Miski on lühises
Postitatud: 09.05.2014 01:05 41
Tervitus!
Alustan siis algusest. BMW e39 523i 98 aasta, läbi oli omadega konditsioneeri takisti (reostaat/siil) kuidas keegi seda nimetab, sai see ära vahetatud. Aku korralikult täis laetud. Tegin lühikese sõidu poodi, 15min pärast autosse tulles kesklukust auto lahti ei läinud, avasin võtmest juhi ukse, salongis tossu pilv ja kärssanud juhtmete lõhn. Kiiruga ühendasin aku tagant ära. Uurimisel selgus, et haiseb arvatavasti genekas.
Siit siis minu küsimused, kas geneka lühisesse sattumisel on võimalik, et auto tööle ei lähe ja voolu autos pole? Aku on OK. Ja kui kärssas genekas siis kuidas sattus toss salongi?
Kui süüdet keerata siis sütivad vaid aku tuluke ja õli kanku.
Veel tähelepanekuid. Eelnevalt on juhtunud sõidu ajal, et kui kõrvalistuja sirm lahti teha ja sealne valgustus põlema panna kaob makk tagant ära ja ei tööta rooli nupud. Kui sirm kinni panna, teatud aja pärast makk hakkab jälle tööle. Kas kogu see nali võib kuidagi omavahel seotud olla või on need eraldi anomaaliad?
Ja mis nüüd üldse edasi... kõige mõistlikum vast viia auto elektriku juurde. Kuigi tahaks omal jõul hakkama saada...
Loodan, et jutt on vähegi mõistetav ja igasugune info ja arvamused on tere tulnud!
Ettetänades
Alustan siis algusest. BMW e39 523i 98 aasta, läbi oli omadega konditsioneeri takisti (reostaat/siil) kuidas keegi seda nimetab, sai see ära vahetatud. Aku korralikult täis laetud. Tegin lühikese sõidu poodi, 15min pärast autosse tulles kesklukust auto lahti ei läinud, avasin võtmest juhi ukse, salongis tossu pilv ja kärssanud juhtmete lõhn. Kiiruga ühendasin aku tagant ära. Uurimisel selgus, et haiseb arvatavasti genekas.
Siit siis minu küsimused, kas geneka lühisesse sattumisel on võimalik, et auto tööle ei lähe ja voolu autos pole? Aku on OK. Ja kui kärssas genekas siis kuidas sattus toss salongi?
Kui süüdet keerata siis sütivad vaid aku tuluke ja õli kanku.
Veel tähelepanekuid. Eelnevalt on juhtunud sõidu ajal, et kui kõrvalistuja sirm lahti teha ja sealne valgustus põlema panna kaob makk tagant ära ja ei tööta rooli nupud. Kui sirm kinni panna, teatud aja pärast makk hakkab jälle tööle. Kas kogu see nali võib kuidagi omavahel seotud olla või on need eraldi anomaaliad?
Ja mis nüüd üldse edasi... kõige mõistlikum vast viia auto elektriku juurde. Kuigi tahaks omal jõul hakkama saada...
Loodan, et jutt on vähegi mõistetav ja igasugune info ja arvamused on tere tulnud!
Ettetänades