iseenesest ei juhtu ka midagi ajuga kui pistik on küljes, aga inimesele endale on ohutum kui seda küljes pole, sest mõistlik on sellisel juhul ABS välja lülitada, kui pole kindel kuna see rakendub ja kuidas see rakendub (võib tekitada liikluses ohtliku olukorra kui ollakse kindel et töötab, aga tegelikult mitte).
numbri 5089942 omanik
No mulle just tehti selgeks, et kuna andur ise kipub pigem lühistuma, kui katkestuma, ja ABS aju annab anduritele sama traati pidi ka toidet peale (Hall-i andurid), ning tema voolupiirik on liiga uimane, siis tekivad seal sellised voolud, mis lihtsalt need ühendusliistud läbi põletavad.viirus kirjutas:Iseenesest ei juhtu ka midagi ajuga kui pistik on küljes, ...
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kõigepealt aitäh janek1'le kes mulle numbri andis. Viisin siis ka enda oma remonti ja tundub, et minu mured on selleks korraks lahendatud. Maksis asi küll suht palju - 3500.- eeq, mis aga on siiski palju odavam kui UM'st uus aju osta. Kui ma nüüd suure hooga midagi sassi ei aja, siis kordategijaks oli just uus kasutaja viirus. Aru sain veel asjast niipalju, et see pidi suht tüüpviga olema ja et saba annavad reeglina trükplaadil olevad rajad või kontaktid, mis pistikust siis aju lähevad. Kuna aga tegemist olla miski teistmoodi tehnoloogiaga kui lihtsalt vaskrajad, siis päris põlve otsas ise seda ära ei tinutavat. (Kulda mainiti korra kui ma õieti mäletan)
Igatahes mina olen esialgu väga rahul.
Igatahes mina olen esialgu väga rahul.
Just need rajad jah. Põhiprobleem on selles, et see elektroonikaplokk on eposse valatud. Ja "tüüpviga" on see ka tinglikult, sest põhiprobleem on ikkagi mittekorras (loe: lühises) andur, mille põhjustab korrodeeruv tagasilla alumiinium, mille põhjustab sool.Cul kirjutas:Aru sain veel asjast niipalju, et see pidi suht tüüpviga olema ja et saba annavad reeglina trükplaadil olevad rajad või kontaktid, mis pistikust siis aju lähevad. Kuna aga tegemist olla miski teistmoodi tehnoloogiaga kui lihtsalt vaskrajad, siis päris põlve otsas ise seda ära ei tinutavat. (Kulda mainiti korra kui ma õieti mäletan)
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
tore kui kedagi aidata sain 
üks bmw käis kaugemalt, aga tollel näitas ühe esimese anduri või anduri juhtme viga ja aju oli hetkel veel korras (sai proovitud teist aju ka viga jäi samaks)
seega uuematel aastakäikudel on veel sinna ettapi jõdmiseks aega, aga sama teema tekib ka uuematel, sest tehnoloogia on sama

üks bmw käis kaugemalt, aga tollel näitas ühe esimese anduri või anduri juhtme viga ja aju oli hetkel veel korras (sai proovitud teist aju ka viga jäi samaks)
seega uuematel aastakäikudel on veel sinna ettapi jõdmiseks aega, aga sama teema tekib ka uuematel, sest tehnoloogia on sama
ei ole eposse valatud-mingi läbipaistev elee on vibratsiooni vastu ja selles möginas asuvad ka need kullatud traadid,mis on juuksekarvast peenemad.priitv8 kirjutas:Just need rajad jah. Põhiprobleem on selles, et see elektroonikaplokk on eposse valatud. Ja "tüüpviga" on see ka tinglikult, sest põhiprobleem on ikkagi mittekorras (loe: lühises) andur, mille põhjustab korrodeeruv tagasilla alumiinium, mille põhjustab sool.Cul kirjutas:Aru sain veel asjast niipalju, et see pidi suht tüüpviga olema ja et saba annavad reeglina trükplaadil olevad rajad või kontaktid, mis pistikust siis aju lähevad. Kuna aga tegemist olla miski teistmoodi tehnoloogiaga kui lihtsalt vaskrajad, siis päris põlve otsas ise seda ära ei tinutavat. (Kulda mainiti korra kui ma õieti mäletan)
õnneks on mitmel mehel selliste moodulite remont käpas ja varustus selle teostamiseks olemas

52 72 989
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
tore kui kedagi aidata sain
üks bmw käis kaugemalt, aga tollel näitas ühe esimese anduri või anduri juhtme viga ja aju oli hetkel veel korras (sai proovitud teist aju ka viga jäi samaks)
seega uuematel aastakäikudel on veel sinna ettapi jõdmiseks aega, aga sama teema tekib ka uuematel, sest tehnoloogia on sama
selle sain korda, pistikus vahetasin polaarsuse ära. elementaarne viga kuid tükk aega oli alguses nuputamist ja ei tabanud ära skeemi modicu pealt lugeda
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
- poleaimugi
- Huviline
- Postitusi: 167
- Liitunud: 27.09.2005 16:29 00
- Asukoht: Tartu
Niii! Varsti ka minu autol vist kõik "tüüpvead" ära olnud. Eile hakkasid lambist abs ja veojõu kontrolli tuli põlema. Vahel kustuvad ära ja siis vahel põlevad.
Kas ma sain eelneast jutust õieti aru, et võib viga olla selles et mõni abs andur annab otsad või mõni pistik ei anna ühendust???
Ja ma saan aru et abs ja asc plokist ma ikkagi ei pea pistikut välja tõmbama et vältida aju läbikärssamist.

Kas ma sain eelneast jutust õieti aru, et võib viga olla selles et mõni abs andur annab otsad või mõni pistik ei anna ühendust???
Ja ma saan aru et abs ja asc plokist ma ikkagi ei pea pistikut välja tõmbama et vältida aju läbikärssamist.
Teist aju pole harilikult kohe nii lambist võtta, mõistlikum vast ossiga andurit kontrollida?DiaLAB kirjutas:Mõistlik oleks kontrollida anduri vea puhul kohe teise ajuga, kas viga on jääv või mitte. Olen näinud autot kus kõik andurid vahetati välja (mis pole iseenesest paha), aga tegelikult oli probleem ajus.
Re: E39 ABS
tervist. on küll igivana teema, aga küsin siin.
Nimelt sai soetatud 523i, abs ega asc tuli ei läe põlema armatuuris, isegi mitte alguses kui süüde sisse panna. asc ei toimi kunas märjal asfaldil sai kogemata külje täiesti "driftima" asc nupuga mängides ei läe samuti mingi tuli põlema. Kahtlustan ise, et süsteem on kuidagi pimedaks tehtud. küsimus oleks siis, et kust kohast otsida seda nö "pimedaks tehtud" süsteemi. abs andurid/aju/kaitse/relee vms. ette tänades.
Nimelt sai soetatud 523i, abs ega asc tuli ei läe põlema armatuuris, isegi mitte alguses kui süüde sisse panna. asc ei toimi kunas märjal asfaldil sai kogemata külje täiesti "driftima" asc nupuga mängides ei läe samuti mingi tuli põlema. Kahtlustan ise, et süsteem on kuidagi pimedaks tehtud. küsimus oleks siis, et kust kohast otsida seda nö "pimedaks tehtud" süsteemi. abs andurid/aju/kaitse/relee vms. ette tänades.
- Tarass
- Huviline
- Postitusi: 811
- Liitunud: 05.11.2007 21:47 07
- Peamine sõiduk: G31 530 195kw
- Asukoht: Keila
Re: E39 ABS
Kleeps on spidoploki tulukuste ette pandud või tulukesed välja visatud.