Pole mingit müstikat, on olemas ainult kvaliteet ja selle puudumine.
See, et mõni oskab pidurikettaid vahetada, hoonida silindreid,
remontida automaatkaste, ei tähenda, et pärast kõik on samahea kui varem.
Autotööstus on sada aastat arenenud. 20 aastaga ei ole võimalik
kogu seda
tehnoloogiat ära õppida. Selle jaoks, et mitte õppida, tuleb järgida juhiseid.
ivarm, kõik kettad kestaksid, kui auto ja kasutaja ja paigaldaja käituksid nii nagu vaja.
100 000 km ei ole probleem. Kui aga igal pidurdamisel ühel kettal üks klots pidurdab
90%, samal kettal teine pool 10%, pidurisupport jookseb viltu, ei lase täiesti lahti peale
piduri vabastamist, laagris on vaevumärgatav lõtk, rattad vaatavad viltu, velg on kõver,
velg ei istu rummul IDEAALSELT, velg ei ole balansis, rehv on räbal, rehvi/velje mõõtmed
ei vasta tehase lubatutele ja ka mitu muud asja, mis tundub, et ei puutu isegi asjasse
(näiteks ideaalselt puhtad kettad ja klotsid ENNE ja PEALE paigaldamist) põhjustavad just
neid kõrvalekaldeid, mis saja aastaga on välja töötatud.
Hullumeelsus, see on vaimne kõrvalekalle, kui ühe ja sama tegevuse teostamisel
oodatakse erinevaid tulemusi. A. Einstein
Mõelge selle üle, enne kui järgmine kord kettaid vahetate
