1. leht 1-st

E39 99a 530D probleem vedrustusega

Postitatud: 16.02.2006 16:34 36
Postitas ArgoE
probleem selline soitsin täna koju järsku tundsin, et parem tagumineots on alla vajund jätsin auto seisma ja kuulsin taga ratta juurest sisinat kuidas selfleveling suspension töötab kas ta toetab aint amordile või on seal ka ohk padi ning oleks tänulik monest hinnast Õhkpadi? amort?

Postitatud: 16.02.2006 16:36 45
Postitas -originaal-
sul on seal õhkpadi, külmade ilmadega kipubd E-39 tagumine õhkpump mis on tagaratta augus kuskil mitte töötama näiteks ja vajub terve tagumine ots alla.
universaalidel on küll nii.
aga kui üks külg on maas, siis võib mingi andur katki olla mis survet padjale registreerib..

Postitatud: 16.02.2006 18:43 30
Postitas ArgoE
ma millegi pärast arvan, et padi katki kuna läks tyhjaks jube kiirelt ja susin tuli taga ratta juurest nagu kumm joogseb tyhjaks

Postitatud: 16.02.2006 19:26 59
Postitas Pritsa
ma millegi pärast arvan, et padi katki kuna läks tyhjaks jube kiirelt ja susin tuli taga ratta juurest nagu kumm joogseb tyhjaks

Usun ka et padi katki ! Võid ju loota et äkki mingi voolik/toru lendas lahti , kuid eks UM-is saad 100 % kindla vastuse.

Kui selgub et padja eluiga on läbi siis soovitan soojalt ka teise poole padja kohe ära vahetada ! Ise olin sama probleemiga silmitsi eelmine suvi, kuid kuna korraga mõlemit ära ei vahetanud ja ühel korral arvas UM, et piisab seal vaid mingi anduri vahetusest, siis kokkuvõttes sai 4 korda UM-is käidud ja olin väga :cry: :evil:

Padi maksab ise mingi 2500.- , tööraha hetkel ei mäleta !

Postitatud: 16.02.2006 21:29 15
Postitas ArgoE
votsin lahti ja ongi padi läbi, näha kohe praod sees eks se vanusest ole ma UMi selle pärast ka minema ei hakkand kuna pole eriti keeruline operatsioon see amort kätte saada

Postitatud: 16.02.2006 21:53 58
Postitas -originaal-
see padi maksab mingi 2k vist või midagi sinna kanti..suht meeldiv laks..

Postitatud: 16.02.2006 22:49 57
Postitas Pritsa
Ise uurisin ka enne patjade vahetust varinti, et äkki laseks mõnel "külamehaanikul" asjad ära vahetada, kuid anti mõista, et ära võivad nad need vahetada, kuid õieti tööle hakkamist nad ei luba . Tuleb hiljem ikkagi UM-is regullida (survestada) vms .

Postitatud: 17.02.2006 09:43 10
Postitas -originaal-
Pritsa kirjutas:Ise uurisin ka enne patjade vahetust varinti, et äkki laseks mõnel "külamehaanikul" asjad ära vahetada, kuid anti mõista, et ära võivad nad need vahetada, kuid õieti tööle hakkamist nad ei luba . Tuleb hiljem ikkagi UM-is regullida (survestada) vms .

ta ju regullib ennast ise vastavalt massile mis sinna auto tagaotsale rakendatakse..või ei ole nii?

Postitatud: 17.02.2006 12:12 15
Postitas patrik
jah reguleerib küll kuid aparaadiga tuleb kõrgus paika sättida pärast töid. mõlemat poolt onkõrgust võimalik 3mm kaupa paika sättida

Postitatud: 17.02.2006 12:40 43
Postitas ArgoE
Eks ma vaatan kui korgus sama pole pärast siis kõllan patrikule aga patja eraldi ei pidand saamagi aint koos amordiga :( ja kui tõesti aint 2k siis pole hullu siin monel riisikal maksavad yle 10k