1. leht 1-st
E34 530 1988 aasta!
Postitatud: 18.02.2006 02:06 28
Postitas Janek19
Küsimus selline et mis on selle aasta mudeli head ja vead? Palju see kütusekulu on tavaliselt-oskab äkki keegi öelda ???
Kas on kallis ülal pidada sellist asja ???
Oleks tänulik vastuseletele
Muudetud: Ain
Re: javascript:emoticon(Huvi on praegu bmw 530 vastu 1988 aa
Postitatud: 18.02.2006 11:31 03
Postitas siim_s
Janek19 kirjutas:Küsimus selline et mis on selle aasta mudeli head ja vead javascript:emoticon(':?:')
Question??? Palju see kütusekulu on tavaliselt-oskab äkki keegi öelda ???
Kas on kallis ülal pidada sellist asja ???
Oleks tänulik vastusele/tele ! javascript:emoticon(';)')
Wink
Väga huvitav progemiskeel paistab siin tähtede vahelt välja. Kas see aga antud teemaga kokku läheb - kahtlen
3,0 on üks parimaid mootoreid mida BMW tootnud. Vastupidav ja võimas.
Postitatud: 18.02.2006 12:12 49
Postitas -originaal-
mina ütlen niipalju, et mootor on hea.
kütusekulu oleneb täiesti auto seisukorrast. mul on olnud aegu kui auto võtab kütust linnas 12L/100km ja on ka olnud hetki kus ma olen saanud sõita 10L umbes 40km.
vead on sellise aastakäigu juures igasugused lõdvikud mis oleks vist mõistlik ära vahetada.
Postitatud: 18.02.2006 12:15 54
Postitas Janek19
3,0 on üks parimaid mootoreid mida BMW tootnud. Vastupidav ja võimas!
Aga oleks hea teada mis on selle auto HEAD ja VEAD,mida tuleks silmas pidada ostmisel ?????
vaatasin 530 1988 aasta ja uurisin natukene.
Pensukulu maanteel pidi olema 8-9 L
Ja linnasõidul pidi olema 10-11 L
Puksid, amordid, vedrud kõik uued.Vahetasin paar kuud tagasi.Tehnohooldus on ka tehtud kuuaega tagasi.Vahetatud on õli; õhu-, bensiini- ja õlifiltrid.
Roostet on vähe.Põhi on täitsa korralik....
Küsisin siis et kas mootor õli ka võtab sellise aasta auto kohta : Kahe aasta jooksul pole kordagi õli juurde lisanud vaid olen õli vahetanud.
Mis arvate...Oskate äkki nõu anda???
Postitatud: 18.02.2006 14:58 49
Postitas raimo_r
linnasõidul 10-11L on natuke optimistlik, oleneb eelkõige jala raskusest ja linnast kah muidugi.
kindlasti teha proovisõitu ja kontrollida kas sujuvalt ja järsult kohalt minnes tagasillas midagi ei kolise.
sellise mesijutu peale kompressioon silindrites ära mõõta ja nukkvõlli olukorda kontrollida.
Postitatud: 19.02.2006 23:34 13
Postitas henry672
kiidetakse siis jah mootorit , aga kui satud nö haige isendi peale siis anna kannatust
kütusekulu kujutan ette reaalne seal kui tallata ka siis 13-14 keskmine.
Postitatud: 20.02.2006 09:39 34
Postitas Tarmo
minu 88 530 võttis linnas 14l. Aga ega ma väga rahulikult ei sõitnud ka .
Postitatud: 21.02.2006 23:10 56
Postitas inq
mul sama lugu, ligi 13l võtab ikka ära keskmiselt. Aga mingi jama on tagasillas, parema tagu ratta juures kolksub midagi järjepidevalt. Täpselt pole veel aru saanud mis jama on aga kahtlustan amorti. Külmadega kolksus nagu eriti kõvasti. Mul veel mingi selline süsteem, mis hoiab tagumise otsa kõrgust. Roolivõimendiga üks süsteem, mingi hüdroaku seal ja puha.
Postitatud: 21.02.2006 23:14 50
Postitas Ingmar
Ja selle süsteemi üks amort maksab üle seitsme tuhande krooni.
Aastast 91 peaks see peal siis olema E34-al (täpsemalt siis peaks olema alates 7/90).
inq kirjutas:ei tea midagi kosta selle peale aga mul -89 aasta auto. Huvitav kas keegi veel pakub selliseid amorte peale UM-i?
Võimalik, et pandi ka varem peale.
Lihtsalt sõbraga nuputasime kunagi, miks tema `91 aasta diislil on see peal, minu `90 aasta 535-el aga mitte.
Sellest siis selline järeldus.
7/90 (kui ma just kuuga mööda ei pane) muutusid E34-al mõningased asjad.
Sellest järeldasin, et vb hakati sellist asja alates sellest ajast peale panema.
Postitatud: 21.02.2006 23:22 21
Postitas inq
ei tea midagi kosta selle peale aga mul -89 aasta auto. Huvitav kas keegi veel pakub selliseid amorte peale UM-i?
Postitatud: 22.02.2006 09:45 15
Postitas Tarmo
Mina eriti õnnelik ei oleks kui mul sellised amordid all oleks.
Aga alati on võimalus need tavaliste amortide vastu vahetada.