1. leht 1-st

Starter kulunud või kutu?

Postitatud: 12.06.2014 17:01 12
Postitas altf4
Lugu selline:
Käivitades tegi starter plõksu , kuid pool sekundit hiljem hüppas auto ikkagi käima. Päev hiljem, käivitades lõi kõik tuled kustu ning kogu autolt voolu ära. Kas starter võib mingit lühist anda? Oleks vaja harjased või relee ära vahetada või on starter ise kutu?

Ükskord juhtus ka selline lugu, et autot seisma jättes kadus kogu autost vool ära ning tuli lambist 2 tunni päraast tagasi.

(...külmema ilmaga alla +5 C ei taha auto väga käima minna, jääb selline tunne nagu oleks aku tühjavõitu.)


On kellelgi kokkupuuteid olnud?

Re: Starter kulunud või kutu?

Postitatud: 15.06.2014 22:31 44
Postitas RAINER S
Kontrolli auto pluss ja mass juhtmed üle! Pigem tundub, et starter ei saa voolu piisavalt. Aku võiks ka koormustestriga üle kontrollida!

Re: Starter kulunud või kutu?

Postitatud: 15.06.2014 23:42 14
Postitas altf4
RAINER S kirjutas:Kontrolli auto pluss ja mass juhtmed üle! Pigem tundub, et starter ei saa voolu piisavalt. Aku võiks ka koormustestriga üle kontrollida!

Teine tutikas aku olemas, aga ikka samad jamad. Eile tulin pikast sõidust ning täna auto käima ei läinud. Samas süüdety sisse keerates on aru saada, et akut on piisavalt, kõik tuled ja puhur jms hakkab kohe normaalselt tööle, käivitades aga teeb plõksu, ringi vedama üldse ei hakkagi mootorit.

Re: Starter kulunud või kutu?

Postitatud: 16.06.2014 00:29 56
Postitas arnis
160 postitust...
Ma ei tea mitu korda sul juba nägu täis sõimatud on, aga minu poolt tuleb veel üks.
Mis auto sul on?

Re: Starter kulunud või kutu?

Postitatud: 18.06.2014 16:03 08
Postitas altf4
arnis kirjutas:160 postitust...
Ma ei tea mitu korda sul juba nägu täis sõimatud on, aga minu poolt tuleb veel üks.
Mis auto sul on?

Ei saa sinu postituse sisust aru, mida sa sellega öelda tahad? Mul pole keegi nägu täis sõimanud

....3620 postitust

Autoks on muidu e39 530D 10/1998 a, automaatkastiga, sedaan

Re: Starter kulunud või kutu?

Postitatud: 18.06.2014 20:02 50
Postitas arnis
Nii tore, nüüd me teame, et tegu on BMW-ga, lisaks teame et tegu on E39-ga ja teame ka seda,
et akuklemm on padruniga. Uuri ja isegi kuula, kas aku juures mingit kahtlast heli ei teki
siis kui süüde kolme peale keeratakse. Samas soovitan ka multimeetriga mõõta pinget
kapoti alt just sel momendil kui süüde 3 peale keeratakse.

Re: Starter kulunud või kutu?

Postitatud: 20.06.2014 09:45 17
Postitas altf4
arnis kirjutas:Nii tore, nüüd me teame, et tegu on BMW-ga, lisaks teame et tegu on E39-ga ja teame ka seda,
et akuklemm on padruniga. Uuri ja isegi kuula, kas aku juures mingit kahtlast heli ei teki
siis kui süüde kolme peale keeratakse. Samas soovitan ka multimeetriga mõõta pinget
kapoti alt just sel momendil kui süüde 3 peale keeratakse.

nii, aga mis need asjad annavad? näitab seda kas aku või starter on kutu? Aku igal juhul ei ole, kuna mul tutikas aku olemas, millega on samad mured.

Re: Starter kulunud või kutu?

Postitatud: 20.06.2014 09:46 34
Postitas altf4
Kuno_T kirjutas:Kasulikum oleks mõõta pingelangu sellel klemmil käivitamise hetkel.

Küsin, et mida see sellisel juhul näitab? seda kas aku on kutu või terve?

Re: Starter kulunud või kutu?

Postitatud: 20.06.2014 10:08 04
Postitas brucevilli
kontrolli tulemüürist läbi minev + ära siis vaata edasi.