1. leht 1-st

530D E39 INPA 'Engine temperature'

Postitatud: 15.04.2014 21:04 42
Postitas argos
Tervist.
Mul mure 99 aasta 530D automaadiga. Oleks vaja targemate nõu ja mõningaid juhiseid.

Kuna õhulugeja näidud on paigast, tahtsin uurida, kui suur võib tegeliku õhukoguse hälve arvutuslikust olla?
Eeldasin, et lugeja on õhtal, kuna näidud paigast. Võtsin juhtme lahti - märgatavat mineku erinevust ei esinenud. Seejärel võtsin muidu korrektselt töötava 530d pealt mis tol hetkel oli etteandepumba vahetuses õhulugeja ja panin enda omale ümber (õhulugeja oli sama koodiga toode). Seejärel näitas INPA veel suuremat erinevust tegeliku ja arvutusliku õhukoguse vahel. Siit ka küsimus: välismaa foorumites on kahte leeri rahvast, ühed ütlevad, et pihusti adaptsioonid tuleb resettida, teised, et mitte. Kas on vajalik pärast õhulugeja vahetust midagi arvutiga teha?

Seejärel vaatasin muid väärtusi lisaks ning panin tähele, et INPA analog-2s olev "Engine temperature" on väga erinev "Coolant temperature"-ist. Seega küsimus, kas tegemist on tõlkeveaga, ning tegu hoopis sisselaste õhu temperatuuriga või on "dual temperature switch" üks sensoriosa vigane ja seal peaks olema tegelikkuses mootori temperatuur?
Pilt

Argo

Re: 530D E39 INPA 'Engine temperature'

Postitatud: 15.04.2014 23:41 06
Postitas arnis
Õhukoguse ajab paigast ära ka EGR klapi mitte funktsioneerimine.
Kui see viga on sees, siis alguses lahendada see probleem.
Edasi võib mõelda, kas õhulugeja valetab või ei.

Re: 530D E39 INPA 'Engine temperature'

Postitatud: 15.04.2014 23:47 21
Postitas argos
Olen seda ka lugenud.
Seetõttu hetkel EGR-il pime ees ning kuna EGR töötab kuni pööreteni - 2500 rpm, siis peaks õhulugeja näit igal juhul sellest kõrgematel pööretel stabiliseeruma.
Õige?

Re: 530D E39 INPA 'Engine temperature'

Postitatud: 15.04.2014 23:50 10
Postitas arnis
Teoreetiliselt küll.
Lisaks on hea teada, kui pekkis pihustid on ja kas on mässatud
turbodega (vahetatud?) ja kas on tehtud remap-i mootorile.
Kõik need võivad asja viltu keerata.