M50 mootor
M50 mootor
niisis asi algas dets. kuus- mootor hakkas imelikult käima nagu 1 silinder kaoks vahepeal tagant ära, arvasin et küünlad, vahetasin ära (DENSO), kaks päeva oli asi normis ja siis hakkas jälle sama jama, peale seda sai diagnostikasse mindud (DIA) arvuti midagi ei näidanud, hakkasin siis lihtsalt gaasiga tuuritama ~2000 rpm´ni järsku käis jube pauk summutis ja öeldi kohe, et 1 süütepool ei tööta korralikult, läksin siis tööjuurde tagasi kiskusin süütepoolid maha, avastasin, et esimese silindri peal süütepoolil mõra sees, vahetasin välja, 3 päeva sain sõita ja jälle sama, viga. (süütepool läbi, kuid seekord lihtsalt kärsanud)
milles võib viga olla, et ta neid süütepoole kärsatab ?
ja kuhu jõuavad need juhtmed välja süütepoolide juurest ?
äkki peaks küünla kah uue panema sellele silindrile kus katkine süütepool peal oli ?
milles võib viga olla, et ta neid süütepoole kärsatab ?
ja kuhu jõuavad need juhtmed välja süütepoolide juurest ?
äkki peaks küünla kah uue panema sellele silindrile kus katkine süütepool peal oli ?
Siit võid saada oma vastuse
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... ht=kyynlad

minu e34 oligi aju vigane.ta küll ei lõhkunud s.poole küll aga jättis vist 1.sil kütuse pihusti vahest avamata.ühesõnaga segane lugu.käisin ka deagnostikas ja jumal teab kus veel aga nagu needus auto sellel päeval ei jukerdanud.jändasin ja vahetasin igast asju aga ei midagi.siis ostsingi teise aju.sain kokkuleppeliselt algul prooviks,et mis teeb.korda ta sai igatahes peale aju vahetust.
F30 328i
truumu kirjutas:Pool teeb ajule vabalt viga(lõputranss kärssab läbi)bmwturbo kirjutas:vot vot sinnani tahtsingi jõuda, et kui pool läbi kas siis võib ajule viga teha ? ja hiljem kui pool vahetatud ja aju vigane siis vastupidi aju poolile viga teha ?
Vastupidine teoreetiliselt võimatu
aga millest see pool siis läbi kärssab koguaeg, küünlad ka ju uued ?
ja kui see lõputranss läbi, siis ei tohiks ju üks silinder üldse töötada aga mul töötab lihtsalt kui rohkem pöördesse ajada siis hakkab kakkuma ja kui aeglase hoopealt nt. 3nda käiguga kiirendada siis kakub
mul denso küünaldega paha kogemus 800 km sai sõidetud ja kuuest kaks või isegi kolm olid peetis(moto M30).poes öeldi mulle selle peale, et olin vist küünlad valesti sisse keeranud
. densod prügikasti ja ngk sisse ja no problem.
sa võid ju proovida nii ,et ostad ühe küünla ja keerad selle defektse asemele. kas siis on sama? kui jah siis vähemalt tead,et probleem pole küünaldes ja raha kulutad probleemi otsimisel ühe küünla võrra.(või oled sa prrovinud neid küünlaid omavahel vahetada?).

sa võid ju proovida nii ,et ostad ühe küünla ja keerad selle defektse asemele. kas siis on sama? kui jah siis vähemalt tead,et probleem pole küünaldes ja raha kulutad probleemi otsimisel ühe küünla võrra.(või oled sa prrovinud neid küünlaid omavahel vahetada?).
ilmari
-
- Huviline
- Postitusi: 22
- Liitunud: 11.01.2004 14:14 00
- Peamine sõiduk: BMW 525d e60
- Asukoht: Kesk-Eesti
Ma sõitsin denso küünaldega umbes 15 tuhat ja kolmel küünlal käisid portselanid peal ringi, denso on jama, rikkusid vist mõne süütepooli ka ära. (mootor on M50B25). Alguses öeldi teeninduses, et on küünlad kinni keeramisega üle pingutatud. Jama ma olin ise kõrval kui keerati kinni vastava võtmega vastava jõuga. Nüüd panin siis Berud peale ja süütepoole kontrollima.
kõik ära vahetatud aga ikka jamab
aga nüüd on nii, et kui mootor täiesti külm siis ei ole häda midagi ja näiteks kui libeda peal sõita, siis on kah normis asi, isegi sooja mootoriga.
proovisin pöördesse ajada alates 2500rpm tuleb nagu rebimine ja lõppeb see seal kusagil 5000rpm kandis, sealt edasi tulevad pöörded aeglaselt kuni piirajani
mõistus tõesti otsas diagnost ei näita mitte ühtegi viga.

aga nüüd on nii, et kui mootor täiesti külm siis ei ole häda midagi ja näiteks kui libeda peal sõita, siis on kah normis asi, isegi sooja mootoriga.
proovisin pöördesse ajada alates 2500rpm tuleb nagu rebimine ja lõppeb see seal kusagil 5000rpm kandis, sealt edasi tulevad pöörded aeglaselt kuni piirajani

mõistus tõesti otsas diagnost ei näita mitte ühtegi viga.
kui vahepeal juba tundus et asi korras siis, iga jupi vahetamisega saab päeva, kaks sõita normaalselt siis hakkab jälle peale.
niisiis vahetatud:
küünlad ngk´de vastu
süütepoolid, kõik bmw tehase omad
bensiini filter
bensiini pump
proovinud 3me erinevat aju
ikka mitte midagi milles võib viga olla et auto kakub ja ei taha pöördesse minna, summutis käivad paugud ?
on hetkel olemas teine sama mootoriga auto millelt saaks juppe võtta testimiseks, mida ma veel võiks proovida ?
4 korda juba diagnostis käind ja targemaks pole saand
edit: küsiks veel kas on võimalik ise kuidagi katsetada kas süütepool töötab normaalselt ja millest aru saada kas piibud tahavad vahetamist. äkki jälle läbi mõni
niisiis vahetatud:
küünlad ngk´de vastu
süütepoolid, kõik bmw tehase omad
bensiini filter
bensiini pump
proovinud 3me erinevat aju

ikka mitte midagi milles võib viga olla et auto kakub ja ei taha pöördesse minna, summutis käivad paugud ?
on hetkel olemas teine sama mootoriga auto millelt saaks juppe võtta testimiseks, mida ma veel võiks proovida ?
4 korda juba diagnostis käind ja targemaks pole saand

edit: küsiks veel kas on võimalik ise kuidagi katsetada kas süütepool töötab normaalselt ja millest aru saada kas piibud tahavad vahetamist. äkki jälle läbi mõni

Lambda? Minu teema sellega:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
Mul olid lambda juhtmed kuhugi vahele jäänud ja viga saanud. Kohaltvõtul mootor liigub veidi, mistõttu läksid juhtmed lühisesse ja mootor hakkas puterdama ja jõud kadus. Gaasi andes hakkas ka paukuma. Võta lambda pistik lahti ja proovi ilma lambdada, siis kohe näha kas viga on lambdas. Lambda pistik asub stateri juures.
E 34 M50B25
53 840 111
53 840 111
proovisin ilma lambdata natuke nagu oli parem, niipalju on nüüd asi targemaks läinud, et ainult kohapealt minnes tõmbab hinge kinni kui pöördeid ees hoida u~1200-1500 siis läheb ilusti minema (kardan et nii pole sidurit kauaks
) vaikselt sõites pole häda midagi aga kui järsult kiirendada siis tõmbab hinge kinni
proovisin seda siduri trikki ka, sõidan mingi kolmekümnega ja siis panen 5nda sisse ja gaas põhja- selline tunne oli et mootor tahab minema hüpata.
olen kuulnud et neid andureid ja asju nii palju mis võivad sellist jama põhjustada, mida järgmisena proovida. andke nõu mida järgmisena proovida või vaadata
ja veel et kui tühikäigu gaas järsult põhja lüüa siis mõtleb natuke, kuni 3000rpm väriseb ja siis tekivad alles pöörded korralikult

proovisin seda siduri trikki ka, sõidan mingi kolmekümnega ja siis panen 5nda sisse ja gaas põhja- selline tunne oli et mootor tahab minema hüpata.
olen kuulnud et neid andureid ja asju nii palju mis võivad sellist jama põhjustada, mida järgmisena proovida. andke nõu mida järgmisena proovida või vaadata
ja veel et kui tühikäigu gaas järsult põhja lüüa siis mõtleb natuke, kuni 3000rpm väriseb ja siis tekivad alles pöörded korralikult
ei see auto mis avataril ei olnud mul kaua.....see tuletab meelde et peaks ära vahetama.truumu kirjutas:Vaatasin Sinu avatari lähemalt ja avastasin(juhul, kui see on ikka Sinu auto pildil) et Sul pole mitte M50 mootor autol peal...
Kui tegu on V8 4.0 mootoriga on viga nähtavasti karteri rõhu tasakaalustusklapis
vigane auto on siiski 91´a, 525i, 24v, 141kw.